problem z kontrolką oleju

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

problem z kontrolką oleju

Post autor: tomogolf2 » sob maja 23, 2009 20:19

mam taki dziwny problem, przekrecam zapłon i ta czewrona dioda od oleju zapli sie na ułamek sekundy i gasnie, wczesniej tego nie bylo... co to moze byc? dodam ze mam drobny wyciek przy podstawie filtra oleju, saczy mi sie delikatnie olej w miejscu gdzie sie przykreca przewod od smarowania turbo... czy to moze byc przyczyna poblemu?a moze cos innego? jakis czujnik?hmm?


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
pakero
Diesel Power
Diesel Power
Posty: 287
Rejestracja: czw paź 11, 2007 20:43
Lokalizacja: EOP

Post autor: pakero » sob maja 23, 2009 21:14

Sprawdzałeś poziom oleju w motorze? :chytry:



Awatar użytkownika
krisgolf
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: śr kwie 29, 2009 20:31
Lokalizacja: Mazury NPI

Post autor: krisgolf » sob maja 23, 2009 21:37

Może czujnik ma zwarcie i sygnalizuje że jest ciśnienie oleju. Napisz czy po zdjęciu przewodu z czujnika jest to samo.



Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » ndz maja 24, 2009 00:17

poziom oleju mam w normie, troche ponad połowe, ktory czujnik mam odłaczyc od podstawy filtra czy z głowicy?
Ostatnio zmieniony ndz maja 24, 2009 00:33 przez tomogolf2, łącznie zmieniany 2 razy.


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

puclok
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: czw mar 20, 2008 18:22
Lokalizacja: wisła

Post autor: puclok » ndz maja 24, 2009 08:27

Mi też tak robiło jak sie odłączył kabelek od czujnika w głowicy zprawdz moze cos nie styka albo zpróbuj przyłozyć ten kabelek do masy jeśli kontrolka bedzie świecić to na 100% wina czujnika .Wyciek raczej nie ma nic do tego bo gdyby był niski poziom oleju to by nie gasła po odpaleniu tylko migała



Awatar użytkownika
krisgolf
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: śr kwie 29, 2009 20:31
Lokalizacja: Mazury NPI

Post autor: krisgolf » ndz maja 24, 2009 09:43

Chodzi o czujnik w głowicy, bo ten drugi odpowiada za dynamiczną kontrolę ciśnienia oleju. Jak napisał puclok, sprawdź czy się kabelek nie zsunął z czujnika i gdzieś nie masuje



Awatar użytkownika
patryk18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: pt kwie 03, 2009 08:15
Lokalizacja: Okolice Wielunia
Kontakt:

Post autor: patryk18 » ndz maja 24, 2009 10:02

ja miałem tak samo w jettce wymieniłem czujnik oleju w głowicy i po problemie.


[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/30983,Magnum,fan,by,cycu.htm][img]http://img.userbars.pl/155/30983.jpg[/img][/url]
[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/32220,Volkswagen,owner,2,by,danielek.htm][img]http://img.userbars.pl/162/32220.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » ndz maja 24, 2009 13:20

kabelek mi sie przetarł od czujnika w głowicy ;) problem z głowy


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 138 gości