pomocy po zmianie filtra powietrza auto nie jedzie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

grze693
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pn gru 05, 2005 23:01
Lokalizacja: Zduńska Wola

pomocy po zmianie filtra powietrza auto nie jedzie

Post autor: grze693 » pt cze 19, 2009 12:11

wczoraj wieczorem postanowiłem zmienić filtr tak jak zwykle go zamontowałem
i postanowiłem przy okazji zajrzeć pod pokrywę rozrządu bo juz 40 tys zrobione odkąd był wymieniony

odkręciłem zdjąłem zobaczyłem ręką że dobrze napięty założyłem poskładałem

i nie odpalałem

dziś rano wsiadam pierwsze wrażenie jakoś klepie

brak mocy nie czuć turba

wszystkie kostki i wężyki sprawdzałem ok a auto nadal nie jedzie i słychać chyba upuszczanie ciśnienia turbo i dziwnie silnik tyka klepie inny ma dźwięk


przed wym chodził jak marzenie 40 tys km

co się mogło stać ?

auto odpala normalnie nie dymi



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pt cze 19, 2009 12:17

grze693 pisze:wszystkie kostki i wężyki sprawdzałem ok
na pewno od przepływki podpiąłeś ?



grze693
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pn gru 05, 2005 23:01
Lokalizacja: Zduńska Wola

Post autor: grze693 » pt cze 19, 2009 12:20

tak kostka podpięta

[ Dodano: Pią Cze 19, 2009 13:15 ]
byłem na kompie u sąsiada

i mam 2 błędy

550 regulacja początku wtrysku różnica doregulowania
oraz 1117 zbyt duże obciążenie alternatora df nie prawidłowy sygnał

ale to może dlatego że światłą mi się same włączają na zapłonie

pomocy co jeszcze sprawdzić bo on na kompie się nie zna za bardzo jakie blogi to wam podam

auto jedzie ale głośne jest i turbo nie pompuje



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pt cze 19, 2009 13:20

grze693 pisze:550 regulacja początku wtrysku różnica doregulowania
i tu szukaj problemu ... n108 i jego okablowanie



woojas25
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: śr wrz 21, 2005 23:46
Lokalizacja: z libiąża

Post autor: woojas25 » pt cze 19, 2009 13:30

może pasek przeskoczył albo co?



grze693
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pn gru 05, 2005 23:01
Lokalizacja: Zduńska Wola

Post autor: grze693 » pt cze 19, 2009 13:33

nie możliwe chyba od zdjęcia pokrywy i dotknięcia go żeby sprawdzić napięcie

mało prawdopodobne !!!

n108 to to jakby drugie n75 tak ???
Ostatnio zmieniony pt cze 19, 2009 13:35 przez grze693, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » pt cze 19, 2009 14:04

4-ty post od góry> http://www.audimania.eu/forum/printview ... b0e92a607c

Dalej czytamy "NIe wiem czy dobrze kombinuje ale przy pomiarze silnika Vagiem w ustaiwieniach podstawowych w grupie 00 w bloku nr 2 mam wartość 250. Czytałem wjakimś poście, że wartość ta odpowaiada za kąt wtrysku i powinna mieć wartość w przedziale 54-57. Proszę o zweryfikowanie tej informacji. "



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pt cze 19, 2009 14:07

grze693 pisze:n108 to to jakby drugie n75 tak ???
n108 to regulator kąta wtrysku ... jest w pompie, a kabelek wychodzi jakby z pod niej ( przy napinaczu paska wieloklinowego)
Ostatnio zmieniony pt cze 19, 2009 14:07 przez damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » pt cze 19, 2009 14:08

Jeżel itak jest > to silnik nie potrafi obliczyć kąta lub ustawienie rozrządu powoduje że kąt jest całkowicie za zakresem. Jak by tak było > to byś miał straszne problemy z odpaleniem tego pyrtka. Zrób ten test elementów wykonawczych i sprawdź kable od 108 i wtrysku sterującego.



grze693
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pn gru 05, 2005 23:01
Lokalizacja: Zduńska Wola

Post autor: grze693 » pt cze 19, 2009 14:49

na wszystko ok kabel sprawdzone nawet ich nei dotykałem podczas wymiany przewody podciśnieniowe nowe wszystkie wtyczki potraktowane wd 40 a golf nadal nie chodzi

głośno chodzi + nie ciągnie turbo



Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » pt cze 19, 2009 15:18

A jeszcze napisz czy kasowałeś te błędy i czy one wracają?



Awatar użytkownika
jaaano
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 407
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 18:49
Lokalizacja: ELA

Post autor: jaaano » pt cze 19, 2009 15:35

głośno chodzi + nie ciągnie turbo-wygląda na tryb serwisowy notlauf



grze693
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pn gru 05, 2005 23:01
Lokalizacja: Zduńska Wola

Post autor: grze693 » pt cze 19, 2009 16:03

kasowane i wracają



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pt cze 19, 2009 16:12

logi 000, 000BS, 004, 004BS



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 216 gości