Osłona silnika -zdejmować czy nie ?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

trumann
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: pn lut 20, 2006 18:18
Lokalizacja: wrocław
Kontakt:

Osłona silnika -zdejmować czy nie ?

Post autor: trumann » czw cze 04, 2009 15:07

witam, przechodząc od razu do sedna: pod koniec czerwca mam wycieczkę do włoch moim mkV 1.9 TDI, (2os. + trochę rzeczy - bez maks obciązeń) i co ciekawe na jednym z forum turystycznych polecono mi przed wyjazdem zdjąć osłonę silnika celem lepszego chłodzenia. Że warto dbać (wiadomo) o auto, a we włoszech są częste korki na autostradach i może byc kłopot. Nie bardzo chce mi się wierzyć w stosunek skuteczności tej metody do całego zachodu zdejmowania osłony(jak to zrobić?). Pisano jeszcze o podnoszeniu maski jeśli stoisz w korku dla ochłody silnika(to prędzej podejmę).
Co sądzicie o takich metodach? Warto?

pzdr :D



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10545
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Re: Osłona silnika -zdejmować czy nie ?

Post autor: doggie » czw cze 04, 2009 15:09

trumann pisze:witam, przechodząc od razu do sedna: pod koniec czerwca mam wycieczkę do włoch moim mkV 1.9 TDI, (2os. + trochę rzeczy - bez maks obciązeń) i co ciekawe na jednym z forum turystycznych polecono mi przed wyjazdem zdjąć osłonę silnika celem lepszego chłodzenia. Że warto dbać (wiadomo) o auto, a we włoszech są częste korki na autostradach i może byc kłopot. Nie bardzo chce mi się wierzyć w stosunek skuteczności tej metody do całego zachodu zdejmowania osłony(jak to zrobić?). Pisano jeszcze o podnoszeniu maski jeśli stoisz w korku dla ochłody silnika(to prędzej podejmę).
Co sądzicie o takich metodach? Warto?

pzdr :D
wierutna bzdura - nie wyjmować, chyba ktoś pomylił Mk5 z PF 126
Ostatnio zmieniony czw cze 04, 2009 15:10 przez doggie, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » czw cze 04, 2009 16:10

trumann pisze:na jednym z forum turystycznych polecono mi
Dobre :grin:


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
owcy2
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 225
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 09:48
Lokalizacja: tu i tam

Post autor: owcy2 » pt cze 05, 2009 12:22

Jak ci się będzie przegrzewał (na czujniku to zobaczysz) to szyby w dół, klima off, grzanie na max i wentylator na maks. Zdjęcie osłony nic nie pomoże choć nie jest trudne, bodajże 3 zaślepki plastikowe z osłony ściągasz i odkręcasz 3 śruby kluczem nr 10.



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » sob cze 06, 2009 17:54

byzydura :green_fuck:



Awatar użytkownika
Robertuss
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 243
Rejestracja: wt wrz 02, 2008 22:54
Lokalizacja: Świecie

Post autor: Robertuss » sob cze 06, 2009 20:08

homsky pisze:
trumann pisze:na jednym z forum turystycznych polecono mi
Dobre :grin:
hahaha...
a może lepiej maske zdemontowac i zderzak :green_fuck:



Awatar użytkownika
MmAaZzIi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 184
Rejestracja: pt kwie 25, 2008 00:13
Lokalizacja: malopolska / okolice gorlic
Kontakt:

Post autor: MmAaZzIi » sob cze 06, 2009 20:39

trumann, :bajer: Ladne ludziska maja pomysly , auta sa testowane w ekstremalnych warunkach i taka spokojna wycieczka na pewno mu nie zaszkodzi , nie ingeruj w sprawdzone rozwiazania ...
Robertuss pisze:a może lepiej maske zdemontowac i zderzak :green_fuck:
:rotfl: :rotfl: :rotfl:


MOJ VARIANT !!!
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=172521

Krzysiek W.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1279
Rejestracja: pn mar 05, 2007 11:06
Lokalizacja: Pisz/Białystok

Post autor: Krzysiek W. » sob cze 06, 2009 23:36

trumann pisze:na jednym z forum turystycznych polecono mi przed wyjazdem zdjąć osłonę silnika celem lepszego chłodzenia
Że co, prosze ?! Nie zdejmuj żadnej osłony.


Nic już nie będzie takie same.

Awatar użytkownika
Kris-THC
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: pt lut 11, 2005 22:00
Lokalizacja: Oława
Auto: Polo 9N Audi A3 8P Golf MK4
Silnik: AHF
Kontakt:

Post autor: Kris-THC » ndz cze 07, 2009 00:49

trumann pisze:na jednym z forum turystycznych polecono mi przed wyjazdem zdjąć osłonę silnika celem lepszego chłodzenia
Podaj link proszę do tego tematu, to chyba na forum dla para-turystów wyczytałeś co? :green_fuck:


Moc jest w mieście Łodzi gdzie bieganie psom szkodzi.
V.A.G.-ina way :) VAGina family :) Today, tomorrow, VAGina :)
Obrazek

Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10545
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » ndz cze 07, 2009 00:56

trumann, a czy z kolei pisali tam o tym, że jak jedziesz do Norwegii zwiedzać fiordy zimą, to musisz wypełnić komorę silnika wełną mineralną???



Awatar użytkownika
Kris-THC
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: pt lut 11, 2005 22:00
Lokalizacja: Oława
Auto: Polo 9N Audi A3 8P Golf MK4
Silnik: AHF
Kontakt:

Post autor: Kris-THC » ndz cze 07, 2009 00:57

mettenos pisze:trumann, a czy z kolei pisali tam o tym, że jak jedziesz do Norwegii zwiedzać fiordy zimą, to musisz wypełnić komorę silnika wełną mineralną???
Wystarczy tektura za grillem :green_fuck:


Moc jest w mieście Łodzi gdzie bieganie psom szkodzi.
V.A.G.-ina way :) VAGina family :) Today, tomorrow, VAGina :)
Obrazek

Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10545
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » ndz cze 07, 2009 01:03

Kris-THC pisze: Wystarczy tektura za grillem :green_fuck:
dziękuję że mnie uświadomiłeś, muszę wyjąć wełnę z komory silnika :rotfl:



Awatar użytkownika
Kris-THC
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: pt lut 11, 2005 22:00
Lokalizacja: Oława
Auto: Polo 9N Audi A3 8P Golf MK4
Silnik: AHF
Kontakt:

Post autor: Kris-THC » ndz cze 07, 2009 01:21

Jak 100% owcza to zostaw lepiej oliwę chłonie :green_fuck:


Moc jest w mieście Łodzi gdzie bieganie psom szkodzi.
V.A.G.-ina way :) VAGina family :) Today, tomorrow, VAGina :)
Obrazek

Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10545
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » ndz cze 07, 2009 01:26

Kris-THC pisze:Jak 100% owcza to zostaw lepiej oliwę chłonie :green_fuck:
taaaaak, a potem stosuję ją jako podpałkę na grilla :food:

ps. chyba moderatorzy nas zjedzą :chytry: zresztą cały temat nadaje się do zsypu :ass:
Ostatnio zmieniony ndz cze 07, 2009 01:27 przez doggie, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 138 gości