silnik AJM muli, co mu jest?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Kukiz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pn lip 07, 2008 16:17
Lokalizacja: Łódź

silnik AJM muli, co mu jest?

Post autor: Kukiz » ndz maja 31, 2009 11:04

Witam!
Mam problem ponieważ w moim TDI włącza się tryb awaryjny przy gwaltownym przyspieszaniu. Na poczatku myślałem, że t przepływomierz wiec wymieniłem go na nowy Boscha, na trochę ustało albo mi się tylko tak wydawało. Później problem wrócił wiec powiedziano mi, że to wina kierowniczek turbiny więc została wyczyszczona. Testowałem go i wydawało się ok ale ostatnio sporadycznie problem wraca (czyszczenie turbiny było z miesiąc temu). Wszystko było wtedy sprawdzone pod komputerem i niby ok. Nie wiem co to może być może to zaworek N75?
Proszę o pomoc!



Awatar użytkownika
Ceglarz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 643
Rejestracja: pn lis 07, 2005 19:02
Lokalizacja: okolice Biłgoraja :)
Kontakt:

Post autor: Ceglarz » ndz maja 31, 2009 11:39

Kukiz, Najprościej sprawdzić go vagiem. Możesz odpiąć przewód od gruchy i się przejechać, jeśli wtedy nie złapie notalufa , to będzie wiadomo, że z turbem jest OK.


Mówi rdza do rdzy: POLONEZA czas zacząć... [img]http://foolstown.com/sm/ura1.gif[/img]

Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » ndz maja 31, 2009 11:45

Ceglarz pisze:Możesz odpiąć przewód od gruchy i się przejechać, jeśli wtedy nie złapie notalufa , to będzie wiadomo, że z turbem jest OK.
Wtedy może mu złapać notlaufa z niedoładowania

Koniecznie zanim zaczniesz kombinowac na zasadzie może to może tamto , trzeba wykonać logi dynamiczne kanały 008+011 , to nam da obraz sytuacji.

Jeśli nie masz mozliwości zrobić to samemu to poproś kogoś z forum z okolicy kto ma VAGa albo skoro jesteś z Łodzi wizyta u Uyssy'ego --> http://www.g-lab.pl/kontakt.html


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » ndz maja 31, 2009 12:58

przemyj czujnik cisnienia na dolocie benzyną i bedzie wszytko ok...


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Kukiz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pn lip 07, 2008 16:17
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Kukiz » ndz maja 31, 2009 14:37

Ok spróbowałbym z tym czujnikiem tylko, który to jest...?a jak nie pomoże to najwyżej podjade do g-lab. Chociaż był już sprawdzany vagiem i nic nie wychodziło po czyszczeniu turbiny...



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » ndz maja 31, 2009 15:05

czujnik przeważnie na rurach od icka, albo na intercoolerze. zdarza sie również w komputerze wmontowany.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Kukiz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pn lip 07, 2008 16:17
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Kukiz » ndz maja 31, 2009 15:20

Jak wstawie zdjęcie silnika to pomożecie mi go zlokalizować?



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » ndz maja 31, 2009 15:24

tam nie ma co lokalizować;)
szukaj po prostu wtyczki
http://www.bosch.com.au/content/language1/html/4596.htm

albo częściej
https://ssl.allegro.pl/show_item.php?item=624671413

jesli odcina Ci turbine po przygazowce do momentu nastepnego odpalenia to w 60 % jest to wina tego czujnika. przemyj go benzyna ekstr.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Kukiz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pn lip 07, 2008 16:17
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Kukiz » wt cze 02, 2009 17:34

Mam pytanie, aby dojść do tego czujnika muszę zdemontować zderzak? BO cooler od turbiny jest własnie tam...



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » wt cze 02, 2009 19:34

czujnik powinien byc na rurze dolotowej tej plastikowej daj zdjecie silnika pod maska


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Kukiz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pn lip 07, 2008 16:17
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Kukiz » wt cze 02, 2009 20:19

Na jednym zdjeciu dodatkowo zaznaczylem dwa zaworki, ktore sa takie same, ktory z nich to n75?

[ Dodano: 02 Cze 2009 20:22 ]
http://www.kuka.neostrada.pl/silnik.rar



tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

Post autor: tomek08 » wt cze 02, 2009 22:55

Witam ten zaworek masz na dolocie (plastikowa rura)dochodzącym do kolektora ssącego. Szukaj wtyczki, to jest ten zawór, ale nie widzę związku. N75 jest na podszybiu z białą lub szarą główką, a z czarną bym przemył WD-40. Pozdrawiam.


Tomek

Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » śr cze 03, 2009 02:55

No i kolejny raz czyszczenie czujnika doładowania, zapieczone VNT. A ja was zapytam z jakiego powodu?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2900571#2900571
Dalej to zostaje tylko N75 i przekaźnik 109.
Ostatnio zmieniony śr cze 03, 2009 03:12 przez fleshu, łącznie zmieniany 2 razy.



Kukiz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pn lip 07, 2008 16:17
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Kukiz » śr cze 03, 2009 14:59

fleshu, Czyli co radzisz sprawdzic?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 171 gości