Silnik TDI 90/100/105/110/130/150 km
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Na razie żadnych ... niestety zakup samochodu mocno przetrzebił moje kieszenie muszę trochę poczekać i nazbierać na zmiany ... w zasadzie jeśli chodzi o moc to jestem w tej chwili ukontentowany, więc skupiłbym się na jakichś zmianach zewnętrznych ... ładne fele, jakieś delikatne spojlerki, czy może przede wszystkim kierownica ładniejsza niż to seryjne, plastikowe paskudztwo ... ale na to trzeba sporo kaski, więc jeszcze trochę pozbieram ... a wracając do tematu przewodniego - zmian silnika - polecam osobę, która na allegro używa nicka LucynaB (chyba tak się nazywa). Jest z Poznania. Naprawdę rzeczowy człowiek, nie jest najdroższy, a efekty widzieliście na załączonym wykresie ...
P.S. Zapomniałem dodać, że jak padnie sprzęgło to wstawię mocniejsze, a także przy najbliższej zmianie hamulców wstawię coś wydajniejszego ... ale to się rozumie samo przez się ...
P.S. Zapomniałem dodać, że jak padnie sprzęgło to wstawię mocniejsze, a także przy najbliższej zmianie hamulców wstawię coś wydajniejszego ... ale to się rozumie samo przez się ...
Taka własnie są silniczki na pompowtrysku....moge się założyć że ta domniemana 90 konna jednostka na hamowni w seri na pewno pokazała by ponad 100 KM, gdzies czytałem ze seryjny ASZ na hamowni pokazał 145 KM a teoretycznie powinno być 130 KM a wiec 15 KM gratis i dlatego wynik po samym sofcie 150 KM jest jak najbardziej wiarygodny. A co do sprzęgła przy 150 KM napewno sie nie spali jeszcze długo posłuży.
[ Dodano: Nie Sty 15, 2006 14:37 ]
A co do wykresu z hamowni w tym golfie V wynik momentu obrotowego ładny ale szybko leci na łeb.
[ Dodano: Nie Sty 15, 2006 14:37 ]
A co do wykresu z hamowni w tym golfie V wynik momentu obrotowego ładny ale szybko leci na łeb.
Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
domyslam sie, ze wiekszy. jakie parametry Ty masz jesli chodzi o Nm? w sensie moc i moment? bo z tego co mi Rapix mówił to masz wiecej zrobione niż sam program
tutaj wyniki 110 po chipie sa nizsze:
http://tdiracing.pl/viewtopic.php?t=1801
110 z wiekszym turbo 360nm:
http://tdiracing.pl/viewtopic.php?t=2144
czym sie różni ten silnik BRU od pozostałych 90km?
tutaj wyniki 110 po chipie sa nizsze:
http://tdiracing.pl/viewtopic.php?t=1801
110 z wiekszym turbo 360nm:
http://tdiracing.pl/viewtopic.php?t=2144
czym sie różni ten silnik BRU od pozostałych 90km?
Powiem szczerze, że nie bardzo wiem jak miałbym to sprawdzić ... zresztą chyba bardziej interesowałyby mnie przyspieszenia 60-100 na 4 i 80-120 na 5 ... przy takim momencie mogłyby być bardzie ciekawe Ale co - ze stoperem w ręku mam mierzyć :niewiem:
[ Dodano: Nie Sty 15, 2006 15:52 ]
BRU od reszty (tzn. wcześniejszych 90 KM) różni się tym, że jest na pmpowtryskach. Wydaje mi się, że to jest dokładnie ten sam silnik co 105 KM, ale "ograniczony" elektronicznie ... przynajmniej tak wywnioskowałem przeglądając dane techniczne - ideanyczne co przy 105, różnice tylko w momencie obr. i mocy. Takie same przypuszczenia mieli na hamowni - tzn., że prawdopodobnie w serii już było sporo więcej niż 90. Niestety nie zmierzyłem i trudno teraz gdybać.
[ Dodano: Nie Sty 15, 2006 15:52 ]
BRU od reszty (tzn. wcześniejszych 90 KM) różni się tym, że jest na pmpowtryskach. Wydaje mi się, że to jest dokładnie ten sam silnik co 105 KM, ale "ograniczony" elektronicznie ... przynajmniej tak wywnioskowałem przeglądając dane techniczne - ideanyczne co przy 105, różnice tylko w momencie obr. i mocy. Takie same przypuszczenia mieli na hamowni - tzn., że prawdopodobnie w serii już było sporo więcej niż 90. Niestety nie zmierzyłem i trudno teraz gdybać.
- Kapibara
- Gadatliwa bestia
- Posty: 960
- Rejestracja: śr sty 19, 2005 22:18
- Lokalizacja: Płaza/Chrzanów
- Kontakt:
ta wieksza moc to jest mozliwe bo oni tam na zachodzie sie martwia zeby auta sie zmniejscily w normach ilosci spalin dlatyego zaizaja ale ne iwiem czy to na pewno. co do wykresu momentu to ja podjechal bym do zakladu gdzie programuja chipy, i troszke bym splaszczl ten moment, nei bylby taki duzy ale dostepny w wiekszym przedziale obrotow tak jak to powinno byc w dieslu
Moim zdaniem to on wcale ładny nie jest, 370Nm samym softem to owszem robi wrazenie ale co z tego jak na wykresie jest Giewont - mozna było mniej i bardziej płasko, a tak trzeba zbierac na sprzęgło . Nie szarpie to na V przy niższych obrotach???aw69 pisze:A co do wykresu z hamowni w tym golfie V wynik momentu obrotowego ładny ale szybko leci na łeb.
Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Hmm ... chyba nie jestem wyczulony na takie niuanse, bo jak dla mnie jest idealnie i nie mam żadnych zastrzeżeń co do tego jak "ciągnie". A przynajmniej w najbliższym czasie nie zamierzam czegokolwiek zmieniać w przebiegu momentu ... po prostu musiałbym znowu jechać do Poznania Może jak się upowszechni wiedza o modyfikacji ECU w Łodzi to pomyślę o tym ... A żadnego szarpania oczywiście nie ma
Corvax zanim cos odpiszesz to dobrze przeczytaj co ktoś pisze....chyba wyraźnie napisałem że wynik momentu jest ładny ale szybko leci na łeb !!! Nie pisałem że wykres jest ładny bo jestem tego zdania co ty, ale 370 Nm jest imponującym wynikiem, tylko szkoda ze w tak małym zakresie obrotów.Moim zdaniem to on wcale ładny nie jest, 370Nm samym softem to owszem robi wrazenie
Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 139 gości