Modzenie TD a niezawodność

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14138
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz cze 14, 2009 12:44

No to ja odgrzeję kotleta i także pochwalę się swoimi modami :chytry: .
1.Pompa 9mm od 1,9TD LDA
a)dawka
b)gov-mod
c)timing
d)boost-pin na max.
2.Uszczelka pod głowicą cała metalowa od TDI.
3.Turbo K-24 + ciśnienie 1,7 bara
4.Intercooler FMIC od Renault Master
5.Kat-out

Na początku był to zwykły 1V-zamulony TD.
W tej chwili jego zwinności może pozazdrościć mu niejeden TDI (ok.8,3s. do 100km/h):bigok: .

Natomiast jeśli chodzi o porażki,to na razie tylko jedna-sprzęgło kaput :cry:

W planie mam jeszcze mod Łukiego i beturbo (czy jak to się pisze),ale do tego drugiego potrzebuję więcej czasu,a na razie to krucho z nim. :helm:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

PiotrusVW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 319
Rejestracja: śr kwie 25, 2007 12:47
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: PiotrusVW » ndz cze 14, 2009 15:03

bez modzenia golfem 60tys km wymienilem wezyk od wysprzeglika wytarł sie ( aktualnie 220kkm), Vento(aktualnie 280kkm) w ciagu 80 tys km odme zmienilem (bylo zawalone olejem jak kupilem) :D To sie nazywa bezawaryjnosc :D.... a BiTurbo to jeszcze nie widzialem w 1V ale powodzenia w modzie :D
Ostatnio zmieniony ndz cze 14, 2009 15:05 przez PiotrusVW, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://img197.imageshack.us/my.php?image=golf1.jpg][img]http://img197.imageshack.us/img197/6116/golf1.th.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14138
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz cze 14, 2009 20:01

PiotrusVW pisze:.... a BiTurbo to jeszcze nie widzialem w 1V ale powodzenia w modzie :D
Hmm,ja też nie widziałem :bajer: .Może będę pierwszy :grin: ?
Próba,nie strzelba.Zawsze można wrócić do wcześniejszego układu :bigok: .


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » pn cze 15, 2009 18:02

Michaś_1977 pisze:W planie mam jeszcze mod Łukiego i beturbo
odważny plan, jakie turbiny chcesz wkładać?


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14138
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn cze 15, 2009 18:04

Heh,jeszcze nad tym myślę,ale chyba K-14 i K24,bo takie mam na stanie.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » pn cze 15, 2009 18:12

Michaś_1977 pisze:Heh,jeszcze nad tym myślę,ale chyba K-14 i K24,bo takie mam na stanie.
a moze k03 zamiast k14?, tak czy siak powodzenia w projekcie.


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pn cze 15, 2009 18:59

Michaś_1977 pisze:ale chyba K-14 i K24
taki zestawik to 3 bary lekko dmuchnie :)



Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » pn cze 15, 2009 19:07

t0mal pisze:taki zestawik to 3 bary lekko dmuchnie
długo by sie nie nacieszył takim doładowaniem :chytry:


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pn cze 15, 2009 19:16

No właśnie, ciekawe jakby to chodziło, pewnie przy 2500obr/min ze 2 bary by dało rade osiągnąć, przy 3500 pewnie by było sporo więcej.

Hmm, w sumie tak sobie myśle K14 leży u mnie w garażu, teraz mam T3, spawarka jest :) ....

Tylko ciekawe skąd paliwa dać na te 3 bary :) chyba trzebaby wiadrem podlewać :)
Ostatnio zmieniony pn cze 15, 2009 19:17 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » pn cze 15, 2009 19:47

t0mal pisze:Tylko ciekawe skąd paliwa dać na te 3 bary chyba trzebaby wiadrem podlewać
rurki z pompy prosto na cylindry :P


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14138
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn cze 15, 2009 22:34

t0mal pisze:taki zestawik to 3 bary lekko dmuchnie
Generalnie to nie chodzi mi o wyższe ciśnienie,ale o to ,by K-14stką zniwelować laga,jaki występuje po zamontowaniu K-24 :P
Z drugiej jednak strony,ciekaw jestem jaki efekt dałoby ciśnienie 3 bary :hmm: .
Heh misę olejową trzeba by było wykopać z ziemi,a głowicy szukać u sąsiada :rotfl:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

arwam

Post autor: arwam » pn cze 15, 2009 22:54

Michaś_1977 pisze:ciekaw jestem jaki efekt dałoby ciśnienie 3 bary .
Heh misę olejową trzeba by było wykopać z ziemi,a głowicy szukać u sąsiada
to jest więcej niż pewne :wink: ale jaki to by był owocny i pouczający lot :rotfl:



kkolekk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 200
Rejestracja: sob lis 15, 2008 13:37
Lokalizacja: Namysłów
Kontakt:

Post autor: kkolekk » śr cze 17, 2009 20:37

to ja się pochwale
bost pin + dawka na ful
ic
kkk24 1,3 bar
tylny tłumik przelot, wywalony kat
siadło sprzęgło wymieniłem na nowe luk i nie odczułem różnicy dalej się ślizga może coś poradzicie



arwam

Post autor: arwam » śr cze 17, 2009 23:07

kkolekk pisze:siadło sprzęgło wymieniłem na nowe luk i nie odczułem różnicy dalej się ślizga może coś poradzicie
sprzęgło od radzikowskiego lub MADE home

ZAPRZAL ma od Radzikowskego całe kompletne i ceni za nie chyba 500zł jeśli mnie pamięć nie myli



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 173 gości