silnik AJM muli, co mu jest?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
silnik AJM muli, co mu jest?
Witam!
Mam problem ponieważ w moim TDI włącza się tryb awaryjny przy gwaltownym przyspieszaniu. Na poczatku myślałem, że t przepływomierz wiec wymieniłem go na nowy Boscha, na trochę ustało albo mi się tylko tak wydawało. Później problem wrócił wiec powiedziano mi, że to wina kierowniczek turbiny więc została wyczyszczona. Testowałem go i wydawało się ok ale ostatnio sporadycznie problem wraca (czyszczenie turbiny było z miesiąc temu). Wszystko było wtedy sprawdzone pod komputerem i niby ok. Nie wiem co to może być może to zaworek N75?
Proszę o pomoc!
Mam problem ponieważ w moim TDI włącza się tryb awaryjny przy gwaltownym przyspieszaniu. Na poczatku myślałem, że t przepływomierz wiec wymieniłem go na nowy Boscha, na trochę ustało albo mi się tylko tak wydawało. Później problem wrócił wiec powiedziano mi, że to wina kierowniczek turbiny więc została wyczyszczona. Testowałem go i wydawało się ok ale ostatnio sporadycznie problem wraca (czyszczenie turbiny było z miesiąc temu). Wszystko było wtedy sprawdzone pod komputerem i niby ok. Nie wiem co to może być może to zaworek N75?
Proszę o pomoc!
Wtedy może mu złapać notlaufa z niedoładowaniaCeglarz pisze:Możesz odpiąć przewód od gruchy i się przejechać, jeśli wtedy nie złapie notalufa , to będzie wiadomo, że z turbem jest OK.
Koniecznie zanim zaczniesz kombinowac na zasadzie może to może tamto , trzeba wykonać logi dynamiczne kanały 008+011 , to nam da obraz sytuacji.
Jeśli nie masz mozliwości zrobić to samemu to poproś kogoś z forum z okolicy kto ma VAGa albo skoro jesteś z Łodzi wizyta u Uyssy'ego --> http://www.g-lab.pl/kontakt.html
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
tam nie ma co lokalizować;)
szukaj po prostu wtyczki
http://www.bosch.com.au/content/language1/html/4596.htm
albo częściej
https://ssl.allegro.pl/show_item.php?item=624671413
jesli odcina Ci turbine po przygazowce do momentu nastepnego odpalenia to w 60 % jest to wina tego czujnika. przemyj go benzyna ekstr.
szukaj po prostu wtyczki
http://www.bosch.com.au/content/language1/html/4596.htm
albo częściej
https://ssl.allegro.pl/show_item.php?item=624671413
jesli odcina Ci turbine po przygazowce do momentu nastepnego odpalenia to w 60 % jest to wina tego czujnika. przemyj go benzyna ekstr.
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Na jednym zdjeciu dodatkowo zaznaczylem dwa zaworki, ktore sa takie same, ktory z nich to n75?
[ Dodano: 02 Cze 2009 20:22 ]
http://www.kuka.neostrada.pl/silnik.rar
[ Dodano: 02 Cze 2009 20:22 ]
http://www.kuka.neostrada.pl/silnik.rar
- fleshu
- Forum Master
- Posty: 1018
- Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
- Lokalizacja: Stronie Śląskie
- Kontakt:
No i kolejny raz czyszczenie czujnika doładowania, zapieczone VNT. A ja was zapytam z jakiego powodu?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2900571#2900571
Dalej to zostaje tylko N75 i przekaźnik 109.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2900571#2900571
Dalej to zostaje tylko N75 i przekaźnik 109.
Ostatnio zmieniony śr cze 03, 2009 03:12 przez fleshu, łącznie zmieniany 2 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 174 gości