[AFN] wymiana pompy wtryskowej, jak sie do tego zabrac ??

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

alukard
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: śr kwie 01, 2009 14:42
Lokalizacja: Beskidy

[AFN] wymiana pompy wtryskowej, jak sie do tego zabrac ??

Post autor: alukard » śr maja 27, 2009 16:38

witam
na dniach bede wymienial pompe w AFN jak sie do tego zabrac na co zwrocic uwage ??
brac sie za to czy to wyzsza szkola jazdy ??



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr maja 27, 2009 17:03

alukard,
wiec tak:

demontujesz dekiel zaworow
ustawiasz rozrzad na blokady
luzujesz kolo walka rozrzadu
luzujesz srube kola pompy wtryskowej
luzujesz napinacz paska rozrzadu i zdejmujesz pasek
odpinasz elektryke pompy
odkrecasz przewody do wtryskow
zdejmujesz kolo zebate pompy wtryskowej (uwazaj na klin!!)
odkrecasz dwie sruby mocujace spod kola zebatego
odkrecasz srube mocujaca kolo zasilenia pompy w paliwo
odkrecasz srube od wspornika (pod wyjsciem na wtryski) - uwazaj na nakretke stozkowa

i tym sposobem masz pompe na wierzchu

skladasz tak samo z tym ze nie skrecasz na maks srub pod kolem, bo jak juz pospinasz rozrzad to odpalasz auto, ustawiasz kat wtrysku i dopiero po tym je dokrecasz.


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

alukard
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: śr kwie 01, 2009 14:42
Lokalizacja: Beskidy

Post autor: alukard » śr maja 27, 2009 17:14

to musze to jednak komus zlecic ;/

nie mam blokad do rozrzadu :otepienie:



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr maja 27, 2009 18:14

alukard, tu akurat nie ma problemu, pompe wtrysk blokujesz nasadka 10tka (dluga)

a walek plaskownikiem odpowiedniej grubosci (nie pamietam teraz ile)

i po bolu :D


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

alukard
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: śr kwie 01, 2009 14:42
Lokalizacja: Beskidy

Post autor: alukard » czw maja 28, 2009 16:04

a moze ma ktos jakies footostory ??



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 112 gości