[mk3 TDI 90km]szarpnięcia przy 4 tyś i duuuużo dymu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

salmooo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: czw wrz 18, 2008 23:49
Lokalizacja: LUBICZ
Kontakt:

[mk3 TDI 90km]szarpnięcia przy 4 tyś i duuuużo dymu

Post autor: salmooo » ndz cze 07, 2009 15:44

Witam
Dziś miałem twardą nogę i na odcinku przeszło 3 km prościutkiej szerokiej drogi postanowiłem trochę przycisnąć i miałem ok 165 km na godzinę ,z tyłu widać było za szybą ciemny dym jak się kłębił,i trochę szarpnęło autem na obrotku miałem ponad 4 tyś.

Czy to normalne ,że tak dymi przy takiej jeździe(takiej prędkości) bo przy ok 120 jest ok tylko przy wysokich obrotach zakopci trochę.

Zauważyłem też jak się zatrzymałem ,że pęcherzyki powietrza poszły z filtra paliwa jak poruszałem wężykami i objemkami ściskającymi wężyki.Czy może być to przyczyna szarpnięcia bo jak jeżdżę na co dzień z prędkością dochodzącą do 100km/h to jest ok ??

Proszę o jakieś rady mam diesla ok 2 miesięcy i słabiutko się znam



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14133
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz cze 07, 2009 15:57

salmooo pisze:Czy to normalne ,że tak dymi przy takiej jeździe(takiej prędkości) bo przy ok 120 jest ok tylko przy wysokich obrotach zakopci trochę.
Tak,przy dużej prędkości obrotowej ma prawo puścić czarnego dymka.Oczyszcza się wtedy turbina z sadzy.Od czasu do czasu należy auto " ścignąć".
salmooo pisze:Zauważyłem też jak się zatrzymałem ,że pęcherzyki powietrza poszły z filtra paliwa jak poruszałem wężykami i objemkami ściskającymi wężyki.Czy może być to przyczyna szarpnięcia bo jak jeżdżę na co dzień z prędkością dochodzącą do 100km/h to jest ok ??
Pompa złapała powietrze i to mogło spowodować szarpnięcie.Popraw zaciski,a jak trzeba wymień wężyki.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

salmooo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: czw wrz 18, 2008 23:49
Lokalizacja: LUBICZ
Kontakt:

Post autor: salmooo » ndz cze 07, 2009 16:00

Dzięki kolego ja już myślałem że pompa paliwa siada lub turbina :)



Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » ndz cze 07, 2009 18:07

Profilaktycznie radzę wymienić filtr paliwa. :grin:


AFN 165,5@380,8

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 163 gości