Płyn pod paskiem klinowym

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Sieja
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: ndz cze 14, 2009 23:13
Lokalizacja: Piekary Śląskie

Płyn pod paskiem klinowym

Post autor: Sieja » ndz cze 14, 2009 23:37

OD razu mowie że znam się tak po trochu na samochodach mam taki problem dzis zobaczyłem że żółty płyn(jak przetarłem palcem) znajduje się na takiej blaszce pod paskiem klinowym. Około godziny 18 zapaliła mi się kontrolka z płynu chłodniczego hmmm koniec kwietnia dolewałem ale patrze a tam susza jak nie wiem wlałem resztke petrygo co miałem a to dużo ponad minimum kupiłem od razu litr nowego i zapaliłem zeby zassał sobie hmm znowu ponizej minimum dolałem ta resztke i było troszkę ponad maximum kiedy wróciłem do domu patrze a tu już miedzy max a min. Hmm samochód stał po czym zobaczyłem że faktycznie coś kapie co to może byc pod paskiem klinowym z wspomagania może?

Golf III 1.9 TDI 1996 r.



Asiula
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: ndz cze 14, 2009 23:23
Lokalizacja: Jelcz Laskowice

Post autor: Asiula » ndz cze 14, 2009 23:47

witam:) też miałam coś podobnego w moim golfiku :) co prawda u mnie nie ma wspomagania ale dolewałam i dolewałam płyn a w końcu i wodę i nie mogłam znaleźć przyczyny a to był wąż gumowy (na kolanku ) lekko pęknięty. Nie było pęknięcia ani widać ani czuć. Płyn wylewał się jak się wąż nagrzał.



Sieja
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: ndz cze 14, 2009 23:13
Lokalizacja: Piekary Śląskie

Post autor: Sieja » ndz cze 14, 2009 23:50

hmmm zrobiłem nim około 9 km żeby nagrzać go podłożyłem na noc woreczek czy nakapie coś rano podłoże nowym aby sprawdzić czy jak jest zimny też będzie, ale zastanawia mnie bardziej jak tam się miał dostać płyn z chłodnicy



Awatar użytkownika
GSOWIEC
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: wt sty 17, 2006 23:30
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: GSOWIEC » ndz cze 14, 2009 23:58

Sieja pisze:zastanawia mnie bardziej jak tam się miał dostać płyn z chłodnicy
Może być nieszczelność gdzieś wyżej - np. na pompie wody, i będzie lecieć po obudowie i innych elementach. Dla pewności wejdź w kanał obejrzyj auto od spodu.



Sieja
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: ndz cze 14, 2009 23:13
Lokalizacja: Piekary Śląskie

Post autor: Sieja » pn cze 15, 2009 10:15

dziś sprawdziłem jest to płyn z chłodnicy niestety na 12 mam egzamin zawodowy i później wejde pod auto :pub:

według mnie pompa wody poszła czy może to też być spowodowane głosnym chodzeniem silnika?
Ostatnio zmieniony pn cze 15, 2009 15:58 przez Sieja, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 172 gości