Problem z pinem AAZ

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
yrek88
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: czw maja 21, 2009 23:02
Lokalizacja: radomsko

Problem z pinem AAZ

Post autor: yrek88 » czw cze 11, 2009 12:11

Witam. Sprawa wyglada tak, po zamonowaniu pina wrocilem do domu okolo 5 km. nastapnego dnia z rana auto odpalilo bez problemu, po przejechaniu 10 km zauwazylem ze obrotomierz wariuje jakby sie slizgal? raz zwalnial raz stawal podczas przyspieszania. Nastepnie po godzinnej przerwie pierwszy raz odkac posiadam auto mialem problem z odpaleniem. Meczylem sie okolo minuty i wydaje mi sie ze niedostawal paliwa bo jakby zalapywal ale gasł od razu. po odpaleniu pracowal normalnie i znowu efekt obrotomierza. Wydaje mi sie ze tez ta moc nie jest do konca rowno rozlozona miedzy 2,5-4 moze przez ten slizgajacy sie obrotomierz? czy zle zalozylem pina? czy tak ma byc? pin jest ustawiony tak ze ten maly trzbien ktory wychodzi przy wcisnieciu gazu jest prostopadly do tych wciec co sa przy gwincie w pinie (-[]) . Golf 75km aaz 260k pin symetryczny z allegro.



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » czw cze 11, 2009 12:23

yrek88, na to co piszesz to nie ma raczej wpływu pin.
co do obrotka, sprawdź naciąg paska klinowego.



Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » czw cze 11, 2009 12:47

sprawdz kabel od alternatora oznaczony W+
co do tej nierównej pracy; fitr paliwa wężyki, wszelkie nieszczelności w układzie paliwowym,
i profilaktycznie koło pasowe na wale korbowym :blush:


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

Awatar użytkownika
yrek88
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: czw maja 21, 2009 23:02
Lokalizacja: radomsko

Post autor: yrek88 » czw cze 11, 2009 22:47

Wiec tak obrotomierz wcale nie wariuje:/ po prostu sie cos slizga przy maxymalnym przyspieszaniu. czy to sprzeglo? czy pasek od alternatora ? ze odczowam roznice w mocy i skoki obrotow. Prawie jak w automacie ale troche lzej. ?


cel majóvwka?

Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » czw cze 11, 2009 22:55

Możliwe że sprzęgło, wtedy obroty rosną a samochód nie przyśpiesza.


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

Awatar użytkownika
yrek88
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: czw maja 21, 2009 23:02
Lokalizacja: radomsko

Post autor: yrek88 » czw cze 11, 2009 23:02

az tyle mocy by dal pin? ;)


cel majóvwka?

Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » pt cze 12, 2009 00:10

prawdopodobne, jak sprzęgło było już stare/zużyte


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 91 gości