problem 20 jahre

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

kemilek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pn maja 04, 2009 22:03
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

problem 20 jahre

Post autor: kemilek » śr maja 27, 2009 23:02

Witam. Moj problem polega na tym, że zakupilem mk3 afn z boxem niby na 130 koni. Chcialem wymontowac owy box z komputera, niestety kosci sa przylutowane. Mam zatem pytanie... Czy jadac na nowy program (bo chcialbym w przyszlosci wgrac) lepiej wylutowac kosci z boxem i wlutowac stare ori czy mogą zostac. Czy nie bedzie żadnych problemow. zastanawiam sie nad wlożeniem wtryskiwaczy 0.216, czy nie bedzie to zbyt szkodliwe dla silnika przy tym boxie?? Robiac wydech przelotowy wystarczy mi 2 cale?? Nastawiam sie max na tym silniku ok 160km, wiecej nie bede grzebal.
Dostałem dwie kosci niby ori od 110.
pozdr Obrazek
Ostatnio zmieniony śr maja 27, 2009 23:54 przez kemilek, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr maja 27, 2009 23:06

kemilek, jesli masz wlutowane w kompa to nie box a soft

pokaz na foto dokladnie o co Ci chodzi

boxy sa wpinane pod maska w kable a nie w sterownik


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » czw maja 28, 2009 01:17

Przy okazji box wygląda tak: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... da#2884701



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » czw maja 28, 2009 08:23

kemilek, to masz wgrany soft na kosciach, a ze sa wlutowane to po prostu ktos oszczedzil na podstawkach :)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

kemilek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pn maja 04, 2009 22:03
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: kemilek » czw maja 28, 2009 18:43

Adamm pisze:kemilek, to masz wgrany soft na kosciach, a ze sa wlutowane to po prostu ktos oszczedzil na podstawkach :)
Ok. Rozumiem. Ale czy bedzie lepszy nix box?? Skoro to soft to moze wystarcza korekty i zamiast 130 bedzie ok 140(z tego co czytalem tak ludziom wychodzilo). Dziś wymienilem wtryski na 0.216 i sa problemy. Otoż silnik po 4 tys obrotow na którymkolwiek biegu lapie ogromnego muła, jesli dobrze kojarzę słownictwo to notlauf. Dodam jeszcze ze jak ciagnie to chmura dymu zostaje a na mule nie widac. Dzis jak sie uda to podlacze go pod vag u znajomego i moze kąt wtrysku trzeba ustawic albo dawki.



Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » czw maja 28, 2009 18:49

Nawet jak to jest soft to i tak czipsik idzie do kosza, a wlutowywana jest nowa kosc...


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » czw maja 28, 2009 19:21

kemilek, nikt Ci nie zrobi korekty nieswojego softu bo to jak grzebanie w g..., lepiej prosciej i szybciej jest napisac od nowa


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

kemilek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pn maja 04, 2009 22:03
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: kemilek » sob maja 30, 2009 19:25

Po podpieciu sie pod vag okazalo sie ze trzeba kat wtrysku ustawic bo sie cofnał. Po ustawieniu samochod dalej lapie notlauf, wiec postawnowilem podpiac wskaznik doladowania. I tu szok. Turbo pompuje 21-22 psi, co daje prawie 1,5 bara. Dodam ze wydech jest seria. Zaworek n75 sprawdzany. Zaniepokoil mnie jednen odglos z silnika, otorz jak wciskam na drugim biegu to przy obrotach 3700-3800 slychac "trryyyy, trrryyy" jakby cos po zaworkach walilo. Czy to wszystko przez zly program??



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob maja 30, 2009 19:39

kemilek, zdejmij wezyk podcisnienia z gruszki w itedy sprawdz doladowanie, jesli nadal turbo bedzie pompowac to kierownice deba stoja


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

kemilek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pn maja 04, 2009 22:03
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: kemilek » ndz maja 31, 2009 16:36

Adamm pisze:kemilek, zdejmij wezyk podcisnienia z gruszki w itedy sprawdz doladowanie, jesli nadal turbo bedzie pompowac to kierownice deba stoja

Zdjąłem wężyk, turbo nie pompowało. Po podpięciu dalej notlauf na wyższych obrotach. Moim zdaniem winny jest program. Czy np. nie wyregulowane wtryski lub źle wyregulowane wtryski miałyby wpływ??



Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » pn cze 01, 2009 08:25

Ja bym zaczął od wywalenia tego "programu" coś czuje że zbyt profi to on nie jest zrobiony....



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pn cze 01, 2009 11:08

kemilek pisze:Dodam jeszcze ze jak ciagnie to chmura dymu zostaje a na mule nie widac.
jeździj nim delikatnie dopóki nie zrobisz normalnego programu


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

kemilek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pn maja 04, 2009 22:03
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: kemilek » pn cze 08, 2009 23:46

Rapix pisze:Ja bym zaczął od wywalenia tego "programu" coś czuje że zbyt profi to on nie jest zrobiony....

Wylutowalem kości z programem i wlutowałem oryginalne kości i problem notlauf'a zniknął. Turbo pompuje 1 bar.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 74 gości