Zawór westgate w 1Z

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Omek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: czw paź 26, 2006 21:01
Lokalizacja: Wronki
Auto: VW Golf IV Variant
Silnik: ASV

Zawór westgate w 1Z

Post autor: Omek » wt cze 09, 2009 21:56

Witam !
czy zawór westgate w 1z da się naprawić ? i jakie powinno być ciśnienie w nim aby się poruszał ?
Ostatnio zmieniony wt cze 09, 2009 21:59 przez Omek, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » wt cze 09, 2009 22:03

Omek pisze:jakie powinno być ciśnienie w nim aby się poruszał ?
chyba takie jak daję nam sprężarka czyli 0,8 bara


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
Omek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: czw paź 26, 2006 21:01
Lokalizacja: Wronki
Auto: VW Golf IV Variant
Silnik: ASV

Post autor: Omek » wt cze 09, 2009 22:05

czy da się naprawić ?



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr cze 10, 2009 02:17

Omek, a co tam sie moze popsuc?:P

to jest gruszka ramie dzwignia i klapka


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » śr cze 10, 2009 03:19

Adamm pisze:a co tam sie moze popsuc?:
ja właśnie mam popsutą gruszke


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr cze 10, 2009 08:36

twardy, i to chyba jedyne co moze pasc

nie zdarzylo mi sie jeszcze robic przy tych turbinach czegokolwiek z waste gatem


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Omek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: czw paź 26, 2006 21:01
Lokalizacja: Wronki
Auto: VW Golf IV Variant
Silnik: ASV

Post autor: Omek » śr cze 10, 2009 16:06

dawałem bezpośrednio ze sprężarki 1.5 bara i nic ? wężyk nowy.
Ostatnio zmieniony śr cze 10, 2009 16:07 przez Omek, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » śr cze 10, 2009 16:43

twardy pisze:ja właśnie mam popsutą gruszke
jeśli chodzi o gruszkę to niedawno naprawiałem w środku membrana a pod nią sprężyna



Awatar użytkownika
Omek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: czw paź 26, 2006 21:01
Lokalizacja: Wronki
Auto: VW Golf IV Variant
Silnik: ASV

Post autor: Omek » śr cze 10, 2009 19:48

vision pisze:
twardy pisze:ja właśnie mam popsutą gruszke
jeśli chodzi o gruszkę to niedawno naprawiałem w środku membrana a pod nią sprężyna
z czego jest ta membrana ? pójdzie dorobić ?



Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » śr cze 10, 2009 20:52

Omek pisze:z czego jest ta membrana ? pójdzie dorobić ?
jak dobrze pamiętam bo usterka dotyczyła sprężyny ,to coś jak Lda w TD guma olejoodporna 2 x podkładki skręcone szpilką , a prawie wszystko można dorobić tylko :idea: :grin:
Ostatnio zmieniony śr cze 10, 2009 20:55 przez vision, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Omek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: czw paź 26, 2006 21:01
Lokalizacja: Wronki
Auto: VW Golf IV Variant
Silnik: ASV

Post autor: Omek » śr cze 10, 2009 20:59

vision pisze:
Omek pisze:z czego jest ta membrana ? pójdzie dorobić ?
jak dobrze pamiętam bo usterka dotyczyła sprężyny ,to coś jak Lda w TD guma olejoodporna 2 x podkładki skręcone szpilką , a prawie wszystko można dorobić tylko :idea: :grin:
tylko co ?



Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » śr cze 10, 2009 21:07

Omek pisze:tylko co ?
pomyśleć :grin: , samo otwarcie puszki nie jest proste blaszka cienka 0.5mm musisz nadciąć kołnierz i delikatnie pod wadzić do połowy dalej wyjdzie a gumę dorobisz z mem bramy od pompki paliwa czy cuś , bo jak jest uszkodzony zawór to gorzej być nie może ewentualnie kupisz używkę lub nowy
Ostatnio zmieniony śr cze 10, 2009 21:16 przez vision, łącznie zmieniany 2 razy.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 114 gości