kiepsko mi trzyma prawa strona ręcznego

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

przemcio
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: pt gru 14, 2007 19:25
Lokalizacja: KOBYŁKA
Kontakt:

kiepsko mi trzyma prawa strona ręcznego

Post autor: przemcio » pn cze 08, 2009 20:46

Witam mam pytanie czy tylne zaciski są naprawialne sprawa jest tego typu że kiepsko mi trzyma ręczny z prawej strony jak sie dostałem do niego to cięgło które zaciąga ręczny jest pomiędzy ogranicznikiem a mocowaniem pancerza jak próbuję cofnąć do miejsca w w którym powinien być on sprężynuje czy da rade coś z tym zrobić czy lepiej kupić drugi zacisk a to fotka Obrazek


Przemek

Awatar użytkownika
karol83
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: ndz cze 01, 2008 09:03
Lokalizacja: bydgoszcz

Post autor: karol83 » pn cze 08, 2009 22:04

kolego jak sprężynuje to jest ok :bigok: tylko sprawdź jeszcze czy podczas zaciągania wychodzi tłoczek. sprawdź czy linta sama bez podłączenia chodzi luźno morze ona ma winę i sie zaciera



przemcio
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: pt gru 14, 2007 19:25
Lokalizacja: KOBYŁKA
Kontakt:

Post autor: przemcio » wt cze 09, 2009 19:22

witam linki są nowe zauważ że cięgło które jest przy zacisku powinno dotykać do ogranicznika a on jest po środku pomiędzy czymś gdzie mocuje sie pancerz p po drugiej stronie jest ogranicznik na którym opiera sie cięgło po spuszczeniu ręcznego
jeśli chodzi o tłoczek to on chodzi tylko sie za mało wysuwa


Przemek

Awatar użytkownika
karol83
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: ndz cze 01, 2008 09:03
Lokalizacja: bydgoszcz

Post autor: karol83 » wt cze 09, 2009 21:04

odkręć to nakrętkę co trzymają te cięgna i je wyciągani tam będzie uszczelniacz. wyczyść pomiędzy tymi cięgnami dokładnie wszystko dobrze wyczsc na smaruj smarem miedzianym i złóż, zaznacz jak rozbierasz tam jest wielo frez.
po złożeniu i smarowaniu cięgno musi wrócić do ogranicznika, jeżeli nie wruci musisz rozebrać zacisk w drobny mak bacznie z tłoczkiem i dac na nowe uszczelki i osłony.


daj znac o efektach swojej pracy :bigok:



przemcio
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: pt gru 14, 2007 19:25
Lokalizacja: KOBYŁKA
Kontakt:

Post autor: przemcio » wt cze 09, 2009 21:51

napewno napisze dzieki za pomoc pozdrawiam :D :D


Przemek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 167 gości