Prośba o ocenę logów

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

mzdunio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: czw cze 04, 2009 16:40
Lokalizacja: Białystok

Prośba o ocenę logów

Post autor: mzdunio » śr cze 10, 2009 17:14

Witam.

Prosiłbym bardzo o ocenę logów. Samochód jest dosyć zamulony i potrafi zgasnąć w czasie jazdy (nie reaguje na gaz jakby brakowalo paliwa) .

Poza tym na kompie były następujące błędy:

17971 Nastawnik dawki paliwa - dolna wartość końcowa
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17965 Ciśnienie doładowania - przekroczona granica regulacji
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
17969 Nastawnik dawki paliwa - różnica doregulowania
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

Dodam, że 2-3 miesiące temu czyszczony był nastawnik i turbina.

Czy te błędy nastawnika mogą być spowodowane przekaźnikiem 109?

A oto logi:

grupa 001:
Obrazek

grupa 003:
Obrazek

grupa 004:
Obrazek

grupa 009:
Obrazek

grupa 010:
Obrazek

grupa 010 przy 2500 obrotów:
Obrazek

grupa 011:
Obrazek

Z góry dzięki za pomoc
Ostatnio zmieniony śr cze 10, 2009 17:16 przez mzdunio, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
stania-PL
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 184
Rejestracja: wt wrz 04, 2007 01:06
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: stania-PL » śr cze 10, 2009 18:01

Kolego zrób logi dynamiczne a nie na biegu jałowym.


<wymoderowano>

Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » śr cze 10, 2009 21:53

w 001 sprawdz napięcia na włączonym zapłonie, nie pal silnika.



mzdunio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: czw cze 04, 2009 16:40
Lokalizacja: Białystok

Post autor: mzdunio » śr cze 10, 2009 22:25

na włączonym zapłonie bez odpalonego silnika napięcie w bloku 001 to 0,76V

[ Dodano: 10 Cze 2009 22:35 ]
Co do logów dynamicznych to jutro zrobie i wrzuce wyniki



Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » czw cze 11, 2009 14:17

rsw powinno być 0,740



mzdunio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: czw cze 04, 2009 16:40
Lokalizacja: Białystok

Post autor: mzdunio » czw cze 11, 2009 19:04

Zrobiłem logi dynamiczne. Co ciekawe raz w miare normalnie przyspieszał a raz jak maluch. Z reszta wydaje mi sie ze to widac po grupach 10 i 11. Przy okazji pojawił się następujący błąd w czasie robienia logów:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-10 - - - Intermittent


A oto logi:
grupa 001:
Obrazek

grupa 003:
Obrazek

grupa 004:
Obrazek

grupa 010 ( logi robione 2 razy):
Obrazek

grupa 011 ( logi robione 2 razy):
Obrazek


Czekam na wasze opinie. Co może być nie tak?



Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » czw cze 11, 2009 20:10

przepływka obcina, cos te 011 porąbane ci wychodzą, raz przeładowuje raz brak ciśnienia.
sprawdzić czy n75 poprawnie działa, czy kierownice nie zacinają się, wężyki podciśnieniowe i map sensor.



Awatar użytkownika
ringel
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 242
Rejestracja: ndz lis 25, 2007 19:58
Lokalizacja: Munchen

Post autor: ringel » czw cze 11, 2009 20:12

Masz klasyczny notlauf, wpisz w wyszukiwarce. Turbo wogóle nie jest sterowane

Przepływke zostaw, ECU jest wprowadzony w tryb awaryjny po przeładowaniu. Zobacz wogóle czy gruszka wciąga sztangę.
Ostatnio zmieniony czw cze 11, 2009 20:19 przez ringel, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 232 gości