Jak sie to nazywa, jaki numer katalogowy czesci
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Jak sie to nazywa, jaki numer katalogowy czesci
Witam All!!!
Wkoncu po kilkumiesiecznych poszukiwaniach dorwalem ASZ-a.
I na pierwszy rzut musze wymienic ta rure gumowa (wąż) z takimi zatrzaskami. Jest ona po lewej stronie przy przeplywce jak dobrze kojarze w innych przy EGR.
Mozecie mi powiedziec jak nazywa sie ta rura lub numer katalogowy, cene albo gdzie najlepiej kupic?
Bede wdzieczny za pomoc.
pozdrawiam
Wkoncu po kilkumiesiecznych poszukiwaniach dorwalem ASZ-a.
I na pierwszy rzut musze wymienic ta rure gumowa (wąż) z takimi zatrzaskami. Jest ona po lewej stronie przy przeplywce jak dobrze kojarze w innych przy EGR.
Mozecie mi powiedziec jak nazywa sie ta rura lub numer katalogowy, cene albo gdzie najlepiej kupic?
Bede wdzieczny za pomoc.
pozdrawiam
KINKEY
FAN AC MILAN 7 KOLEJARZ RAWICZ
FAN AC MILAN 7 KOLEJARZ RAWICZ
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Dość enigmatyczny opis następnym razem wrzuć fotkę i zaznacz element o który pytasz, bo inaczej to są niejasności i domysły..KINKEY pisze:Jest ona po lewej stronie przy przeplywce jak dobrze kojarze w innych przy EGR.
Jeśli to element zaznaczony na fotce jako nr. 1. (przepływomierz) to ten "wąż" jak powiesz w sklepie motoryzacyjny że chcesz przewód, wąż elastyczny - łączący filtr powietrza z turbosprężarką i podasz gościowi 1.9 tdi asz to sobie znajdzie w książce to.
Nr. 2 to egr, nr.3 to "Wąż" łączący intercooler z kolektorem ssącym ....
koledze pewnie chodzi o element nr 3 na widocznej fotce bo tylko on ma szybkozłączkę w ASZ a jego nr z ETKI to 1J0 145 838 AF i jest to wąż ciśnieniowy.
Ostatnio zmieniony czw maja 21, 2009 19:18 przez Sztomel, łącznie zmieniany 1 raz.
240 zł i tylko dostępna w ASO na zamówienie - sam zamawiałem niedawnoKINKEY pisze:cene albo gdzie najlepiej kupic?
niby do ASZ-a - używana
http://www.allegro.pl/item639891020_rur ... i_asz.html
ale jak ząbki będą już wyrobione to za chwile zostaną wyrwane jak u dentysty i będzie nieszczelność - bardzo słabe rozwiązanie w PD-kach w AHF-ie i innych było na opaske zaciskową i nic się nie działo a w tym przypadku technicy z VW przekombinowali
warto też odrazu zamówić tą metalową klamrę która trzyma ten wąż - koszt 3 zł ale jest mocniejsza od fabrycznej numer części to: 1J0 145 769G
Ostatnio zmieniony czw maja 21, 2009 19:25 przez Kulon, łącznie zmieniany 3 razy.
Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
Hej.
Sorrki ze post troche chaotyczny ale dopiero sie oswajam
dokladnie panowie chodzi o numer 3 czyli waz do intelcoler -> kolektor ssacy. 240 zl :0! lol to widze juz sie zaczyna mam nadzieje ze to troche potrzyma bo jak mowicie ze rozwiazanie inzynierow jednak nie jest doskonale to moze jakis patent tam wymyslic na lepsze umocowanie tego? moze jakas dodatkowa opaska zeby nie kaleczylo tych zebow?
A takie pytanie do was. Koles od ktorego wczoraj kupilem tego Asz mowil ze mam sobuie kupowac do niego czesci w skodzie gdzies w serwisie (on kupowal w krakowie nie wiem gdzie teraz dokladnie musialbym looknac) poniewaz to te same czesci a sa one troche tansze niz w serwisach Vw mimo ze to ta sama czesc. On kupowal wszystko w tym serwisie Skody, mam nawet na to rachunki. czy to prawda? praktykowal to juz ktos?
Dziekuje za kazde info.
Sorrki ze post troche chaotyczny ale dopiero sie oswajam
dokladnie panowie chodzi o numer 3 czyli waz do intelcoler -> kolektor ssacy. 240 zl :0! lol to widze juz sie zaczyna mam nadzieje ze to troche potrzyma bo jak mowicie ze rozwiazanie inzynierow jednak nie jest doskonale to moze jakis patent tam wymyslic na lepsze umocowanie tego? moze jakas dodatkowa opaska zeby nie kaleczylo tych zebow?
A takie pytanie do was. Koles od ktorego wczoraj kupilem tego Asz mowil ze mam sobuie kupowac do niego czesci w skodzie gdzies w serwisie (on kupowal w krakowie nie wiem gdzie teraz dokladnie musialbym looknac) poniewaz to te same czesci a sa one troche tansze niz w serwisach Vw mimo ze to ta sama czesc. On kupowal wszystko w tym serwisie Skody, mam nawet na to rachunki. czy to prawda? praktykowal to juz ktos?
Dziekuje za kazde info.
KINKEY
FAN AC MILAN 7 KOLEJARZ RAWICZ
FAN AC MILAN 7 KOLEJARZ RAWICZ
KINKEY niektóre graty są tańsze a niektóre droższe
tak wygląda po urwaniu górnego zęba (w to miejsce wkręciłem małego wkręcika i łepek wchodził prawie idelanie aby zablokować opaską - jak dole ścieło zęba zrobiłem to samo i pojeździłem może ze 2 miesiące- później pękła opaska z naprężenia i skończyła się jazda - 3 zł powstrzymało mój pewien wyjazd)
nie da się - mocowałem się z ta rurą ponad pół roku i wkońcu dałem za wygraną i kupiłem nową - chyba że na stałe zasunąć kilka blachowkrętów dookoła w miejsce opaski i będzie siedziało napewno (ale ja zrezygnowałem z tej wersji)KINKEY pisze:to moze jakis patent tam wymyslic na lepsze umocowanie tego?
tak wygląda po urwaniu górnego zęba (w to miejsce wkręciłem małego wkręcika i łepek wchodził prawie idelanie aby zablokować opaską - jak dole ścieło zęba zrobiłem to samo i pojeździłem może ze 2 miesiące- później pękła opaska z naprężenia i skończyła się jazda - 3 zł powstrzymało mój pewien wyjazd)
Ostatnio zmieniony czw maja 21, 2009 21:11 przez Kulon, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
Kulon u mnie teraz to jest przymocowane jakims drutem na pierwszy rzut oka, jeszcze nie zdazylem dotknac tam nic, ale strasznie to wyglada. Czyli trza bedzie jutro to obadac co tam sie dokladnie zrypalo. To kupiles cała waz nowy i ta opaske tak czy tylko opaska uratowala sytuacje?
Jutro sobie zadzwonie do ASO VW i do tej skody w krakowie zobacze sobie co mi powiedz i czy jast jakas roznica cenowo.
Jutro sobie zadzwonie do ASO VW i do tej skody w krakowie zobacze sobie co mi powiedz i czy jast jakas roznica cenowo.
KINKEY
FAN AC MILAN 7 KOLEJARZ RAWICZ
FAN AC MILAN 7 KOLEJARZ RAWICZ
Witam
Dzwonilem dzisiaj sie zorientowac jak to wyglada z tymi czesciami.
I tak najpierw zadzwonilem do serwisu skody w Lesznie bo najmblizej mnie jest tam
Pan powiedzial ze za ta czesc (waz cisnieniowy) ok. 230 zl
Pozniej zadzwonilem do tej Skody w Krakowie gdzie wczesniej byly zamawiane czesci do mojego Asz i tam pan juz powiedzial 213 zl, i juz jest ciekawa sytuacja bo ta sama firma ceny rozne
No ale dla spokoju przekrecilem jeszcze do salonu VW i tam pan o dziwo powiedzial za ten sam numer katalogowy 206 zl.
Zawsze jakby nie patrzec to max roznica miedzy tymi punktami to 24 zl wiec juz troszke ropki mozna wlac za to i posmigac na nowym wezu
No nic jak mus to mus trzeba zamowic i zrobic ten balagan z drutami tam
Dzieki panowie za info w temacie.
Pozdro all
Dzwonilem dzisiaj sie zorientowac jak to wyglada z tymi czesciami.
I tak najpierw zadzwonilem do serwisu skody w Lesznie bo najmblizej mnie jest tam
Pan powiedzial ze za ta czesc (waz cisnieniowy) ok. 230 zl
Pozniej zadzwonilem do tej Skody w Krakowie gdzie wczesniej byly zamawiane czesci do mojego Asz i tam pan juz powiedzial 213 zl, i juz jest ciekawa sytuacja bo ta sama firma ceny rozne
No ale dla spokoju przekrecilem jeszcze do salonu VW i tam pan o dziwo powiedzial za ten sam numer katalogowy 206 zl.
Zawsze jakby nie patrzec to max roznica miedzy tymi punktami to 24 zl wiec juz troszke ropki mozna wlac za to i posmigac na nowym wezu
No nic jak mus to mus trzeba zamowic i zrobic ten balagan z drutami tam
Dzieki panowie za info w temacie.
Pozdro all
KINKEY
FAN AC MILAN 7 KOLEJARZ RAWICZ
FAN AC MILAN 7 KOLEJARZ RAWICZ
ja miałem taki sam problem z dolnym wężem w ASZ -cie i wam powiem że delikatnie naspawałem ten wyrobiony ząbek później wypiłowałem pilnikiem ten ząbek i śmigam już pół roku . ten metal to stal kwasoodporna doskonale sie spawa zwykłym migomatem tylko trzeba uważać żeby nie przegrzać bo guma się zapali , spawć po troszku i zaraz studzić wodą póżniej ososzyć itd.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 153 gości