Boost pin zamontowany ale jest olej pod pokrywa LDA

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
arturkw
Kwi@tek
Kwi@tek
Posty: 1186
Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Boost pin zamontowany ale jest olej pod pokrywa LDA

Post autor: arturkw » czw sty 29, 2009 19:16

wwitam otóż dzis zamontowałem sobie pina do pompy wtryskowej, efekt rewelacja autko fajnie śmiga jeszcze będę podwyższał ciśnienie doładowania, ale zaniepokoiło mnie to , ze jak odkręciłem pokrywę lda to był tam olej i stary pin tez był w oleju, nie było go bóg wie ile ale był , co może być przyczyną??
Ostatnio zmieniony pt maja 08, 2009 08:15 przez arturkw, łącznie zmieniany 1 raz.



miras 33
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 185
Rejestracja: pn gru 08, 2008 23:44
Lokalizacja: okolice pruszc gd

Post autor: miras 33 » czw sty 29, 2009 20:33

jaką miał ten olej konsystencje był jak z silnika przepalony czy gęsty czy coś innego?



Awatar użytkownika
arturkw
Kwi@tek
Kwi@tek
Posty: 1186
Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Post autor: arturkw » czw sty 29, 2009 20:51

olej był przepalony czarny i taki średnio gęsty.



miras 33
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 185
Rejestracja: pn gru 08, 2008 23:44
Lokalizacja: okolice pruszc gd

Post autor: miras 33 » czw sty 29, 2009 21:32

sprawdź szczenność membrany turbina zawsze coś tam wyrzuca oleju minimalne ilości mógł się dostać tym wężykiem poprzez mębrame z czasem nazbierało się go tam. Tak jak piszesz czarny jak z silnika



Awatar użytkownika
kITA
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: wt paź 03, 2006 19:28
Lokalizacja: PIOTRKóW TRYBUNALSKI
Kontakt:

Post autor: kITA » pt sty 30, 2009 08:04

Nad membraną czy pod był ten olej?



Awatar użytkownika
arturkw
Kwi@tek
Kwi@tek
Posty: 1186
Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Post autor: arturkw » pt sty 30, 2009 11:13

olej był pod membraną.



Awatar użytkownika
kITA
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: wt paź 03, 2006 19:28
Lokalizacja: PIOTRKóW TRYBUNALSKI
Kontakt:

Post autor: kITA » pt sty 30, 2009 14:04

T o raczej ropa jest.U Mnie też trochę jest ,ale pompiarz powiedział że martwić się trzeba jak zacznie wywalać tą ropę odpowietrznikiem(taki gumowy cycek z boku)Ja jeżdżę z taką małą ilością tej ropki 2 lata i nic się nie dzieje



Awatar użytkownika
arturkw
Kwi@tek
Kwi@tek
Posty: 1186
Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Post autor: arturkw » pt sty 30, 2009 14:47

możliwe ze ropa ale zmieszana troszkę z olejem na 100% co 10 000 km mi nie ubywa ani grama oleju więc turbo i silnik chyba zdrowe:) a przez te 13 latek mogło sie tm jego troszke nazbierać:)



dzieki wszystkim za odpowiedzi.



Awatar użytkownika
kITA
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: wt paź 03, 2006 19:28
Lokalizacja: PIOTRKóW TRYBUNALSKI
Kontakt:

Post autor: kITA » pt sty 30, 2009 16:29

arturkw pisze:możliwe ze ropa ale zmieszana troszkę z olejem na 100%
Musiałbyś mieć membranę dziurawą i lejące turbo żeby tam olej się znalazł.
Chociaż kto wie,może olej jest tam wlewany specjalnie,żeby pin miał poślizg :bajer:



Awatar użytkownika
miroslaw-pilip
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: wt maja 05, 2009 14:40
Lokalizacja: LB....
Kontakt:

Post autor: miroslaw-pilip » czw maja 07, 2009 08:53

kITA
kITA pisze:martwić się trzeba jak zacznie wywalać tą ropę odpowietrznikiem(taki gumowy cycek z boku)
a to wtedy cos moze byc nie tak??ja sie za bardzo nie znam.... bo u mnie wlasnie tym odpowitrznikiem troche kapie ropa...


VAG zawsze i wszędzie... VAG był, jest i będzie :)

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » czw maja 07, 2009 10:42

miroslaw-pilip pisze: a to wtedy cos moze byc nie tak??ja sie za bardzo nie znam.... bo u mnie wlasnie tym odpowitrznikiem troche kapie ropa...
Zużyty oring który uszczelnia bolec zwiększający dawkę paliwa ,po tym bolcu porusza się boost pin .Wymiana tego oringu wiąże się z rozebraniem góry pompy także trochę roboty jest,jak się trochę sączy to możesz jeżdzić niczym to nie grozi oprócz tego że cieknie ropa ...


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

maciekbyk4
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: ndz maja 24, 2009 01:01
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: maciekbyk4 » czw maja 28, 2009 22:43

a co jeżeli olej jest powyżej membrany? dzisiaj sprawdziłem wirnik w turbinie.. ma leciutkie luzy i zbiera mi się olej na cięgnie zmiany ciśnienia za turbiną(kkk k03).


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245372
Moje MK III

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » czw maja 28, 2009 22:51

a co jeżeli olej jest powyżej membrany? dzisiaj sprawdziłem wirnik w turbinie.. ma leciutkie luzy i zbiera mi się olej na cięgnie zmiany ciśnienia za turbiną(kkk k03).
Olej może puszczać turbina,albo wali z odmy do dolotu.



maciekbyk4
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: ndz maja 24, 2009 01:01
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: maciekbyk4 » czw maja 28, 2009 23:02

Groźne to? Zbyt dużo oleju tam się nie zbiera, nic się nie stanie jeżeli wstawię wskaźnik doładowania? Czas udać się chyba do mechanika..


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245372
Moje MK III

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości