EGR out - wrazenia

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
gOOzOl
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
Lokalizacja: tarnowskie góry
Kontakt:

Post autor: gOOzOl » śr maja 20, 2009 10:16

ja fizycznie wywalilem EGR, na wylotowym blacha, na dolotowym blacha i gotowe;) po co jakies smieci pod maska



alukard
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: śr kwie 01, 2009 14:42
Lokalizacja: Beskidy

Post autor: alukard » śr maja 20, 2009 10:45

przeciez nikogo nie mam zamiaru do niczego naklaniac, spierac sie albo cos w tym stylu...
ja napisalem w tym temacie kilka slow z mojego punktu widzenia i uparcie sie bede tego trzymal :hehe: . oczywiscie zgodze sie ze zbiera sie tam niesamowity syf, bloto ,maz ,kupa i jak tam to chcecie nazywajcie :hmm: ale odpowiedzcie sobie na pytanie ile to trwalo ... 10-15 lat ?? wiec jak wyczysciles to uwierz, ze kolejne 5 bedziesz napewno mial spokojne ...


powiedzmy ze zostawie go dlatego ze chce miec szybciej "sprawny' olej :okej:
Ostatnio zmieniony śr maja 20, 2009 10:52 przez alukard, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
PELE
VW Baron
VW Baron
Posty: 3140
Rejestracja: pn wrz 29, 2008 17:29
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: PELE » śr maja 20, 2009 11:19

ja wyczyściłem swojego ssaka przy okazji wymiany uszczelki pod głowicą.
całą noc moczył się w takim syfie do czyszczenia silników, pieniło się strasznie. z ssaka wyciągnąłem i wyskrobałem ( masakra 4 godziny skrobania i myjka wysokociśnieniowa ) pełną garść sadzy. po wyczyszczeniu ssaka odczułem, że autko idzie lepiej powyżej 3 tyś obrotów. wybrałem opcję nie zaślepiania EGR, wolę aby auto się grzało szybciej a co rok mogę sobie wyciągnąć ssaka i go wyczyścić. od czasu do czasu większy but aby ssak się przedmuchał.alukard, popieram wolę czyścić co jakiś czas :grin:
Ostatnio zmieniony śr maja 20, 2009 11:20 przez PELE, łącznie zmieniany 1 raz.



eku_suci
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 308
Rejestracja: czw maja 25, 2006 15:11
Lokalizacja: Kutno/W-wa
Kontakt:

Post autor: eku_suci » śr maja 20, 2009 16:15

Witam Panowie, nie dawno zaślepiłem egr, i zauważyłem, że podczas butowania golf puszcza dość spore bąki. Czy to może być wina zaślepionego egr czy może coś innego ?Pozdrawiam



Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » śr maja 20, 2009 20:24

eku_suci pisze:Czy to może być wina zaślepionego egr czy może coś innego ?Pozdrawiam
w pewnym stopniu na pewno, do tego usunięty kat i takie rzeczy będą się działy.



alukard
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: śr kwie 01, 2009 14:42
Lokalizacja: Beskidy

Post autor: alukard » czw maja 21, 2009 09:25

piter_s pisze:
eku_suci pisze:Czy to może być wina zaślepionego egr czy może coś innego ?Pozdrawiam
w pewnym stopniu na pewno, do tego usunięty kat i takie rzeczy będą się działy.
szukaj dziury w dolocie "egr" tez jest czescia dolotu



marox31
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: wt sty 24, 2006 09:17
Lokalizacja: PIEKARY ŚL.
Kontakt:

GOLF IV 1.4 16V

Post autor: marox31 » pn maja 25, 2009 19:22

WITAM
CZY ZAŚLEPIENIE EGR W MOJIM GOLF IV 1.4 16V POMOŻE MI NA COŚ TAKIEGO : JAK DOJERZDŻAM DO ŚWIATEŁ WCISKAM SPRZEGŁO I CZASAMI GASNIE MI SILNIK. DODAM ŻE PRZEPUSTNICA WYCZYSZCZONA I ZAADOPTOWANA . PROSZE O POMOC



Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Re: GOLF IV 1.4 16V

Post autor: piter_s » pn maja 25, 2009 19:32

marox31 pisze:WITAM
CZY ZAŚLEPIENIE EGR W MOJIM GOLF IV 1.4 16V POMOŻE MI NA COŚ TAKIEGO : JAK DOJERZDŻAM DO ŚWIATEŁ WCISKAM SPRZEGŁO I CZASAMI GASNIE MI SILNIK. DODAM ŻE PRZEPUSTNICA WYCZYSZCZONA I ZAADOPTOWANA . PROSZE O POMOC
tdi a zi to inna sprawa i to na pewno nie przez egr-a, zresztą post nie na miejscu, tutaj jest dział tdi td diesel.



marox31
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: wt sty 24, 2006 09:17
Lokalizacja: PIEKARY ŚL.
Kontakt:

Re: GOLF IV 1.4 16V

Post autor: marox31 » pn maja 25, 2009 19:39

piter_s pisze:
marox31 pisze:WITAM
CZY ZAŚLEPIENIE EGR W MOJIM GOLF IV 1.4 16V POMOŻE MI NA COŚ TAKIEGO : JAK DOJERZDŻAM DO ŚWIATEŁ WCISKAM SPRZEGŁO I CZASAMI GASNIE MI SILNIK. DODAM ŻE PRZEPUSTNICA WYCZYSZCZONA I ZAADOPTOWANA . PROSZE O POMOC
tdi a zi to inna sprawa i to na pewno nie przez egr-a, zresztą post nie na miejscu, tutaj jest dział tdi td diesel.
TAK FAKTYCZNIE NIE ZWRÓCIŁEM UWAGI PRZEPRASZAM



Tusi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr maja 20, 2009 22:53
Lokalizacja: Kuźnica

Post autor: Tusi » pn maja 25, 2009 22:58

prześledziłem dwukrotnie temacik i miałbym takie pytanka:

mianowicie w swoim TDI-ku zauważyłem ze jak trzymam sie obrotów nie przekraczających 2600 to spalanie mi wychodzi w granicach 5,2 na 100 km jeśli to przekroczę a nie daj boże agresywniej jeżdżę to zużycie podchodzi nawet na ponad 6l na stówkę...

Straszą mnie mechanicy że pompa siada :/
nawiasem napomknę że mój poprzedni Golfik nie miał takich zróżnicowanych przepałów...

a druga sprawa... jak to właśnie wpływa na zużycie paliwa? jest jakaś różnica?

I tak po prostu chciałem tutaj zapytać bo poniekąd sądze iż ma znaczenie dopływ powietrza a ilość spalanego paliwa ;)



Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » wt maja 26, 2009 07:39

Tusi pisze:prześledziłem dwukrotnie temacik i miałbym takie pytanka:

mianowicie w swoim TDI-ku zauważyłem ze jak trzymam sie obrotów nie przekraczających 2600 to spalanie mi wychodzi w granicach 5,2 na 100 km jeśli to przekroczę a nie daj boże agresywniej jeżdżę to zużycie podchodzi nawet na ponad 6l na stówkę...

Straszą mnie mechanicy że pompa siada :/
nawiasem napomknę że mój poprzedni Golfik nie miał takich zróżnicowanych przepałów...

a druga sprawa... jak to właśnie wpływa na zużycie paliwa? jest jakaś różnica?

I tak po prostu chciałem tutaj zapytać bo poniekąd sądze iż ma znaczenie dopływ powietrza a ilość spalanego paliwa ;)
zrzuć kolektor egr i wyczyść wszystko.



Awatar użytkownika
luckylukass
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: pn lis 03, 2008 19:18
Lokalizacja: Piła

Post autor: luckylukass » pt cze 12, 2009 21:17

Mam takie pytanie. Wyrzucamy EGR montujemy kolektor od AWX. Jak zamontowaliście drugą rurę od turba (plastik) do kolektora, bo mi nie pasuje? Tzn. Rura jest przypinana do kolektora i w starym 1Z pasowało, ale teraz są schody. Może jakaś foto porada?



Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » pt cze 12, 2009 21:29

Bierzesz plaskownik i sobie modelujesz jak chcesz.


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

sebcio_T4
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 278
Rejestracja: pn lis 19, 2007 18:09
Lokalizacja: Kraków

Post autor: sebcio_T4 » sob cze 13, 2009 17:29

Jest jakis inny sposob na wyczyszczenie kolektora bez jego zdejmowania? Spotkałem sie ze specyfikami dolewanymi na pełny bak paliwa, ktore czyszcza kolektor, warto sie tym zainteresowac? W T4 2.5 TDi dostep do kolektora nie jest ciekawy :crazy:


vagmalopolska.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 63 gości