ja ostatnio wymieniałem rozrząd (silnik ALH) części + robocizna + ustawienie na kompie w cenie 860 zł.
Rozrząd oczywiście oryginalny VW, bez pompy wody (mechanik nie wymieniał, bo nie "ciekła", ani nie miała luzów). Pasek "wzmacniany" i mam spokój na 90 tys kilometrów.
WAŻNE JEST USTAWIENIE. Ja na przykład wczesniej miałem źle ustawiony zapłon i trudno palił jak był zimny, ale poprzedni rozrząd robił chyba jakiś kowal. Teraz jest IDEALNIE.
rozrząd (a termostat przy okazji)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- FILIP_1988
- Ma gadane
- Posty: 242
- Rejestracja: pt gru 28, 2007 23:35
- Lokalizacja: Warszawa
Mozesz a nawet powinienies na kluczy
Sciagasz gorna oslone paska rozrzadu i masz kolo pompy popuszczasz 3 srubki na kluczyk 13 i regulijesz w odpowiednia strone (zalezy czy chcesz opuznic czy przyspieszyc) oczywiscie kozystajac z Vag-a
Engine 01-Basic Setting 04-kanal 00 druga wartosc
lub Tdi timming w dolnym prawym rogu
Wymagana wartosc to bodajrze 51
Sciagasz gorna oslone paska rozrzadu i masz kolo pompy popuszczasz 3 srubki na kluczyk 13 i regulijesz w odpowiednia strone (zalezy czy chcesz opuznic czy przyspieszyc) oczywiscie kozystajac z Vag-a
Engine 01-Basic Setting 04-kanal 00 druga wartosc
lub Tdi timming w dolnym prawym rogu
Wymagana wartosc to bodajrze 51
,,Kto się pyta jest głupcem przez chwilę, ten który się nie pyta jest głupcem przez całe życie."
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 171 gości