Modzenie TD a niezawodność
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Michał_1977
- _
- Posty: 14207
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
No to ja odgrzeję kotleta i także pochwalę się swoimi modami .
1.Pompa 9mm od 1,9TD LDA
a)dawka
b)gov-mod
c)timing
d)boost-pin na max.
2.Uszczelka pod głowicą cała metalowa od TDI.
3.Turbo K-24 + ciśnienie 1,7 bara
4.Intercooler FMIC od Renault Master
5.Kat-out
Na początku był to zwykły 1V-zamulony TD.
W tej chwili jego zwinności może pozazdrościć mu niejeden TDI (ok.8,3s. do 100km/h):bigok: .
Natomiast jeśli chodzi o porażki,to na razie tylko jedna-sprzęgło kaput
W planie mam jeszcze mod Łukiego i beturbo (czy jak to się pisze),ale do tego drugiego potrzebuję więcej czasu,a na razie to krucho z nim.
1.Pompa 9mm od 1,9TD LDA
a)dawka
b)gov-mod
c)timing
d)boost-pin na max.
2.Uszczelka pod głowicą cała metalowa od TDI.
3.Turbo K-24 + ciśnienie 1,7 bara
4.Intercooler FMIC od Renault Master
5.Kat-out
Na początku był to zwykły 1V-zamulony TD.
W tej chwili jego zwinności może pozazdrościć mu niejeden TDI (ok.8,3s. do 100km/h):bigok: .
Natomiast jeśli chodzi o porażki,to na razie tylko jedna-sprzęgło kaput
W planie mam jeszcze mod Łukiego i beturbo (czy jak to się pisze),ale do tego drugiego potrzebuję więcej czasu,a na razie to krucho z nim.
bez modzenia golfem 60tys km wymienilem wezyk od wysprzeglika wytarł sie ( aktualnie 220kkm), Vento(aktualnie 280kkm) w ciagu 80 tys km odme zmienilem (bylo zawalone olejem jak kupilem) To sie nazywa bezawaryjnosc .... a BiTurbo to jeszcze nie widzialem w 1V ale powodzenia w modzie
Ostatnio zmieniony ndz cze 14, 2009 15:05 przez PiotrusVW, łącznie zmieniany 1 raz.
[url=http://img197.imageshack.us/my.php?image=golf1.jpg][img]http://img197.imageshack.us/img197/6116/golf1.th.jpg[/img][/url]
- Michał_1977
- _
- Posty: 14207
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- andrew.zbyrko
- Gadatliwa bestia
- Posty: 589
- Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
- Lokalizacja: małopolska
- Kontakt:
- Michał_1977
- _
- Posty: 14207
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- andrew.zbyrko
- Gadatliwa bestia
- Posty: 589
- Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
- Lokalizacja: małopolska
- Kontakt:
- andrew.zbyrko
- Gadatliwa bestia
- Posty: 589
- Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
- Lokalizacja: małopolska
- Kontakt:
No właśnie, ciekawe jakby to chodziło, pewnie przy 2500obr/min ze 2 bary by dało rade osiągnąć, przy 3500 pewnie by było sporo więcej.
Hmm, w sumie tak sobie myśle K14 leży u mnie w garażu, teraz mam T3, spawarka jest ....
Tylko ciekawe skąd paliwa dać na te 3 bary chyba trzebaby wiadrem podlewać
Hmm, w sumie tak sobie myśle K14 leży u mnie w garażu, teraz mam T3, spawarka jest ....
Tylko ciekawe skąd paliwa dać na te 3 bary chyba trzebaby wiadrem podlewać
Ostatnio zmieniony pn cze 15, 2009 19:17 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.
- andrew.zbyrko
- Gadatliwa bestia
- Posty: 589
- Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
- Lokalizacja: małopolska
- Kontakt:
- Michał_1977
- _
- Posty: 14207
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Generalnie to nie chodzi mi o wyższe ciśnienie,ale o to ,by K-14stką zniwelować laga,jaki występuje po zamontowaniu K-24t0mal pisze:taki zestawik to 3 bary lekko dmuchnie
Z drugiej jednak strony,ciekaw jestem jaki efekt dałoby ciśnienie 3 bary .
Heh misę olejową trzeba by było wykopać z ziemi,a głowicy szukać u sąsiada
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 228 gości