podczas gaszenie bardzo trzęsie silnikiem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » pn cze 01, 2009 00:25

fleshu, kat jest dobry - silnik lata :]
piter_s pisze:ahf nie ma dwu masu i temu gaszenie jest twarde.
AHF ma dwumase... AFN tez.


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » pn cze 01, 2009 00:54

I prawidłowo bradley, - Poczytać sobie temacik AHF drgawki. Jeżeli masz kąt dobry to ok - ale niech inni sprawdzą - przynajmniej to ograniczy częściowo to bujanie podczas gaszenia. Zgadzam się z teorią że silniki posiadające klapę mniej skaczą podczas odpalania i gaszenia! Dokładnie w każdym golfiku 3 sprawdzić poduszkę przy skrzyni - najczęściej błąd mechanika w ustawianiu silnika - zerwany gwint na śrubie która trzyma poduszkę! Jeżeli kiera się nie telepie po odpaleniu > cała buda nie lata i nie grają orkiestry części tapicery to znaczy że jest ok. Samo drgnięcie ostre silnikiem występuje nawet w nowych autkach - ważne żeby podczas jazdy nie było drgania i zjawiska szarpania przy zmianie biegów! Pozdrowionka!
Ostatnio zmieniony pn cze 01, 2009 00:56 przez fleshu, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » pn cze 01, 2009 07:33

ahf ma dwu mas???



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » pn cze 01, 2009 08:38

AHF ma koło dwumasowe ale AFN w Golfie się nie doczekał tego rozwiązania - co innego w Audi.


Obrazek

Awatar użytkownika
Piasek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6868
Rejestracja: sob mar 21, 2009 20:57

Post autor: Piasek » pn cze 01, 2009 09:27

W ALH jest specjalny elektrozawór wzbogacony o połączenia podciśnienia który odpowiada za "miękkie gaszenie silnika"... Też już chciałem poduszki wymieniać aż znalazłem urwany kabelek gdzieś za silnikiem i znalazłem pasującą do niego kostkę...

[ Dodano: 01 Cze 2009 09:29 ]
zobacz - może u Ciebie też jest takowy...


https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128

Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » pn cze 01, 2009 11:35

Sztomel pisze:ale AFN w Golfie się nie doczekał tego rozwiązania - co innego w Audi.
Zaraz, zaraz. To po co te wszystkie teamty na forum "zamiana kola dwumasowego na jednomasowe", wlasnie w golfie 3...


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » pn cze 01, 2009 13:41

dwumasowe koła zamachowe zaczęto stosować dopiero w Mk4.


Obrazek

Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » pn cze 01, 2009 13:56

Sztomel pisze:dwumasowe koła zamachowe zaczęto stosować dopiero w Mk4.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
Oni pewnie jezdza golfami 4, a katalogi intercarsu klamia? :P


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

TOMEK0273
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: ndz maja 31, 2009 12:07
Lokalizacja: polska

Post autor: TOMEK0273 » pn cze 01, 2009 16:55

bradley pisze:fleshu, kat jest dobry - silnik lata :]
piter_s pisze:ahf nie ma dwu masu i temu gaszenie jest twarde.
AHF ma dwumase... AFN tez.
Dzięlki za wszystkie info myślę ze zacznę od sprawdzenia pompy wtryskowej.
Z pozdrowieniami Tomaszek



golf3tdi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: pn wrz 01, 2008 13:04
Lokalizacja: okolice Częstochowy
Kontakt:

Post autor: golf3tdi » pn cze 01, 2009 17:02

tez mam ten problem, trzesie buda podczas gaszenia... jak sprawdzic ten zawór o którym mowa tutaj i gedzie on sie znajduje?



Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » pn cze 01, 2009 17:19

golf3tdi, nie masz co sprawdzac bo AHU nie posiada klapy gaszacej :)


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » pn cze 01, 2009 17:33

Sztomel pisze:dwumasowe koła zamachowe zaczęto stosować dopiero w Mk4.
A to ciekawe:) Wg ETKA juz od 1Z jest dwumas.

Na Allegro tez sprzedają dwumasy do 1Z:
http://www.moto.allegro.pl/item64511944 ... _9tdi.html

i sporo jest takich ogloszen, a jakos na zwykle do 1Z nie ma :))))

Oczywiście i AFN ma i wszystkie inne TDI.
Ostatnio zmieniony pn cze 01, 2009 17:42 przez dziechu, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » pn cze 01, 2009 17:54

dziechu pisze:A to ciekawe:) Wg ETKA juz od 1Z jest dwumas.
a ja właśnie patrzyłem i jest jednomas wg etka.



TOMEK0273
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: ndz maja 31, 2009 12:07
Lokalizacja: polska

Post autor: TOMEK0273 » pn cze 01, 2009 18:00

[quote="golf3tdi"]tez mam ten problem, trzesie buda podczas gaszenia... jak sprawdzic ten zawór o którym mowa tutaj i gedzie on sie znajduje?[/quote

Ten zawór jest widoczny jest to jakby śruba wkrecona do pompy a do niej przymocowany przewód elektryczny



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 144 gości