Zbiorniczek podciśnienia

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

barbiq
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 130
Rejestracja: sob maja 12, 2007 18:48
Lokalizacja: bełchatów
Kontakt:

Zbiorniczek podciśnienia

Post autor: barbiq » ndz cze 14, 2009 20:45

Witam.
mógłby mi ktoś powiedzieć jakie dokładnie zadanie spełnia zbiorniczek podciśnienia w instalacji turbiny?w AHU tego nie ma i tak mnie to męczy...
jestem w trakcie zmiany sterowania na podciśnieniowe i zastanawiam się co tam jest w środku puszki? jakaś membrana czy co?
dzięki :D



Awatar użytkownika
gOOzOl
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
Lokalizacja: tarnowskie góry
Kontakt:

Re: Zbiorniczek podciśnienia

Post autor: gOOzOl » ndz cze 14, 2009 22:48

Master's pisze: Powinien mieć każdy majacy spręzarke ze zmiennymi kierownicami. Ten okrągły baniaczek ma na celu zmagazynowania odpowiedniego zapasu podciśnienia. Podczas sportowej jazdy w czasie gdy często korzystamy z hamulca...serwo >spuści< nam podciśnienie. Wtedy po dodaniu gazu musielibyśmy chwile odczekać zanim vacum pompa wytworzy podciśnienie w układzie niezbędne do wysterowania N-75 i tym samym kierownic.
Zapas >PODCIŚNIENIA< w zasobniku jest odcięty zaworkiem od reszty instalacji wiec czeste uzywanie hamulca nie ma wpływu na jego poziom. Dzięki temu instalacja sterowania kierownicami ma stały zapas podcisnienia....dzięki temu nie ma tzw turbodziury...która występować by mogła w aucie bez zasobnika.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 215 gości