B5 FL-wymiana filtra paliwa.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
paulo22
Black Devil.
Black Devil.
Posty: 237
Rejestracja: sob sty 05, 2008 12:37
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

B5 FL-wymiana filtra paliwa.

Post autor: paulo22 » wt maja 12, 2009 11:07

witam.brat ma Passka b5 fl TDi 130 AWX na pompowtryskach i zamierza wymienic filtr paliwa.i teraz pytanie czy po wymianie trzeba odpowietrzac caly uklad paliwowy?z gory dzieki za pomoc :pub:


[b]Mój Czarnuch:[/b]SPRZEDANY
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=163570

Awatar użytkownika
M_A_N_I_E_K
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: czw lis 27, 2008 19:39
Lokalizacja: Dobre
Kontakt:

Post autor: M_A_N_I_E_K » wt maja 12, 2009 11:10

nie trzeba, jak już założy filtr to niech go zaleje palikiem zamknie parę obrotów silnika i powinien zagadać



Awatar użytkownika
Pruszkowiak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1449
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
Kontakt:

Post autor: Pruszkowiak » wt maja 12, 2009 11:19

Nowy filtr paliwa zalej paliwem przez któryś z otworów bo tak to długo będzie się odpowietrzał a szkoda męczyć aku i rozrusznik



Awatar użytkownika
paulo22
Black Devil.
Black Devil.
Posty: 237
Rejestracja: sob sty 05, 2008 12:37
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: paulo22 » wt maja 12, 2009 11:38

M_A_N_I_E_K, Pruszkowiak, dzieki koledzy :bigok:


[b]Mój Czarnuch:[/b]SPRZEDANY
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=163570

Awatar użytkownika
kompot
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: czw lut 21, 2008 23:35
Lokalizacja: 3miasto/Bca/Wwa
Kontakt:

Post autor: kompot » wt maja 12, 2009 19:25

Najlepiej ze starego filtra zlac do nowego, zdjac kable ze swiec i krecic az znikna bomble z przewodu paliwowego. Tym sposobem odpala pieknie od razu i rowno chodzi, czyli sposob dobry. I chyba wszyscy tak robia.



Awatar użytkownika
Kris-THC
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: pt lut 11, 2005 22:00
Lokalizacja: Oława
Auto: Polo 9N Audi A3 8P Golf MK4
Silnik: AHF
Kontakt:

Post autor: Kris-THC » pt maja 29, 2009 12:31

Ja ze starego filtra odpinam powrót paliwa przedłużam go wsuwając węższy wąż do niego odpalam auto i tankuję nowy filtr, auta zawsze odpalają od strzała po całkowitym zalaniu nowego filtra.


Moc jest w mieście Łodzi gdzie bieganie psom szkodzi.
V.A.G.-ina way :) VAGina family :) Today, tomorrow, VAGina :)
Obrazek

Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » pt maja 29, 2009 14:50

kompot pisze:Najlepiej ze starego filtra zlac do nowego, zdjac kable ze swiec i krecic az znikna bomble z przewodu paliwowego. Tym sposobem odpala pieknie od razu i rowno chodzi, czyli sposob dobry. I chyba wszyscy tak robia.
Po co chcesz ściagać kable ze świec???



Awatar użytkownika
Kris-THC
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: pt lut 11, 2005 22:00
Lokalizacja: Oława
Auto: Polo 9N Audi A3 8P Golf MK4
Silnik: AHF
Kontakt:

Post autor: Kris-THC » pt maja 29, 2009 23:35

marcin999 pisze:Po co chcesz ściagać kable ze świec???
No sam jestem ciekawy po co? A może to kompresja idzie tymi kablami i później są pęcherze w przewodach??? :helm:


Moc jest w mieście Łodzi gdzie bieganie psom szkodzi.
V.A.G.-ina way :) VAGina family :) Today, tomorrow, VAGina :)
Obrazek

Awatar użytkownika
kompot
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: czw lut 21, 2008 23:35
Lokalizacja: 3miasto/Bca/Wwa
Kontakt:

Post autor: kompot » sob maja 30, 2009 15:57

Bo w ten sposob zapalam samochod dopiero jak nie ma bąbli.
Kris-THC pisze: No sam jestem ciekawy po co? A może to kompresja idzie tymi kablami i później są pęcherze w przewodach?
Kompresja nie moze nigdzie isc, bo to proces
http://pl.wikipedia.org/wiki/Kompresja_(fizyka)
:green_fuck:
Ostatnio zmieniony sob maja 30, 2009 16:00 przez kompot, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Kris-THC
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: pt lut 11, 2005 22:00
Lokalizacja: Oława
Auto: Polo 9N Audi A3 8P Golf MK4
Silnik: AHF
Kontakt:

Post autor: Kris-THC » sob maja 30, 2009 19:19

Ty, a wikipedia to chyba taka matrixowa encyklopedia PWN co? :helm:


Moc jest w mieście Łodzi gdzie bieganie psom szkodzi.
V.A.G.-ina way :) VAGina family :) Today, tomorrow, VAGina :)
Obrazek

Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » sob maja 30, 2009 21:07

kompot pisze:Najlepiej ze starego filtra zlac do nowego,
Stary gnoj wlewamy do nowego filtra. Super! :panna:


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

lapek85

Post autor: lapek85 » sob maja 30, 2009 21:57

kolego paulo22 odpowietrzenie filtra ja robie w jeden skuteczny sposób.
Wkładam nowy filtr, nic nie zalewam ropą, zakłądam wszystkie węże za wyjątkiem powrotu, do krućca powrotu z filtra podłaczam wąż wysysarki do oleju( zwyukła wysysarka elektryczna do oleju silnikowego), przekręcam stacyjkę, włączam wysysarkę i patrze kiedy poleci paliwo. Jak wężem wysysraki leci ropa, szybko energicznie rozłaczam i podłączam ori przewód powrotu do zbiornika.

Po tej operacji auto odpala odrazu, za pierwszym razem, nawet nie trzeba dodać gazu.
Odpalasz i chodzi, jakgdyby nie było nic wymieniane.

taki mój domowy sposób... :bajer:



Awatar użytkownika
Kris-THC
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: pt lut 11, 2005 22:00
Lokalizacja: Oława
Auto: Polo 9N Audi A3 8P Golf MK4
Silnik: AHF
Kontakt:

Post autor: Kris-THC » sob maja 30, 2009 22:43

lapek85 pisze:zwyukła wysysarka elektryczna do oleju silnikowego
Myślałem że ja za dużo kombinuję z wężykami ale wysysarka to już niezła jazda (w sensie pozytywnym oczywiście:) Zresztą cały chu. jest do odpowietrzania w filtrze wystarczy go zalać tak z 0,5 litra wachy i po kłopocie.


Moc jest w mieście Łodzi gdzie bieganie psom szkodzi.
V.A.G.-ina way :) VAGina family :) Today, tomorrow, VAGina :)
Obrazek

Awatar użytkownika
kompot
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: czw lut 21, 2008 23:35
Lokalizacja: 3miasto/Bca/Wwa
Kontakt:

Post autor: kompot » ndz maja 31, 2009 00:05

Kris-THC pisze:Ty, a wikipedia to chyba taka matrixowa encyklopedia PWN co? :helm:
"Ty", chyba jest :bajer:
bradley pisze:
kompot pisze:Najlepiej ze starego filtra zlac do nowego,
Stary gnoj wlewamy do nowego filtra. Super! :panna:
W czym rzecz?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 140 gości