Późno włączająca sie spręrzarka

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Kaktus805*
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: sob wrz 13, 2008 18:57
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Późno włączająca sie spręrzarka

Post autor: Kaktus805* » sob maja 30, 2009 16:50

Od pewnego czasu mam problem na zimnym silniku wyjechać na trójce pod lekkie wzniesienie w mojej sześcio biegowej borze (VW Bora 1.9TDI) jak się rozgrzeje to jest troche lepiej tak jak by turbina włączała się troche szybciej ale dalejto nie jest to co ma być. Na przeglądzie zauważyłem że przewód podciśnieniowy czy jakiś inny jest przy samej nasadzie do turbiny lekko uszkodzony czy może to być przyczyną tego przymulenia czy coś innego? :grin:



Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » sob maja 30, 2009 16:56

Oczywiscie ze moze bo jesli tamtedy ucieka cisnienie to komputer mysli, ze doladowanie jest mniejsze ergo... mniejsze osiagi. Ale to juz zalezy czy masz muła non stop czy tylko przy nizszych obrotach bo przyczyna pozniejszego wstawiania turbiny moze byc chociazby zapchany katalizator.
Podlacz sie pod vaga ;)


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

arwam

Post autor: arwam » ndz maja 31, 2009 08:53

najpierw wymień uszkodzone przewody i wtedy zobacz oraz sprawdź auto VAGiem



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » ndz maja 31, 2009 10:39

Kaktus805* pisze:Na przeglądzie zauważyłem że przewód podciśnieniowy czy jakiś inny jest przy samej nasadzie do turbiny lekko uszkodzony czy może to być przyczyną tego przymulenia czy coś innego?
Nie napisales jaki masz silnik , ale pewnie bedzie to AJM ( 115-tka ) .
Uszkodzenie tego przewodu powoduje że gruszka nie wciąga sztangi tak jak trzeba i turbo nie osiągnie zadanego cisnienia , brak doładowania = niskie wskazania LMM = obcinanie dawek paliwa = brak mocy
arwam pisze:najpierw wymień uszkodzone przewody i wtedy zobacz oraz sprawdź auto VAGiem
Tak jest .


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 238 gości