Nie chce zapalić

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
wertyc
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 195
Rejestracja: śr gru 17, 2008 17:17
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

Nie chce zapalić

Post autor: wertyc » pt maja 22, 2009 16:50

Witam.
Jak w temacie mój golfik od kilku dni nie zapala z kluczyka w ogóle.Po kilkukrotnym podgrzaniu świec i kręceniu na wężykach widać duże pęcherze powietrza(domyślam się że to jest powodem).Po pchnięciu golfik zapala od razu,nie gaśnie,nie wariuje i powietrza na przewodach nie widać.Co może być przyczyna filtr?Przewody całe nigdzie nie cieknie,nie zostaje najmniejsza plamka nawet po całej nocy.



anaba255
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:46
Lokalizacja: SCZ
Auto: mk3
Silnik: 1Z
Kontakt:

Post autor: anaba255 » pt maja 22, 2009 22:39

Sprawdz swiece, wystarczy jedno grzanie i ma palic.
Kopci przy kreceniu?
Może tez rozrusznik siadać.



gnyba
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: pn maja 18, 2009 22:38
Lokalizacja: wielkopolska

Re: Nie chce zapalić

Post autor: gnyba » sob maja 23, 2009 03:18

wertyc pisze:Witam.
Jak w temacie mój golfik od kilku dni nie zapala z kluczyka w ogóle.Po kilkukrotnym podgrzaniu świec i kręceniu na wężykach widać duże pęcherze powietrza(domyślam się że to jest powodem).Po pchnięciu golfik zapala od razu,nie gaśnie,nie wariuje i powietrza na przewodach nie widać.Co może być przyczyna filtr?Przewody całe nigdzie nie cieknie,nie zostaje najmniejsza plamka nawet po całej nocy.
Kolego zadając pytanie w sumie sam sobie na nie odpowiedziałeś. zacznij od uszczelnienia układu paliwowego, jeśłi to nie da skutku bedziemy martwiś się dalej.



golftd
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: sob gru 27, 2008 17:44
Lokalizacja: koluszki

Post autor: golftd » sob maja 23, 2009 08:07

a ja bym postawił na cofajace sie paliwo



Awatar użytkownika
wertyc
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 195
Rejestracja: śr gru 17, 2008 17:17
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

Post autor: wertyc » sob maja 23, 2009 09:36

Oki na początek zmienię filtr paliwa i dobrze pozaciskam wężyki od paliwa(może tędy powietrze leci).Jak zrobię to napiszę czy coś pomogło.



golftd
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: sob gru 27, 2008 17:44
Lokalizacja: koluszki

Post autor: golftd » sob maja 23, 2009 09:41

i zobacz czy powietrza nie zasysa ten zaworek ,co jest w filtrze paliwa



Awatar użytkownika
wertyc
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 195
Rejestracja: śr gru 17, 2008 17:17
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

Post autor: wertyc » sob maja 23, 2009 10:47

Jeśli to przez ten zaworek to można go wymienić albo jakoś uszczelnić?



golftd
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: sob gru 27, 2008 17:44
Lokalizacja: koluszki

Post autor: golftd » sob maja 23, 2009 11:36

szkoda roboty ,on kosztuje 5,6 zł nie wiecej

[ Dodano: 23 Maj 2009 11:38 ]
ale słychac go ,ze powietrze syczy?

[ Dodano: 23 Maj 2009 11:39 ]
to sie chyba nazywa zawór zwrotny



Awatar użytkownika
wertyc
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 195
Rejestracja: śr gru 17, 2008 17:17
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

Post autor: wertyc » sob maja 23, 2009 19:14

Mówicie Panowie o tym zaworku zabezpieczonym niebieską zawleczką?

zdjęcie

i jeszcze jedno pytanko:czy to nic groźnego jak pocieknie troszkę tu olej?

zdjęcie



anaba255
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:46
Lokalizacja: SCZ
Auto: mk3
Silnik: 1Z
Kontakt:

Post autor: anaba255 » sob maja 23, 2009 21:19

wertyc pisze:Mówicie Panowie o tym zaworku zabezpieczonym niebieską zawleczką?

zdjęcie
to podgrzewacz paliwa



Awatar użytkownika
wertyc
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 195
Rejestracja: śr gru 17, 2008 17:17
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

Post autor: wertyc » sob maja 23, 2009 23:30

A oryginalnie był montowany zawór zwrotny?Jeśli nie to czy bez niego też Wam paliwko uciekało z powrotem do baku?Macie u siebie zamontowane te zaworki?



arwam

Post autor: arwam » ndz maja 24, 2009 08:18

wertyc pisze:A oryginalnie był montowany zawór zwrotny?Jeśli nie to czy bez niego też Wam paliwko uciekało z powrotem do baku?Macie u siebie zamontowane te zaworki?
jeśli masz wszystko jak potrzeba to zaworki Ci nie są potrzebne.
proponuję tylko się zaopatrzyć w pompkę ręczną do odpowietrzania i wszystko uszczelnić.
jak kręcisz rozrusznikiem to podkapca z wydechu czy wogóle?
napisz bo to jest ważne i pozwoli nam się dowiedzieć czy dostaje paliwo czy nie.



Awatar użytkownika
wertyc
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 195
Rejestracja: śr gru 17, 2008 17:17
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

Post autor: wertyc » ndz maja 24, 2009 09:46

Tak jak kręce rozrusznikiem to podkapca troche,ale na wężykach są widoczne pęcherze powietrza tak jakby paliwo się skończyło (paliwko oczywiście jest).



ronuch
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 577
Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
Lokalizacja: jastrzębie zdrój

Post autor: ronuch » ndz maja 24, 2009 10:49

na jaki kolor ci kopci - ja przekopalem cale auto bo tez nie umialem zapalic (kopcil na bialo) a okazalo sie ze mam walniety bezpiecznik paskowy w komorze silnika od swiec zarowych. Najlepiej zeby go sprawdzic to go wykrec bo moj wygladal ok a poprostu utlenil sie pod srobka.


kupie kierownice 3-ramienna do passata 3bg czarna skóra i galke zmiany biegow do skrzyni 6

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 203 gości