Zaworek na podmianę będę miał sprawny w sobote, zmieniłem wszystkie wężyki. Co do tego postu cytowanego, na postoju po przygazowaniu, zaworek(strona filtra powietrza) zasysa powietrze a nie wypuszcza:/gOOzOl pisze:na tym pierwszym widac ze ci sporo przeladowuje. na zdjetym wezyku tylko jeden zrobiles? ta proba z jezykiem to ja nie wiem czy do konca przekonujaca. jak zawor dziala to zbija tamtedy podcisnienie ktore steruje grucha. jezora ci tam nie wciagnie :)
problem ze sztangą turbo w AFN
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Tylko niech to bedzie 100% sprawny N-75 a nie N-18 od EGRa , wbrew obiegowym opiniom można je podmieniać na próbe , ale tak naprawdę N-75 ma troszke inną charakterystyke pracy od N-18bartek2 pisze:Zaworek na podmianę będę miał sprawny w sobote,
Powinien być to Pierburg 7.21903.25.0 lub 7.21903.75.0
Tak ma byc, aby zbic podcisnienie zaworek musi wyrównac cisnienie z atmosferycznym czyli zaciagnąc powietrze przez króciec "atmo"bartek2 pisze:na postoju po przygazowaniu, zaworek(strona filtra powietrza) zasysa powietrze a nie wypuszcza:/
No ciekawy jestem efektów , melduj koniecznie , tak szczerze to stawiam na nieszczęsny zawór N-75 , bedziesz go chyba musiał kupic nowego
Ostatnio zmieniony wt cze 02, 2009 23:41 przez homsky, łącznie zmieniany 1 raz.
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
Jednak z podmianki nic nie wyszło, dawca miało być A4 a tam zaworek jest przy zderzaku, wężyki tak mocno siedziały ze właściciel zrezygnował. Zdecydowałem się jednak na kupno zaworka okazało się ze u mnie są dwa zaworki z czarna główką:/ Przeraziły mnie jednak ceny w każdym sklepie N75 teraz kosztuje powyżej 300zl
http://www.allegro.pl/item652213705_zaw ... rburg.html
Coś takiego znalazłem na allegro
[ Dodano: 08 Cze 2009 17:59 ]
Jak radzicie brać ten tańszy i przerabiać wtyczkę czy kupować taki jak ma być ?
http://www.allegro.pl/item652213705_zaw ... rburg.html
Coś takiego znalazłem na allegro
[ Dodano: 08 Cze 2009 17:59 ]
Jak radzicie brać ten tańszy i przerabiać wtyczkę czy kupować taki jak ma być ?
http://moto.allegro.pl/item641436439_za ... ml#gallerybartek2 pisze:Przeraziły mnie jednak ceny w każdym sklepie N75 teraz kosztuje powyżej 300zl
lub ostatecznie mógłby być ten co podałeś w aukcji , tylko wtyczke trzeba by było żezać
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
Zaworek zmieniony i powiem ze Zonk jak niewiem bo niewiele to dalo:/ jest lepiej czasami auto idzie plynnie no ideal, a czasami przy dwóch tysiącach, bucie do spodu i odsuniętej szybie normalnie słychać jak sztangę wali w dól. Zaczynam się zastanawiać czy to nie problem elektroniczny, np coś z okablowaniem. Kable przy wtyczce N75 kiedyś były urwane i widać luty. Co i jak jeszcze mogł bym sprawdzić? może napięcie na wtyczce?
- fleshu
- Forum Master
- Posty: 1018
- Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
- Lokalizacja: Stronie Śląskie
- Kontakt:
No właśnie - pewnie mnie zbesztacie za herezję ale.. Ten współczynnik impulsu otwierania N-ki. Na pierwszym logu widać 94% - co, przynajmniej tak wnioskuje, otwiera przepływ na n-ce w 100%- tach. U kolegi nie rosło to powoli - dostosowując moc turbinki do wbijanego biegu czy prędkości - pompowało na max-a przez prawie cały czas > czy nie jest to zbyt gęsty sygnał dla n-ki? Na następnych logach szło w normie. Czujnik ciśnienia doładowania działa dobrze (chyba > ale świadczy o tym moc którą kolega czuje), ale jak jest z tym sygnałem dla wysterowania > czy ECU podaje go poprawnie? Jak faktycznie wiecie że pierdoły pisze to olej-cie to co napisałem > ale mnie ciekawi ten temat > nawet jak by ktoś ze 2 zdanka na pw dał. Z góry dzięks!
Sam już niewiem no skoro sztanga chodzi normalnie, zaworek jest nowy to juz niewiem co myśleć, czujnik ciśnienia był wymyty no ale pasowało by zrobić podmiankę na dobry żeby i jego wykluczyć. Co za głupi problem u każdego kończy sie na samym czyszczeniu a u mnie zawsze jakieś cuda sie dzieją. A i jeszcze jedno wywala błąd impulsatora, czasami na postoju pokazuje ze jade 60km/h a podczas jazdo 0 km/h lub jakies inne glupoty Licznik działa normalnie.
- fleshu
- Forum Master
- Posty: 1018
- Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
- Lokalizacja: Stronie Śląskie
- Kontakt:
A masz może ten błąd zapisany od impulsatora > co to było? To był sporadyczny? Wraca po skasowaniu? To może być to > niby przyczyna prosta > może wysterowanie n-ki działa na max mimo że silnik ma zupełnie inne obroty > to by się zgadzało! Ty ciśniesz > on myśli że w danej chwili ciśnienie jest za małe i dobija.
[ Dodano: 18 Cze 2009 23:44 ]
Fajnie jak by reszta kolegów powiedziała co o tym sądzi > żeby nie szperać na ślepego.
[ Dodano: 18 Cze 2009 23:44 ]
Fajnie jak by reszta kolegów powiedziała co o tym sądzi > żeby nie szperać na ślepego.
- gOOzOl
- Gadatliwa bestia
- Posty: 519
- Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
- Lokalizacja: tarnowskie góry
- Kontakt:
wszystko spoko ale te 94% to znaczy ze on bardzo chce cisnienie zbic tylko jak widac za bardzo sie to nie udaje. ja u siebie teraz mam podobna akcje, ale u mnie to widac od razu ze turbo na stol przeladowuje nawet z odpietym wezem od gruchy efekt jezdzenia bez sprzegla = PSJfleshu pisze: Ty ciśniesz > on myśli że w danej chwili ciśnienie jest za małe i dobija.
- fleshu
- Forum Master
- Posty: 1018
- Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
- Lokalizacja: Stronie Śląskie
- Kontakt:
No fakt! N-ka w stanie spoczynku - otwarty przeływ podciśnienie-grucha. N zamknięty odcina przepływ podciśnienie -grucha a otwiera ujście do filtra na grube wężyki. Tylko co jest właśnie grane? Albo N nie dostaje sygnału a ECU myśli że go podaje > no ale błąd by poszedł > że coś z N jest. Albo strumienice się zacinają i nawet sprężyna nie jest w stanie tego odcisnąć > a na filmiku chodzi to lekko. No to dalej jesteśmy w tym samym punkcie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 152 gości