Swap silnika 1.9td
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 275
- Rejestracja: pn wrz 01, 2008 07:57
- Lokalizacja: Toruń / Osiek nad Wisłą
- Auto: Skoda Rapid Liftback 1,0TSI 110KM MY2019
- Silnik: DKRC
- Kontakt:
ARWAM: ładnie chodzi twój golfik. Jakie masz ciśnienie doładowania?? Fakt że masz lżejszą budę bo MK2. Ja się muszę wziąść poważnie za swojego i pomodować co nie co. Zaczynam od pina, później będę zbierał wszystko, aby założyć IC i zwiększyć ciśnienie doładowania.
SLIMAKTO: Osobiście nie zamieniłbym TD na D. Fakt, że D będzie bardziej trwałym silnikiem, ale cofnąć się w mocy nie bardzo mi się uśmiecha. Czasem jak wsiądę w ojca klekota (ma MK3 kombi zwykłego klekota) to się boję wyprzedzać. Niby jest tylko 10 KM różnicy w mocy, ale jednak turbina robi swoje.
SLIMAKTO: Osobiście nie zamieniłbym TD na D. Fakt, że D będzie bardziej trwałym silnikiem, ale cofnąć się w mocy nie bardzo mi się uśmiecha. Czasem jak wsiądę w ojca klekota (ma MK3 kombi zwykłego klekota) to się boję wyprzedzać. Niby jest tylko 10 KM różnicy w mocy, ale jednak turbina robi swoje.
Ostatnio zmieniony pn cze 22, 2009 13:17 przez _model_, łącznie zmieniany 1 raz.
ciśnienie mam 1.5bara a niedługo jak siuę ze sprzęgłem rozprawię to zwiększam do 1.8bara._model_ pisze:ARWAM: ładnie chodzi twój golfik. Jakie masz ciśnienie doładowania?? Fakt że masz lżejszą budę bo MK2. Ja się muszę wziąść poważnie za swojego i pomodować co nie co. Zaczynam od pina, później będę zbierał wszystko, aby założyć IC i zwiększyć ciśnienie doładowania.
a w Twoim przypadku zacząłbym od zmiany najpierw turbo i IC a na koniec zostawiłbym sobie pompę 10 lub 11mm.
jeśli zapodasz dużą pompę to turbo będzie przeładowywać nawet przy spokojnej szybszej jeździe jak u mnie kiedy na próbę załorzyłem K14 to na 5 biegu przy 130km/h dawała 1,2bara ale nie było efektu po wiciśnięciu gazu sądzę że na wydechu już za mocno trzymało na tej turbinie
- wojtek gtd
- Mały gagatek
- Posty: 56
- Rejestracja: sob cze 13, 2009 10:59
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
-
- Użytkownik
- Posty: 275
- Rejestracja: pn wrz 01, 2008 07:57
- Lokalizacja: Toruń / Osiek nad Wisłą
- Auto: Skoda Rapid Liftback 1,0TSI 110KM MY2019
- Silnik: DKRC
- Kontakt:
ARWAM: Narazie zmienim pina w pompie. Właśnie przyszedl (i tu podziekowania dla Muniora za pina). Ale narazie pada deszcz i chyba sobie do jutra odpuszcze zmiane. A póżniej (trzeba najpierw mieć fundusze, i pokolei będę dokupywał graty) zmieniam pompe na 10 lub 11 mm, zakładam IC (prawdopodobnie będzie to jakiś FMIC, tylko muszę się dobrze zastanowić jaki i popatrzeć i poczytać kto ma jakie i które się najlepiej sprawdzają i nie wymagają dużej ingerencji przy instalacji), ładne orurowanie, dmuchawke jakąś większą i przebudowanie wydechu (napewno wywalenie kata). Mam nadzieję, że w połowie października fura będzie gotowa, bo bym chciał sobie zrobić na urodzinki wykres z hamowni i się milutko zaskoczyć. Oczywiście będzie jeszcze jakiś zawias -40mm i ładny felunek. Na koniec dopieszczenie blach (wychodzi ruda jak to norma na błotnikach i troszku na progach). Dopiero wtedy się pochwale moim Jokerem na forum
- wojtek gtd
- Mały gagatek
- Posty: 56
- Rejestracja: sob cze 13, 2009 10:59
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
- wojtek gtd
- Mały gagatek
- Posty: 56
- Rejestracja: sob cze 13, 2009 10:59
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Witam, silnik juz wrzucony, tylko mam problem z elektryka, zadna kontrolka sie nie zapala przy wlaczeniu zaplonu, ale jutro przykombinuje jeszcze
[ Dodano: 26 Cze 2009 13:08 ]
elektryka juz zrobiona, tylko cos nie tak z czujnikiem oleju, po zapaleniu sie caly czas siweci, kable sprawdzilem, przewo tez, czujnik te ok
[ Dodano: 26 Cze 2009 13:08 ]
elektryka juz zrobiona, tylko cos nie tak z czujnikiem oleju, po zapaleniu sie caly czas siweci, kable sprawdzilem, przewo tez, czujnik te ok
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 66 gości