Jak wygląda sprawa wtrysków wkręcanych na silikon

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Jak wygląda sprawa wtrysków wkręcanych na silikon

Post autor: grandi » ndz cze 14, 2009 18:32

JAk w temacie mam okazje kupić silnik zdrowy tylko wtryski właściciel powkręcał na silkon idzie potem to wykręcić z głowicy ktos spotkał się z takim przypadkiem


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14178
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz cze 14, 2009 19:04

Witam
Miałem okazję spotkać się z takim przypadkiem.Szwagier przyprowadził mi MK-3 1,9D do remontu i poprzedni właściciel zastosował właśnie takie uszczelnienie.
Zapuść WDziakiem tak jak ja i po jakimś czasie spokojnie je wykręcisz.
Musisz jednak mieć na uwadze (jeśli to TD),że kawałki sylikonu mogą wpaść do komory wirowej i trzeba to jakoś odessać,bo szkoda aby trafiły w wirnik. :bajer: .Ot taka moja mała uwaga-gratis :grin: .


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » ndz cze 14, 2009 19:52

grandilodz pisze:JAk w temacie mam okazje kupić silnik zdrowy tylko wtryski właściciel powkręcał na silkon
ciekawe rozwiązanie, niedługo uszczelki pod głowicą będą smarować silikonem :grin:



Awatar użytkownika
Tomek
_
_
Posty: 1382
Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 22:46
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Tomek » ndz cze 14, 2009 20:01

Michaś_1977 pisze:Witam
Miałem okazję spotkać się z takim przypadkiem.Szwagier przyprowadził mi MK-3 1,9D do remontu i poprzedni właściciel zastosował właśnie takie uszczelnienie.
Zapuść WDziakiem tak jak ja i po jakimś czasie spokojnie je wykręcisz.
Musisz jednak mieć na uwadze (jeśli to TD),że kawałki sylikonu mogą wpaść do komory wirowej i trzeba to jakoś odessać,bo szkoda aby trafiły w wirnik. :bajer: .Ot taka moja mała uwaga-gratis :grin: .


Jaki Ku.... wirnik??


[...]Mam dwie kreski, - no to masz słaby zasięg

Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » ndz cze 14, 2009 21:43

Jaki Ku.... wirnik??
Np od turbosprężarki ;) Ale czy ja wiem, czy taki silikon by jakoś go uszkodził...Gorzej jakby silikon był z opiłkami powstałymi przy odkręcaniu gwinty, wtedy wirnik może porządnie oberwać...

W ogóle co to za pomysł smarować gwinty czy tez uszczelki silikonem, toć jest specjalna pasta do doszczelniania, np firmy Victor-Reinz...



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14178
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz cze 14, 2009 22:12

Tomek pisze:Jaki Ku.... wirnik??
Lukas-182 pisze:Np od turbosprężarki
Właśnie od turbosprężarki :hmm: ...
Tomek, nie zauważyłeś,że w nawiasie dopisałem-jeśli to TD
Lukas-182, nie wiem,czy mógłby go uszkodzić,ale jestem tego zdania,że lepiej dmuchać na zimne i nie uczyć się na błędach, swoich błędach :wink: ...
Pozdr.
Ostatnio zmieniony ndz cze 14, 2009 22:25 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » pn cze 15, 2009 08:15

Teoretycznie ilość silkonu nie jest wielka pytałem się o sam moment odkręcenia poprzedni właściciel źle dokręcił wtryski jednanego już nie wykręciłem , bo zapiekł się gwintem i pozamiatane mam sczepcie że nie leje , jeżeli nawet dostanie się do komory spalania to raczej pod wpływem eksplozji tłoku zostanie zniszczony , ew zostaje odkurzacz i .... :hmm:
lub wydmuchać kompresorem


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Tomek
_
_
Posty: 1382
Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 22:46
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Tomek » pn cze 15, 2009 09:28

"że kawałki sylikonu mogą wpaść do komory wirowej i trzeba to jakoś odessać,bo szkoda aby trafiły w wirnik"
myslalem ze pisales o tym z komory wirowej, :goof: i sobie mysle co ten koleś pisze...heh


[...]Mam dwie kreski, - no to masz słaby zasięg

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 55 gości