Na poczatek do sprawdzenia rozrządZocha pisze:Panowie jak myślicie co mogło się stać ?
AFN Brak mocy, bład 65535
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
No i mamy przyczynę awarii
trochę głowica dostała jutro będę dowiadywał się czy da rade to naprawić ?
Ale dlaczego tak są wbite Sam regulatory to mię bardzo zastanawiam
trochę głowica dostała jutro będę dowiadywał się czy da rade to naprawić ?
Ale dlaczego tak są wbite Sam regulatory to mię bardzo zastanawiam
Ostatnio zmieniony pn cze 08, 2009 14:37 przez Zocha, łącznie zmieniany 1 raz.
AFN -216+AWX+Pompa 11mm =177KM/400NM
Mercedes S500 :)
Yamaha FZR 1000
Mercedes S500 :)
Yamaha FZR 1000
Ja myślę ze tu przebieg nie był główną przyczyną awarii szklanek,zauważyłem ze koło na wałku się przesunęło o jakieś 15-20mm dlatego auto mocy nie miało i cieńżej paliło na ciepłym silnikucowboy pisze:nieładnie... dlatego warto przy tych przebiegach profilaktycznie wymieniać szklanki...
zdziwiło mnie też ze na wałku jest miejsce na klin a na kole niema nic takiego
Zauważyłem ze w uszczelce niema zrobionych wszystkich otworów
tak raczej nie może być
moje ostatnie pytanie
z jakiego auto podejdzie głowica do mojego ???
Prawdo podobnie będę wymieniał głowice bo tą nie wiem czy będzie mi sie opłacać robić
moje auto
( golf 3 1.9TDi ,97r. AFN )
Z góry dziękuje za odpowiedz
AFN -216+AWX+Pompa 11mm =177KM/400NM
Mercedes S500 :)
Yamaha FZR 1000
Mercedes S500 :)
Yamaha FZR 1000
Witam. Głowice mozna naprawic. Koszt w zaleznosci od pogietych zaworow i uszkodzen gniazd pod szklanki to pewnie jakies max 500-600zł (w zaleznosci od cennika warsztatu).W druga moim zdaniem lepiej sie nie pchac bo nie musi byc w lepszym stanie, lepiej i taniej zrobic swoją. W kołku przy walku rozrzadu chyba nie bylo klinu, kólko siedzi na stożku i jest przykrecone srubą. Głowna przyczyna zapewne bylo przestawienie sie rozrzadu badz poluzowania owego kółka. Za to zdziwila mnie ta uszczelka, dokladnie nie wiem jak jest, ale jezeli w bloku sa dziurki to i w uszczelce i w glowicy powinny byc. Jezeli w bloku nie ma to nie potrzebne są.
pozdr
pozdr
Ostatnio zmieniony pn cze 08, 2009 23:48 przez kemilek, łącznie zmieniany 2 razy.
Byłem w warsztacie zajmującym sie narwą głowic nie dawali mi żadnej gwarancji ze to biedzi chodzić poprawnie wiec sobie odpuściłem (za duży koszt naprawy ).kemilek pisze:Witam. Głowice mozna naprawic. Koszt w zaleznosci od pogietych zaworow i uszkodzen gniazd pod szklanki to pewnie jakies max 500-600zł (w zaleznosci od cennika warsztatu).W druga moim zdaniem lepiej sie nie pchac bo nie musi byc w lepszym stanie, lepiej i taniej zrobic swoją.
O dziwo duł głowicy jest nie naruszony (tłoki nie spotkali sie z zaworami) ale za to wałek i górna część głowicy dostała .
No właśnie też to mnie zdziwiło bo w bloku i w głowicy są otworykemilek pisze:Za to zdziwila mnie ta uszczelka, dokladnie nie wiem jak jest, ale jezeli w bloku sa dziurki to i w uszczelce i w glowicy powinny byc. Jezeli w bloku nie ma to nie potrzebne są.
pozdr
dzisiaj zakupiłem silnik od kolegi euglen
wiec biorę sie za wymianę
Pozdrawiam
[ Dodano: 26 Lis 2009 21:00 ]
Witam
Odświeżę trochę temat
Po wyminie silnika moc przybyła a błąd ( 65535) który sie pojawią znikną
miałem jeszcze parę problemów ale jakoś uporałem sie z nimi
ale został mi jeszcze jeden
zauważyłem dość sporę zużycie paliwa
miasto palił około 5,5L max 6L teraz pali 8L/100
trasa palił 4.5l-5.2l pali 6l-6.5l/100
może mi ktoś pomóc dlaczego auto mi tyle pali ??
może pompa już kończy swój żywot?
z góry dziękuje za każdą odpowiedz
AFN -216+AWX+Pompa 11mm =177KM/400NM
Mercedes S500 :)
Yamaha FZR 1000
Mercedes S500 :)
Yamaha FZR 1000
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości