AJM czy to na pewno Turbo

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

hahehihohu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: wt mar 31, 2009 20:38
Lokalizacja: Milton Keynes

AJM czy to na pewno Turbo

Post autor: hahehihohu » śr cze 03, 2009 23:41

WItam. To moj pierwszy post. Czytalem wiele tematow spedzilem wiele godzin problemy podobne, ale mi sie zdaje ze u mnie problem jest inny.

Chodzi o to ze autko przechodzi mi w tzw. notlauf zawsze przechodzi powyzej 130km/h bez znaczenia jaki bieg. Problem powstaje tylko na cieplym silniku. Auto bylo w salonie VW, na poczatku twierdzili ze do wymiany jest urzadzenie co steruje wydajnoscia turbiny. Zgodzilem sie na takie cos, odebralem autko i problem nie znikl. Dalem Auto jeszcze raz zrobili jeszcze raz testy i stwierdzili mi ze turbina jest do wymiany. Pytanie mam do was takie czy na pewno chodzi o Turbine skoro z niej rzaden olej nie leci. Kilku moich znajomych co pracuja w warsztatach samochodowych sprawdzalo mi turbo wzgledem tego czy jakis olej leci itp.. Stwierdzili ze bardzo dobrze chodzi i pierwszy raz sie z takim czyms spotykaja. Dodam jeszcze ze auto mi nie kopci itp...
Mozliwe jest to ze jest po prostu za slabe cisnienie oleju w Silniku i wylacza mi Turbo na cieplym silniku przy 130km/h ?

Kto mi moze zrobic Autko w okolicach Kalisza lub Konina.

Pozdrawiam

Narazie posiadam logi takie http://img231.imageshack.us/gal.php?g=s1053396.jpg Postaram sie zeskanowac i dac nowe.
Ostatnio zmieniony śr cze 03, 2009 23:42 przez hahehihohu, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » śr cze 03, 2009 23:52

hahehihohu pisze:Kto mi moze zrobic Autko w okolicach Kalisza lub Konina.
Skontaktuj się z tym gościem : goodhope z Pleszewa : http://www.goodhope.pl/
Ostatnio zmieniony śr cze 03, 2009 23:53 przez homsky, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
EnJoy
.:DUB WAY:.
.:DUB WAY:.
Posty: 1386
Rejestracja: śr lip 26, 2006 13:42
Lokalizacja: Tychy

Post autor: EnJoy » czw cze 04, 2009 00:18

hahehihohu pisze:Pytanie mam do was takie czy na pewno chodzi o Turbine skoro z niej rzaden olej nie leci. Kilku moich znajomych co pracuja w warsztatach samochodowych sprawdzalo mi turbo wzgledem tego czy jakis olej leci itp.. Stwierdzili ze bardzo dobrze chodzi i pierwszy raz sie z takim czyms spotykaja.
z tego co opisujesz to jak byk masz turbine do czyszczenia (czyt. nie do wymiany). Zatarte kierownice w turbinie pewnie masz.. i przez to w tryb awaryjny wbija.



Awatar użytkownika
Ceglarz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 643
Rejestracja: pn lis 07, 2005 19:02
Lokalizacja: okolice Biłgoraja :)
Kontakt:

Post autor: Ceglarz » czw cze 04, 2009 00:26

EnJoy, Czasem czyszczenie nie pomaga :bigok:


Mówi rdza do rdzy: POLONEZA czas zacząć... [img]http://foolstown.com/sm/ura1.gif[/img]

hahehihohu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: wt mar 31, 2009 20:38
Lokalizacja: Milton Keynes

Post autor: hahehihohu » czw cze 04, 2009 08:22

Ceglarz pisze:EnJoy, Czasem czyszczenie nie pomaga :bigok:
Czyli w gre wchodzi tylko regeneracja lub nowa ?



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » czw cze 04, 2009 08:46

hahehihohu pisze:Czyli w gre wchodzi tylko regeneracja lub nowa ?
Najpierw trzeba zdiagnozowac auto , potem wykonać kilka testów , a potem dopiero stawiać diagnoze co robić....


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 220 gości