EGR out - wrazenia
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
przeciez nikogo nie mam zamiaru do niczego naklaniac, spierac sie albo cos w tym stylu...
ja napisalem w tym temacie kilka slow z mojego punktu widzenia i uparcie sie bede tego trzymal . oczywiscie zgodze sie ze zbiera sie tam niesamowity syf, bloto ,maz ,kupa i jak tam to chcecie nazywajcie ale odpowiedzcie sobie na pytanie ile to trwalo ... 10-15 lat ?? wiec jak wyczysciles to uwierz, ze kolejne 5 bedziesz napewno mial spokojne ...
powiedzmy ze zostawie go dlatego ze chce miec szybciej "sprawny' olej
ja napisalem w tym temacie kilka slow z mojego punktu widzenia i uparcie sie bede tego trzymal . oczywiscie zgodze sie ze zbiera sie tam niesamowity syf, bloto ,maz ,kupa i jak tam to chcecie nazywajcie ale odpowiedzcie sobie na pytanie ile to trwalo ... 10-15 lat ?? wiec jak wyczysciles to uwierz, ze kolejne 5 bedziesz napewno mial spokojne ...
powiedzmy ze zostawie go dlatego ze chce miec szybciej "sprawny' olej
Ostatnio zmieniony śr maja 20, 2009 10:52 przez alukard, łącznie zmieniany 2 razy.
ja wyczyściłem swojego ssaka przy okazji wymiany uszczelki pod głowicą.
całą noc moczył się w takim syfie do czyszczenia silników, pieniło się strasznie. z ssaka wyciągnąłem i wyskrobałem ( masakra 4 godziny skrobania i myjka wysokociśnieniowa ) pełną garść sadzy. po wyczyszczeniu ssaka odczułem, że autko idzie lepiej powyżej 3 tyś obrotów. wybrałem opcję nie zaślepiania EGR, wolę aby auto się grzało szybciej a co rok mogę sobie wyciągnąć ssaka i go wyczyścić. od czasu do czasu większy but aby ssak się przedmuchał.alukard, popieram wolę czyścić co jakiś czas
całą noc moczył się w takim syfie do czyszczenia silników, pieniło się strasznie. z ssaka wyciągnąłem i wyskrobałem ( masakra 4 godziny skrobania i myjka wysokociśnieniowa ) pełną garść sadzy. po wyczyszczeniu ssaka odczułem, że autko idzie lepiej powyżej 3 tyś obrotów. wybrałem opcję nie zaślepiania EGR, wolę aby auto się grzało szybciej a co rok mogę sobie wyciągnąć ssaka i go wyczyścić. od czasu do czasu większy but aby ssak się przedmuchał.alukard, popieram wolę czyścić co jakiś czas
Ostatnio zmieniony śr maja 20, 2009 11:20 przez PELE, łącznie zmieniany 1 raz.
GOLF IV 1.4 16V
WITAM
CZY ZAŚLEPIENIE EGR W MOJIM GOLF IV 1.4 16V POMOŻE MI NA COŚ TAKIEGO : JAK DOJERZDŻAM DO ŚWIATEŁ WCISKAM SPRZEGŁO I CZASAMI GASNIE MI SILNIK. DODAM ŻE PRZEPUSTNICA WYCZYSZCZONA I ZAADOPTOWANA . PROSZE O POMOC
CZY ZAŚLEPIENIE EGR W MOJIM GOLF IV 1.4 16V POMOŻE MI NA COŚ TAKIEGO : JAK DOJERZDŻAM DO ŚWIATEŁ WCISKAM SPRZEGŁO I CZASAMI GASNIE MI SILNIK. DODAM ŻE PRZEPUSTNICA WYCZYSZCZONA I ZAADOPTOWANA . PROSZE O POMOC
Re: GOLF IV 1.4 16V
tdi a zi to inna sprawa i to na pewno nie przez egr-a, zresztą post nie na miejscu, tutaj jest dział tdi td diesel.marox31 pisze:WITAM
CZY ZAŚLEPIENIE EGR W MOJIM GOLF IV 1.4 16V POMOŻE MI NA COŚ TAKIEGO : JAK DOJERZDŻAM DO ŚWIATEŁ WCISKAM SPRZEGŁO I CZASAMI GASNIE MI SILNIK. DODAM ŻE PRZEPUSTNICA WYCZYSZCZONA I ZAADOPTOWANA . PROSZE O POMOC
Re: GOLF IV 1.4 16V
TAK FAKTYCZNIE NIE ZWRÓCIŁEM UWAGI PRZEPRASZAMpiter_s pisze:tdi a zi to inna sprawa i to na pewno nie przez egr-a, zresztą post nie na miejscu, tutaj jest dział tdi td diesel.marox31 pisze:WITAM
CZY ZAŚLEPIENIE EGR W MOJIM GOLF IV 1.4 16V POMOŻE MI NA COŚ TAKIEGO : JAK DOJERZDŻAM DO ŚWIATEŁ WCISKAM SPRZEGŁO I CZASAMI GASNIE MI SILNIK. DODAM ŻE PRZEPUSTNICA WYCZYSZCZONA I ZAADOPTOWANA . PROSZE O POMOC
prześledziłem dwukrotnie temacik i miałbym takie pytanka:
mianowicie w swoim TDI-ku zauważyłem ze jak trzymam sie obrotów nie przekraczających 2600 to spalanie mi wychodzi w granicach 5,2 na 100 km jeśli to przekroczę a nie daj boże agresywniej jeżdżę to zużycie podchodzi nawet na ponad 6l na stówkę...
Straszą mnie mechanicy że pompa siada :/
nawiasem napomknę że mój poprzedni Golfik nie miał takich zróżnicowanych przepałów...
a druga sprawa... jak to właśnie wpływa na zużycie paliwa? jest jakaś różnica?
I tak po prostu chciałem tutaj zapytać bo poniekąd sądze iż ma znaczenie dopływ powietrza a ilość spalanego paliwa
mianowicie w swoim TDI-ku zauważyłem ze jak trzymam sie obrotów nie przekraczających 2600 to spalanie mi wychodzi w granicach 5,2 na 100 km jeśli to przekroczę a nie daj boże agresywniej jeżdżę to zużycie podchodzi nawet na ponad 6l na stówkę...
Straszą mnie mechanicy że pompa siada :/
nawiasem napomknę że mój poprzedni Golfik nie miał takich zróżnicowanych przepałów...
a druga sprawa... jak to właśnie wpływa na zużycie paliwa? jest jakaś różnica?
I tak po prostu chciałem tutaj zapytać bo poniekąd sądze iż ma znaczenie dopływ powietrza a ilość spalanego paliwa
zrzuć kolektor egr i wyczyść wszystko.Tusi pisze:prześledziłem dwukrotnie temacik i miałbym takie pytanka:
mianowicie w swoim TDI-ku zauważyłem ze jak trzymam sie obrotów nie przekraczających 2600 to spalanie mi wychodzi w granicach 5,2 na 100 km jeśli to przekroczę a nie daj boże agresywniej jeżdżę to zużycie podchodzi nawet na ponad 6l na stówkę...
Straszą mnie mechanicy że pompa siada :/
nawiasem napomknę że mój poprzedni Golfik nie miał takich zróżnicowanych przepałów...
a druga sprawa... jak to właśnie wpływa na zużycie paliwa? jest jakaś różnica?
I tak po prostu chciałem tutaj zapytać bo poniekąd sądze iż ma znaczenie dopływ powietrza a ilość spalanego paliwa
- luckylukass
- Ma gadane
- Posty: 233
- Rejestracja: pn lis 03, 2008 19:18
- Lokalizacja: Piła
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 63 gości