Pomoc przy wymianie pompy wody

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Druidionin
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: czw wrz 04, 2008 23:26
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Druidionin » ndz cze 14, 2009 11:49

jaku89 pisze:napisal a lubia sie urywac i wtedy to juz pozostaje tylko wyjmowanie pompy wtr. i obudowy pompy wody;)
Chyba, że wiertarka, gwintownik i jazda ;)



jaku89
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: wt mar 31, 2009 11:31
Lokalizacja: z łodzi
Kontakt:

Post autor: jaku89 » ndz cze 14, 2009 12:46

slaby dostep-przerabialem to; lepiej je dobrze zbic :bajer:


seks, drugs, rock'n'roll!

Druidionin
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: czw wrz 04, 2008 23:26
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Druidionin » pn cze 15, 2009 12:07

Tak myślałem dzisiaj... To plastikowe kolanko, króciec od termostatu, daje się we znaki, gdyż zamiennik jest kiepskiej jakości i otwór po dokręceniu robi się jajowaty... Oryginał chyba nie jest dostępny... A jakby dorobić takie kolanko na wzór ale z aluminium? Byłoby wieczne :hmm: a w przypadku modów silnika, jest to najsłabszy punkt układu chłodzenia, który lubi strzelić a tak będzie nie do zdarcia :bajer: (miałem taki przypadek choć silniczek bez modów, że w wyniku zmęczenia materiału albo i niedokładnego mocowania przez poprzedniego właściciela + mróz = pęknięte kolanko = plama płynu z rana pod autem i pusty układ chłodzenia). Może są jakieś króćce metalowe, lub da się od czegoś innego zastosować?



jaku89
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: wt mar 31, 2009 11:31
Lokalizacja: z łodzi
Kontakt:

Post autor: jaku89 » wt cze 16, 2009 16:38

nie lepiej zainteresowac sie uzywka+nowy oring i zaladowac jeszcze silikonu dla pewnosci? ogolnie nie padaja chyba tak czesto. uporales sie z pompa :chytry:


seks, drugs, rock'n'roll!

Druidionin
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: czw wrz 04, 2008 23:26
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Druidionin » wt cze 16, 2009 17:13

jaku89 pisze:uzywka+nowy oring
Plastikowy króciec za 8zł używany :crazy: ? Chyba trochę przesada... A co do oringu... Ani przed pęknięciem poprzedniego króćca, ani do nowego nie było żadnego oringu, tylko uszczelka na termostacie uszczelniała to wszystko... Albo o czymś nie wiem albo pomyliłeś króćce. Z resztą uszczelka na termostacie jest w miarę nowa wymieniałem termostat w październiku...
jaku89 pisze:zaladowac jeszcze silikonu dla pewnosci
Myślałem nad tym ale wolałbym uniknąć użycia silikonu
jaku89 pisze:uporales sie z pompa
Niestety nie, bo jestem poza domem, sesje mam ;-) i nie wiem kiedy zjadę by tą sprawę dokończyć :-(
Ostatnio zmieniony wt cze 16, 2009 17:17 przez Druidionin, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
wojtek0231
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: pt sty 23, 2009 12:49
Lokalizacja: lubuskie

Post autor: wojtek0231 » wt cze 16, 2009 17:18

Ja mam aluminiowe kolanko z sirocco, zostało mi troche gratów z niego reszta poszła na złom



Druidionin
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: czw wrz 04, 2008 23:26
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Druidionin » wt cze 16, 2009 18:04

wojtek0231 pisze:Ja mam aluminiowe kolanko z sirocco, zostało mi troche gratów z niego reszta poszła na złom
Wypróbowana alternatywa? Podejdzie do JR?


Mam jeszcze takie pytanie... Jak bez zdejmowania rozrządu dobrać się do tej połówki pompy gdy jedna ze śrub jest pod rolką rozrządu?
Ostatnio zmieniony wt cze 16, 2009 19:53 przez Druidionin, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 135 gości