szarpie podczas jazdy na kazdym biegu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
M_A_N_I_E_K
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: czw lis 27, 2008 19:39
Lokalizacja: Dobre
Kontakt:

Post autor: M_A_N_I_E_K » wt cze 02, 2009 18:41

bez Vaga to wróżenie z fusów mogą się kierowniczki przycinać w jakimś momencie, może być zawór n75 może być przepływka lub coś z paliwem podepnij vaga i popatrz najlepiej diagnoza dynamiczna



Awatar użytkownika
MSDRaziel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: pn kwie 16, 2007 22:14
Lokalizacja: mam wziąźć kasę?
Kontakt:

Post autor: MSDRaziel » wt cze 02, 2009 20:59

ja mialem identyczne objawy i niestety dziś wstawiłem do mechanika. Obluzowane jedno z kół po których lata pasek rozrządu (nie znam sie zbytnio na nazewnictwie ale w MK3 jest to koło na samym dole). Koszt naprawy w Gda 550zł. Jak szarpie to może coś z mieszanką???


Chcesz się zrelaksować? http://r2.bloodwars.interia.pl/r.php?r=68440


[url=http://imageshack.us][img]http://img529.imageshack.us/img529/5383/esiupom138aod1.jpg[/img][/url]

[url=http://r2.bloodwars.interia.pl/r.php?r=68440]KLIK[/url]

lidoo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: pn kwie 20, 2009 12:07
Auto: Passat B8

Post autor: lidoo » śr cze 03, 2009 20:25

Cześć, ja bym zaczął najpierw od filtra paliwa, a następnie od zmiany stacji na której tankowałeś ostatnio..... :chytry:



Awatar użytkownika
EnJoy
.:DUB WAY:.
.:DUB WAY:.
Posty: 1386
Rejestracja: śr lip 26, 2006 13:42
Lokalizacja: Tychy

Post autor: EnJoy » czw cze 04, 2009 00:03

logi panie kolego.. logi dynamiczne - przede wszystkim grupy 008 i 011... później będzie można powiedzieć coś więcej



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » sob cze 27, 2009 17:47

lukasz-lach8, co do szarpania to nie wiem ale gratuluje butowania na nie rozgrzanym silniku :PP na pewno dlugo pojeździsz.....
jedyne co tam zauwazylem to jakby sie regulacja kata wtrysku cyzli n108 nie wyrabial.

ale logi są tak krótkie (bo logowales 3 grupy na raz na 3 biegu a tego sie nie robi) ze malo co widać zeby być na 100% pewnym.



Awatar użytkownika
pudel_łdz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 980
Rejestracja: pn lis 13, 2006 00:28
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

Post autor: pudel_łdz » ndz cze 28, 2009 14:56

I jak kolego rozwiązał się problem ? ja miałem u siebie podobnie, z tym że auto jeszcze mi kopciło co się okazało poluzował się wąż do IC, i przez to u mnie było to szarpanie.


moje dwa maleństwa :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2136155#2136155 - MK IV TDI 183PS/400NM 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=330672 - MK II 1.3NZ -> 2.0 16V ABF /WSZA/

Awatar użytkownika
antojuja
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: pn lut 16, 2009 19:23
Lokalizacja: Konin/WLKP
Kontakt:

Post autor: antojuja » ndz cze 28, 2009 18:23

na probe zaslp wezyk od egru u mnie tak bylo teraz na stale jest wyl. i problem znikl



leon79
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 686
Rejestracja: pt sie 22, 2008 20:39
Lokalizacja: Szydłowiec

Post autor: leon79 » sob sie 22, 2009 12:19

ostry ten twoj wirus.


User

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 138 gości