AHF brak mocy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Przemas_82
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: wt lut 21, 2006 19:40
Lokalizacja: Bydgoszcz

AHF brak mocy

Post autor: Przemas_82 » pt maja 22, 2009 17:07

Witam,

Panowie ostatnio zauwayłem w swoim autko taki problem, że auto wogole nie chce sie odpychac na obrotach :( jezdze głównie po miescie i powiedzmy do 3 tyś.obrotów wiec nie zauwazylem jakiejś tragedii ale ostatnio mialem wycieczke do Poznania. Przed wyjazdem zatankowalem ropke(ta co zawsze na shel'u) i w droge. Na trasie okazalo sie ze auto ma mula, nie lapie klasycznego trybu awaryjnego ale ledwo moge przekroczyc 3tyś.obrotów. Na trzecim biegu ledwo dociągnąłem do 4 tyś. to silnik juz mocno płakał. Samochód od dolnych obrotów już sie nie zbiera :( Jakieś pomysły co może być przyczyną takiego stanu rzeczy? cos nie tak z paliwem i przytkal sie filtr paliwa, czy moze turbo kleka? bede wdzieczny za pomysły.

Udało mi sie podłączyc VAG'a i wskakuja mi następujące błędy: 17563, 17565. Może ta informacja pomoze w diagnozie.


Stary golfik: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=654560&sid=66e1d1a566355ce7cec8160eed20ab37#654560 8)
Nowy golfik: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=176755 :bigok:

Awatar użytkownika
untaztood
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 312
Rejestracja: pn cze 19, 2006 17:04
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: untaztood » pt maja 22, 2009 17:18

A skąd wiesz, że to nie jest notlauf?
Bo mi ewidentnie na to właśnie wygląda.

17563 P1155 Manifold Abs.Pressure Sensor Circ. Short to B+
17565 P1157 Manifold Abs.Pressure Sensor Circ. Power Supply Malfunction
Ostatnio zmieniony pt maja 22, 2009 17:20 przez untaztood, łącznie zmieniany 2 razy.



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pt maja 22, 2009 17:22

Przemas_82,
logi dynamiczne 008 + 011
i daj jeszcze statyczny 010



Awatar użytkownika
Przemas_82
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: wt lut 21, 2006 19:40
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Przemas_82 » pt maja 22, 2009 18:23

Nie twierdze ze to nie jest notlauf ale kiedys zapiekaly mi sie lopatki i po przekroczeniu 3 tys. autko lapalo mula ale po zgaszeniu i odpaleniu do 3 tys.szedla ladnie a teraz ewidentnie czuc ze ma mula od poczatku , po prostu nie czuc załączenia turbiny. Logi oczywiscie zrobie ale pytanie czy krecic auto na sile do 4,5tys. jak przy normalnych logach, bo teraz juz powyzej 3tys. strasznie placze i nie wiem czy dokreci sie wogole do 4,5tys.

[ Dodano: 26 Maj 2009 21:05 ]
Problem rozwiązany. Okazało się że przyczyna tkwiła we wtyczce od czujnika ciśnienia. Było zwarcie na kablach, po małych zabiegach elektrycznych problem zniknął.
Pozdro


Stary golfik: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=654560&sid=66e1d1a566355ce7cec8160eed20ab37#654560 8)
Nowy golfik: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=176755 :bigok:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 245 gości