gwizd podczas przyspiesznaia oraz zwiększania obrotów

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » sob cze 20, 2009 14:05

robertsobol1983 pisze:zaślep te dwie dziurki w EGR
> to jest odpowietrznik membrany >> nie radził bym > do tego zaślepienie egr musi się pokrywać ze zmianami programowymi w ECU > jak chcecie sobie bidy narobić to zaślepiajcie i patenty strzelajcie > olej który pewnie kolega robertsobol1983, znalazł u siebie w kolektorze dolotowym pochodził z odmy > EGR go tylko zapiekł >>>>>> jak poszła membrana to taka metoda pomaga tylko na chwilę > i widać że się leje z otworka! >> jeżeli zaślepimy odpowietrzanie w dobrym egr to membrana się posypie szybko!

Możemy myć wszystkimi środkami do mycia silników > najlepiej środki niepalne.
Tylko takie działanie da nam pełny obraz > czy turbo nie wali oliwki. Inaczej możemy gdybać.

Nie tylko szukamy pęknięć i przetarć ale i zachlapań olejowych > będą plamki.
Ostatnio zmieniony sob cze 20, 2009 14:05 przez fleshu, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
robertsobol1983
Forum Master
Forum Master
Posty: 1000
Rejestracja: wt lis 25, 2008 10:42
Lokalizacja: Milicz

Post autor: robertsobol1983 » sob cze 20, 2009 14:17

fleshu pisze:
robertsobol1983 pisze:zaślep te dwie dziurki w EGR
> to jest odpowietrznik membrany >> nie radził bym > do tego zaślepienie egr musi się pokrywać ze zmianami programowymi w ECU > jak chcecie sobie bidy narobić to zaślepiajcie i patenty strzelajcie > olej który pewnie kolega robertsobol1983, znalazł u siebie w kolektorze dolotowym pochodził z odmy > EGR go tylko zapiekł >>>>>> jak poszła membrana to taka metoda pomaga tylko na chwilę > i widać że się leje z otworka! >> jeżeli zaślepimy odpowietrzanie w dobrym egr to membrana się posypie szybko!

Możemy myć wszystkimi środkami do mycia silników > najlepiej środki niepalne.
Tylko takie działanie da nam pełny obraz > czy turbo nie wali oliwki. Inaczej możemy gdybać.

.
Dlatego pytałem się czy ma juz zaślepiony EGR bo membrana szczela własnie od zaślepiania EGR i przez te odpowietrzniki własnie wydobywa sie taki świszczacy dzwiek. I oczywiste jest ze jak w PD się zaslepi EGR to trzeba jeszcze pare zmian w ECU wykonac dlatego jak ma kolega zaślepiony EGR to mozna to zrobić w taki sposób jak ja to zrobiłem a jesli nie ma zaslepionego to musi albo wymienic EGR ale żeby miał pewnosc ze to z niego pochodzi ten swist to nich najlepiej zdejmie wężyk u góry EGR ktory zasysa powietrze i wtedy bedzie miał pewnosc ze to z EGR mu swista...


Ani Mazda, ani Merca gwiazda nie da Ci tyle, co VW JAZDA :)

NIE UDZIELAM PORAD I NIE ANALIZUJE LOGÓW NA PW

szymonglapski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pt cze 19, 2009 21:14
Lokalizacja: Łódź

Post autor: szymonglapski » sob cze 20, 2009 14:20

Panowie czy EGR to ta skręcona karbowana rurka???
bo ja tam żadnego węzyka nie widze:((
tylko po dwie zapieczone śruby mocujące...
w przewodach faktycznie znalazłem slady oleju...
czy to coś wam mówi..??????

Dzieki za pomoc i czekam na odp.



Awatar użytkownika
robertsobol1983
Forum Master
Forum Master
Posty: 1000
Rejestracja: wt lis 25, 2008 10:42
Lokalizacja: Milicz

Post autor: robertsobol1983 » sob cze 20, 2009 14:28

To co ja mu proponuje nic go nie bedzie kosztowało i nic mu nie popsuje a zaoszczedzi byc moze duzo czasu, nerwow i pieniedzy. Bo wszyscy wymyslaja jakies teorie i byc moze ktos z szanownych kolegówekt ze bedzie miał racje nie ja i nie watpie w to ale niech sobie zrobi ten test. Gdy ma juz zaslepiony EGR to niech zaslepi sobie te dziurki a gdy nie ma zaslepionego EGR to zeby nie uszkodzic membrany to niech zdejmie wężyk z góry EGR ktory zasyca powietrze(spaliny) i niech sie przejedzie i bedzie wiedział czy efekt znikł czy nie. Ja bynajmniej miałem jakies parenascie tysiecy temu piaskowaną turbine z kolektorem ssacy i czyszczony cały dolot z nagaru i przy okazji zaslepiono mi na moja prosbe EGR ze zmianami w ECU i własnie po jakis paru tysiacach od zaslepienia zaczał wydobywac sie z okolic jakby turba taki charakterystyczny swiat. Takze mnie to niepokoiło i niepotrzebnie najedziałem sie po mechanikach. Okazało sie ze przez zaslepienie EGR poszła mi ta mambrana w nim przez co powietrze czaczeło sie zasysac przez te dwie dziurki co powodowąło ten swist. Odpiełem węzyk z góry EGR załozyłem na nim filterek by nie ciagnał syfu z powietrza i efekt zanikł.

[ Dodano: 20 Cze 2009 14:32 ]
To jest EGR. Odepnij ten węzyk gumowy u góry i sie przejedz autem.

[ Dodano: 20 Cze 2009 14:36 ]
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Ani Mazda, ani Merca gwiazda nie da Ci tyle, co VW JAZDA :)

NIE UDZIELAM PORAD I NIE ANALIZUJE LOGÓW NA PW

Awatar użytkownika
Aadam
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: sob gru 15, 2007 19:05
Lokalizacja: Pułtusk

Post autor: Aadam » sob cze 20, 2009 15:34

szymonglapski, sprawdz tą karbowaną rurke co idzie do EGR moze jest peknieta. ja tak mialem i byl taki swist przy gazowaniu jak by turbo sie zacieralo


1z/0.230/pompa11/turbo brd/fmic/dolot awx/
http://youtu.be/ljpHj8KEHak" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » sob cze 20, 2009 15:39

Aadam pisze:sprawdz tą karbowaną rurke co idzie do EGR moze jest peknieta. ja tak mialem i byl taki swist przy gazowaniu jak by turbo sie zacieralo
ale wtedy byłoby strasznie czuć spalinami w samochodzie.


Obrazek

Awatar użytkownika
Aadam
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: sob gru 15, 2007 19:05
Lokalizacja: Pułtusk

Post autor: Aadam » sob cze 20, 2009 15:43

Sztomel, spalin zadnych nie czulem tylko slyszalem swist podczas przyspieszania i zwiekszania obrotów na postoju


1z/0.230/pompa11/turbo brd/fmic/dolot awx/
http://youtu.be/ljpHj8KEHak" onclick="window.open(this.href);return false;

szymonglapski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pt cze 19, 2009 21:14
Lokalizacja: Łódź

Post autor: szymonglapski » sob cze 20, 2009 16:56

robertsobol1983 pisze:To co ja mu proponuje nic go nie bedzie kosztowało i nic mu nie popsuje a zaoszczedzi byc moze duzo czasu, nerwow i pieniedzy. Bo wszyscy wymyslaja jakies teorie i byc moze ktos z szanownych kolegówekt ze bedzie miał racje nie ja i nie watpie w to ale niech sobie zrobi ten test. Gdy ma juz zaslepiony EGR to niech zaslepi sobie te dziurki a gdy nie ma zaslepionego EGR to zeby nie uszkodzic membrany to niech zdejmie wężyk z góry EGR ktory zasyca powietrze(spaliny) i niech sie przejedzie i bedzie wiedział czy efekt znikł czy nie. Ja bynajmniej miałem jakies parenascie tysiecy temu piaskowaną turbine z kolektorem ssacy i czyszczony cały dolot z nagaru i przy okazji zaslepiono mi na moja prosbe EGR ze zmianami w ECU i własnie po jakis paru tysiacach od zaslepienia zaczał wydobywac sie z okolic jakby turba taki charakterystyczny swiat. Takze mnie to niepokoiło i niepotrzebnie najedziałem sie po mechanikach. Okazało sie ze przez zaslepienie EGR poszła mi ta mambrana w nim przez co powietrze czaczeło sie zasysac przez te dwie dziurki co powodowąło ten swist. Odpiełem węzyk z góry EGR załozyłem na nim filterek by nie ciagnał syfu z powietrza i efekt zanikł.

[ Dodano: 20 Cze 2009 14:32 ]
To jest EGR. Odepnij ten węzyk gumowy u góry i sie przejedz autem.

[ Dodano: 20 Cze 2009 14:36 ]
Drodzy koledzy kompletnie nie mogę zlokalizować tego przewodu...jesli to pomoże to mam rocznik 95 1.9TDi
a karbowana rurka o której mówilismy jest ok
i przy niej nie widzę takiego obiektu jak na rysunku:((



Awatar użytkownika
robertsobol1983
Forum Master
Forum Master
Posty: 1000
Rejestracja: wt lis 25, 2008 10:42
Lokalizacja: Milicz

Post autor: robertsobol1983 » sob cze 20, 2009 17:26

Ty masz mk3 wiec moze to u ciebie troszke inaczej wygladac. Zrób nam zdjecie silnika przy dolocie tam gdzie idzie rura od IC do turbiny i na tym odcinku powinien byc gdzies EGR. Zrób zdjecie i je wklej na forum tu to spróbujemy ci zlokalizowac ten EGR i którą rurke musisz odpiąć


Ani Mazda, ani Merca gwiazda nie da Ci tyle, co VW JAZDA :)

NIE UDZIELAM PORAD I NIE ANALIZUJE LOGÓW NA PW

Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » sob cze 20, 2009 17:33

To jest 1 Z tak? Ten rocznik na to wskazuje.

[ Dodano: 20 Cze 2009 17:37 ]
No to tak wygląda u kolegi EGR http://www.allegro.pl/item663507923_zaw ... di_1z.html

[ Dodano: 20 Cze 2009 17:39 ]
Centralnie, za silnikiem > widać na fotce http://www.allegro.pl/item656828129_sil ... 40tys.html
Ostatnio zmieniony sob cze 20, 2009 17:35 przez fleshu, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
robertsobol1983
Forum Master
Forum Master
Posty: 1000
Rejestracja: wt lis 25, 2008 10:42
Lokalizacja: Milicz

Post autor: robertsobol1983 » sob cze 20, 2009 18:01

No to juz chyba wszystko jasne. Odepnij ten wężyk z góry EGR i przejedz sie autem. jeżeli nie gwiazda to masz walniętą membranę w EGR i teraz od ciebie będzie zależało czy wymieniasz EGR czy może go naprawisz na forum są nawet opisy lub go zaślepisz i odepniesz ten wężyk na stałe. Jeśli to nie pomorze to ja odpadam z tematu i zostawiam cie na łaskę innych. Ja miałem identyczne objawy i to było to o czym piszę może jest to samo u ciebie a może to być zupełnie co innego wiec próbuj.... pozdrawiam….


Ani Mazda, ani Merca gwiazda nie da Ci tyle, co VW JAZDA :)

NIE UDZIELAM PORAD I NIE ANALIZUJE LOGÓW NA PW

Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » sob cze 20, 2009 18:14

Ale na chwilowe odpięcie radze go na chwile zaślepić > będzie tracił podciśnienie > Zawory N w spoczynku są całkowicie otwarte!



szymonglapski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pt cze 19, 2009 21:14
Lokalizacja: Łódź

Post autor: szymonglapski » sob cze 20, 2009 18:15

przewód zlokalizowany i odczepiony.....zobaczymy jak będzie w czasie jazdy
ale czy duzo trzeba przejechac??

dziękuje wszystkim za pomoc
jak wrócę z jazdy od razu napisze jak poszło

pozdrawiam

[ Dodano: 20 Cze 2009 20:58 ]
kurcze i nic cały czas ten gwizd naprawde nie wiem,chyba będę musiał odwiedzic warsztat jeśli ktoś jeszcze by mógł mi pomóc to prosze .A fotek nie przesle bo nie mam jak DZIEKUJE WSZYSTKIM i prosze jeszcze o pomoc



Awatar użytkownika
Aadam
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: sob gru 15, 2007 19:05
Lokalizacja: Pułtusk

Post autor: Aadam » sob cze 20, 2009 21:17

szymonglapski, tak to u mnie wyglądalo ... annel_page cos podobnego masz?
podczas przyspieszenia przestalo piszczec ale tylko na chwile
Ostatnio zmieniony sob cze 20, 2009 21:24 przez Aadam, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 172 gości