Wymiana Silnika Pomocy.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

twisteer
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: śr mar 25, 2009 23:30
Lokalizacja: Małopolska

Wymiana Silnika Pomocy.

Post autor: twisteer » ndz maja 24, 2009 15:08

Witam jak Wszyscy wiemy Silnikow to Mk4 jest co najmniej kilka. Chcial Bym dowiedziec sie czy gdybym chcial wymienic silnik to musze kupic silnik tego samego typu czyli (AVf) czy powinienem szukac tylko silnikow AFV czy moze np kupic Arl? a jesli nie moge to czy róznice są tylko w mocowaniu? czy jeszcze w czyms innym...pozdrawiam
Tomasz



woj-tek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: ndz gru 21, 2008 00:13
Lokalizacja: Wyszogród
Kontakt:

Post autor: woj-tek » ndz maja 24, 2009 17:15

oczywiście że mozna zalożyć inny ale nie polecam . Może byc inne sprzegło skrzynia sterownik silnika przewody intercoolera czujniki .



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » ndz maja 24, 2009 18:07

AFV to 130 konna jednostka... która różni sie na pewno osprzętem od ARL
musisz albo wymienić kompletny silnik z osprzętem czyli kupić kompletnego arl z pełnym osprzętem kompem itd ....
albokupić gołego ARL i próbować pasować osprzęt z twojego z tym ze nie wszystko moze pasować (pewno ktoś na forum powie co pasuje a co nie)



twisteer
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: śr mar 25, 2009 23:30
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: twisteer » ndz maja 24, 2009 22:28

Hmm tylko problem jest Tu ze moj silnik w dowodzie ma 81 KW czyli 110 km a jest kod silnika to 130 km. czyli AFv. jak to mam rozumiec?



Awatar użytkownika
research1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 375
Rejestracja: pt lis 04, 2005 23:37
Lokalizacja: Miasteczko Śląskie
Kontakt:

Post autor: research1 » ndz maja 24, 2009 22:40

O ile dobrze wiem to silniki 130-konne AVF/AWX są montowane w Passatach i są to silniki wzdłużnie montowane a w golfach 130-stki to ASZ montowane poprzecznie. Trzeba kombinować chyba z mocowaniami aby je przełożyć.
Ostatnio zmieniony ndz maja 24, 2009 22:41 przez research1, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 148 gości