Silnik 1z

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Omek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: czw paź 26, 2006 21:01
Lokalizacja: Wronki
Auto: VW Golf IV Variant
Silnik: ASV

Silnik 1z

Post autor: Omek » sob maja 30, 2009 19:48

Witam !
Mam krótkie pytanie dotyczące silnika,zastanawiam się co to jest ? i co tam jest w środku ? (jakiś filterek) Obrazek



roman58
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 907
Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: roman58 » sob maja 30, 2009 19:55

To jest pompa waku.Wytwarzane jest podciśnienie do serwa.
Ostatnio zmieniony sob maja 30, 2009 19:57 przez roman58, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob maja 30, 2009 20:01

roman58 pisze:podciśnienie do serwa
i nie tylko :)

ale tak to jest vacum pompa


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » sob maja 30, 2009 20:16

Jakiego typu to jest pompa? Zębata? Tłokowa? Napędzana jakimś wałkiem? Rzeczywiscie dość mało znany element, może ktoś ma rysunki budowy?



Awatar użytkownika
scols11
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: ndz lut 17, 2008 18:03
Lokalizacja: Jaslo

Post autor: scols11 » sob maja 30, 2009 20:32

Może to cos pomoże to jest od VW Bory:
http://anonymouse.org/cgi-bin/anon-www. ... 120&SGN=07


,,Kto się pyta jest głupcem przez chwilę, ten który się nie pyta jest głupcem przez całe życie."

Awatar użytkownika
Omek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: czw paź 26, 2006 21:01
Lokalizacja: Wronki
Auto: VW Golf IV Variant
Silnik: ASV

Post autor: Omek » sob maja 30, 2009 20:55

jeden z tych wężyków idzie do zaworu EGR.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob maja 30, 2009 23:11

z pompy wychodzi walek do silnika ktory z kolei napedzany jest walkiem napedowym pompy oleju

w srodku jest element z lopatkami, cos ala wirnik odsrodkowy ktory wytwarza podcisnienie


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

roman58
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 907
Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: roman58 » ndz maja 31, 2009 00:53

Adamm pompa vakum jest napędzana od wałka pośredniego a płetwa od pompy oleju wchodzi w pompę vakum,jak już chcesz dokładnie.



Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » ndz maja 31, 2009 10:53

Dzięki Adamm i roman58 :)
Adamm pisze:cos ala wirnik odsrodkowy
czyli prawie turbo ;)
Ostatnio zmieniony ndz maja 31, 2009 10:56 przez dziechu, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 132 gości