Korozja nadwozia w MK4

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Omek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: czw paź 26, 2006 21:01
Lokalizacja: Wronki
Auto: VW Golf IV Variant
Silnik: ASV

Korozja nadwozia w MK4

Post autor: Omek » czw cze 18, 2009 21:52

Witam wszystkich !
Zastanawiam się jak jest z korozją w MK4 czy rocznik 98 już się sypie ? czy te samochody są lepiej zabezpieczone antykorozyjnie niż MK3 ?



wielblad2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 903
Rejestracja: czw sty 10, 2008 12:13
Lokalizacja: POZNAŃ
Kontakt:

Post autor: wielblad2 » czw cze 18, 2009 21:57

Mam 98 r. i nic jeszcze nie znalazłem oprócz miejsca na przednim błotniku gdzie krawędż zderzaka obcierała poza tym spoko i czysto.


pozdro dieselek. Golf zawsze i wszędzie.Golf był,jest i będzie.

Awatar użytkownika
Omek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: czw paź 26, 2006 21:01
Lokalizacja: Wronki
Auto: VW Golf IV Variant
Silnik: ASV

Post autor: Omek » czw cze 18, 2009 21:59

a jak spód auta np.progi ?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » czw cze 18, 2009 23:02

Omek pisze:a jak spód auta np.progi ?
Ano właśnie...
Większość ludzi jak kupuje autko,patrzy zazwyczaj na zewnętrzne poszycie nadwozia i to jest błąd,bo rdza najczęściej pojawia się tam,gdzie najtrudniej ją dostrzec.
Co do rdzewienia MK4,to wydaje mi się,że nie ma na to reguły.Jeden egzemplarz może być czysty jak łza,a inny do połowy rudy.Wszystko zależy od tego w jakich warunkach był eksploatowany,czy był garażowany i czy choć raz był myty spód po zimie :bigok: .
Hmm,a tak w ogóle to nie jest temat do działu diesel :chytry: ...

[ Dodano: 18 Cze 2009 23:11 ]
I jeszcze jedno,jeżeli auto nie widziało solidnej konserwacji,to marne szanse,że nie będzie rdzewieć.Niektórzy mówią-"on ma blachę ocynkowaną",ja mówię-guzik prawda,bo dopuki auta produkowane są ze stali,doputy mają prawo rdzewieć.Praw chemii i fizyki jeszcze nikt nie przeskoczył :wink: .


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » czw cze 18, 2009 23:13

Jeśli auto nie było bite,nie naprawiane w stodole to raczej powinno być oki :bigok:

[ Dodano: Czw Cze 18, 2009 23:14 ]
Michaś_1977 pisze:I jeszcze jedno,jeżeli auto nie widziało solidnej konserwacji,to marne szanse,że nie będzie rdzewieć
Mój klekot ma fabryczną konserwację i mimo blisko 20 lat nie gnije :grin:



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9233
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: wesol » pt cze 19, 2009 07:21

Zdaje sie ze MK3 ni emialo ocynku ( chyba ze pod koniec produkcji) a mk4 ju zmiala seryjnie zabezpieczenie.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

cok18
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: pt cze 12, 2009 20:11
Lokalizacja: Żuromin/Mińsk Mazowiecki

Post autor: cok18 » pt cze 19, 2009 07:34

Witam. Przy tym rocziku narazie nie powinno się nic dziać. Progi mogą ci jedynie paść jak masz nakłdki na progi, wtedy zbiera się w nich różne g**** i zaczyna gnić. Więc radze nie obepiać autka różnymi dziwnymi listewkami. Blachy ogólnie ma już cynkowane ale na to nie ma regóły. Nie sptkałem się jeszcze żeby MK4 miało dziury wyjedzone przez rudą france. Jedynie niewielkie zalążki na dołach drzwi. Często się zdaża że szybko robią się odpryski na masce i czubkach błotników ale to juz chyba taki ich urok.


http://s9.bitefight.onet.pl/c.php?uid=155392

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pt cze 19, 2009 07:42

bongo pisze:Mój klekot ma fabryczną konserwację i mimo blisko 20 lat nie gnije :grin:
I tutaj bongo, muszę się z tobą zgodzić,ponieważ MK-2 miały solidną konserwację fabryczną.Mój podobnie do Twojego-19 lat i śmiga na fabrycznej konserwacji i co najważniejsze nie widzę na nim rdzy,ale w tym roku muszę go potraktować bitumem.
Z drugiej jednak strony widziałem sporo MK-2 zjedzonych tak,że żal było patrzeć.Tak więc,chyba jednak dużo zależy od tego kto,gdzie i jak użytkuje :wink:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

cok18
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: pt cze 12, 2009 20:11
Lokalizacja: Żuromin/Mińsk Mazowiecki

Post autor: cok18 » pt cze 19, 2009 07:48

Mój ma 18 i jak wchodziłem do kanału też ani śladu nie ma. Jedynie na drzwaich bo jakiś baran na parkingu jak wsiadał to mi walnął i zrypał lakier. Zaprawiłem tak delikatnie ale wdała się zaraza a nie mam narazie czasu na malowanie całych dzrzwi.


http://s9.bitefight.onet.pl/c.php?uid=155392

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 132 gości