przerywa przy obrotach około 2000

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » pn cze 22, 2009 00:13

Sztomel pisze:to miał być żart, ironia czy fachowe stwierdzenie ?
fachowe stwierdzenie nie,bo żaden VW ni posiada silniczka krokowego.



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » pn cze 22, 2009 00:16

edzio pisze:bo żaden VW ni posiada silniczka krokowego
co Ty opowiadasz !


Obrazek

Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » pn cze 22, 2009 00:22

a,który ma ,bo ja widziałem tylko nastawniki przepustnicy i zawory biegu jałowego,przepustnice zespolone,ale silniczka krokowego nigdy.



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » pn cze 22, 2009 00:31

edzio pisze:ja widziałem tylko nastawniki przepustnicy
a co jest elementem wykonawczym np. tego nastawnika ?

powiedz to tym gościom co piszą na jego temat na n/w forach, a może im się tylko wydawało, że naprawiają coś co nie istnieje :
http://www.google.pl/search?q=%22silnic ... =firefox-a
edzio, ile Ty wlałeś w siebie dzisiaj alkoholu ?
Ostatnio zmieniony pn cze 22, 2009 00:37 przez Sztomel, łącznie zmieniany 2 razy.


Obrazek

Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » pn cze 22, 2009 00:43

zwykły silnik prądu stałego,a nie jakiś krokowy.



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » pn cze 22, 2009 00:45

dobra, wkleję trochę teorii bo trudno Cię przekonać :
http://www.auto-online.pl/elektron/siln ... nast_p.htm

a dlaczego ten silniczek prądu stałego nazywa się krokowym tu masz wytłumaczenie :
http://pl.wikipedia.org/wiki/Silnik_krokowy
Ostatnio zmieniony pn cze 22, 2009 00:48 przez Sztomel, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » pn cze 22, 2009 00:49

to są nastawniki przepustnicy



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » pn cze 22, 2009 00:52

zjechaliśmy zdrowo z tematu, pytanie było o szarpanie w silniku TDI a my tu o silniczkach krokowych ale poczekajmy na podanie oznaczenia silnika przez kolegę.


Obrazek

Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » pn cze 22, 2009 00:54

dla zainteresowanych jak działa silnik krokowy http://pl.wikipedia.org/wiki/Silnik_krokowy



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » pn cze 22, 2009 01:00

edzio pisze:dla zainteresowanych jak działa silnik krokowy http://pl.wikipedia.org/wiki/Silnik_krokowy
trochę przyspałeś, ten link wkleiłem dwa moje posty powyżej a na dodatek sam sobie teraz przeczysz.


Obrazek

Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » pn cze 22, 2009 01:11

faktycznie przeoczyłem ten drugi link.
"Silnik krokowy (inaczej silnik skokowy) – silnik elektryczny, w którym impulsowe zasilanie prądem elektrycznym powoduje, że jego wirnik nie obraca się ruchem ciągłym, lecz wykonuje za każdym razem ruch obrotowy o ściśle ustalonym kącie."
tu jest ta różnica, nie obraca się ruchem ciągłym,



poolak2006
Forum Master
Forum Master
Posty: 1646
Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
Lokalizacja: Poznań/Toruń

Post autor: poolak2006 » pn cze 22, 2009 23:00

nie wiem jakie wiem ze TDI 81KW czyli 110KM autko z 2000r

[ Dodano: 23 Cze 2009 21:40 ]
Mój silnik to ASV
Ostatnio zmieniony pt cze 26, 2009 20:35 przez poolak2006, łącznie zmieniany 3 razy.



Cobra_vs
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: wt gru 02, 2008 13:20
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: Cobra_vs » pt lip 03, 2009 08:17

Witam dołączam sie do tematu. Mam ten sam silnik ASV 2001r MK4 i ten sam problem co Polak2006. Zaczeło sie tak że jak przyspieszam (nie zawsze ale w szczególności na zimnym silniku) to w okolicy 2000obrotów auto jakby przestaje reagowac na gaz dodaje gazu a tu nic ale po chwili jakby załapuje i dochodzi do zamierzonej prędkości. Problem tez wystepuje na prostej. Po pewnym czasie jak troszke poprzyspieszam problem występuje o wiele rzadziej ale jest. A co ważne jest słysze ze turbina sie delikatnie kreci. Musze sprawdzic przepływke. Przepływka wychodzi na VAG-u bo zupełnie sie na tym nie znam. Prosze o pomoc pozdrawiam.
-Turbo było czyszczone
Ostatnio zmieniony pt lip 03, 2009 08:18 przez Cobra_vs, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 186 gości