Słabszy silnik

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

RED TDI
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: śr sty 21, 2009 00:18
Lokalizacja: Bełchatów/Wrocław
Kontakt:

Słabszy silnik

Post autor: RED TDI » pt maja 22, 2009 01:26

Witam,
przejrzałem forum, jest troche podobnych tematów, ale moje spostrzeżenia nie są tak drastyczne wiec nie wiem pod co to podciągnąć, wydaje mi się że mój TDI jest słabszy niż kiedyś, bez drastycznych spadków, nie że od tak jakby mu odiciąc kopa, ale tak jakby był mułowaty troszke....a skoro zauważam to już pewnie mocno :)
Pojawia sie pytanie co to moze byc? Przepływomierz? Czy jego niedomagania są widoczne gwałtownie czy sukcesywnie powoduje słabnięcie silnika, macie jakies inne pomysły?
'94 TDI 1Z 250kkm
W rodzinie od 100kkm

Wymiany które mogą mieć cos wspólnego : 15kkm wymiana wtrysku sterującego (ASO), jakieś 10kkm zmieniony filtr paliwa, rozrząd 3kkm temu,

Będe wdzieczny za uwagi i podpowiedzi
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » pt maja 22, 2009 05:41

RED TDI pisze:Przepływomierz?
możliwe , raz przyjechał do mnie kolega z forum mułowatym mk3 przeczyściłem mu zmywaczem przepływke a do domu wracał z bananem na twarzy.
Ale żeby zdiagnozować silnik to potrzebny jest VAG i logi dynamiczne wtedy wszystko będzie wiadomo.


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » pt maja 22, 2009 05:48

Vag i logi dynamiczne. Kto zmieniał rozrząd? Może kąt wtrysku źle jest ustawiony po zmianie rozrządu?



woj-tek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: ndz gru 21, 2008 00:13
Lokalizacja: Wyszogród
Kontakt:

Post autor: woj-tek » sob maja 23, 2009 09:34

nieszczelny zawór upustowy skróć sztangę turbiny o jeden max 2 obroty i się przejedz jak to nic nie da wróć z powrotem i szukaj gdzie indziej przyczyny.



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » sob maja 23, 2009 09:51

woj-tek, nie dodawaj roboty !!
RED TDI, nie ruszaj nic tylko zrób logi dynamiczne i będzie wiadomo



woj-tek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: ndz gru 21, 2008 00:13
Lokalizacja: Wyszogród
Kontakt:

Post autor: woj-tek » sob maja 23, 2009 23:23

jaka to robota minuta na skrecenie i w razie czego druga na powrót.



Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » sob maja 23, 2009 23:31

woj-tek, W ciemno regulujesz? Dobry jesteś! My wolimy Vag-a. A może to przepływka, olej w dolocie i dolot pozapychany ,mogło się pozapychać nagarem w turbince, kat przypchany?. Moim zdaniem tylko log dynamiczny koledze na pytania odpowie.
Ostatnio zmieniony sob maja 23, 2009 23:38 przez fleshu, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » sob maja 23, 2009 23:36

pewnie ze najpierw LOG przynajmniej bedzie wiadomo co z dawką i czy przepływka nie tnie.
woj-tek, Epoka młotka i klucza się skończyła na maluchach i dużych fiatach...najpierw diagnoza a potem dłubanie,moze w ECU zapisały sie jakieś błedy warto najpierw je odczytać i będzie wiadomo od czego zacząć. :bigok:


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

RED TDI
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: śr sty 21, 2009 00:18
Lokalizacja: Bełchatów/Wrocław
Kontakt:

Post autor: RED TDI » ndz maja 24, 2009 01:29

dzieki Panowie za rady, tylko gdzie ja te logi moge zrobić ? :)
w ASO Seata da rade? Mam tam znajomka
Jeśli tak to zatocze się do nich w tygodniu i dam znac ;)

P.S. Wczoraj nabyłem MK II Automat 1.8 GX :):):)
Radość niczym nieopisana, drugi Gofer w domu. Tylko sie naczytałem ze ten GX to sobie lubi obroty gubic...zobaczymy jak bedzie...


Szarik zaprasza http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2871386#2871386

Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » ndz maja 24, 2009 01:35

No możesz w ASO jak masz znajomego - albo zapytaj kto ma kabel w okolicy.

[ Dodano: 24 Maj 2009 01:37 ]
Loga daj do działu Dagnostyka.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 224 gości