spadaja obroty

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

vicher-86
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt maja 05, 2009 12:43
Lokalizacja: Piekary Śląskie

spadaja obroty

Post autor: vicher-86 » czw maja 21, 2009 00:11

witam.

mam problem z moim golfikiem. mianowicie: wrzucam 1-szy bieg normalnie jade, wrzucam dwójke i dodaje gazu, a auto traci obroty, a nawet czasem gasnie. zdarzylo mi sie rownez tak, ze auto stalo na wolnych obrotach i falowo gubilo obroty wpadajac przy tym w dziwnie wibracje. ogolnie to w roznych sytuacjach bez zadnej regularnosci auto tracilo obroty. a to na luzie, a to podczas jazdy (zarowno przy rozpedzaniu auta jak i przy chamowaniu). nie mam pojecia co to moze byc :/ prosze o jakies porady i sugestie ;) znajomy mowil mi cos o (nie wiem czy dobrze zapamietalem) silniczku krokowym; czy moze miec to jakis zwiazek ??


vicher-86

Awatar użytkownika
89Bartezz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 440
Rejestracja: ndz paź 19, 2008 15:56
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: 89Bartezz » czw maja 21, 2009 07:18

Pierwsze słyszę że diesel ma silniczek krokowy :goof:


Może się auto zapowietrza. Też tak miałem z moim golfem jak mi przetarł się przewód zasilający do pompy. Auto paliło normalnie, chodził i nagle zaczynało nim telepać niekiedy gasł, na drodzę też w różnych momentach lubił załapać powietrzem i jazda była nie powiem że nie ciekawa pod górkę albo podczas wyprzedzania.
A przetarł mi się w miejscu gdzie wychodzi z filtra i opiera się o obudowę paska rozrządu.

Posprawdzaj wężyki czy nie są nigdzie mokre albo dziurawe, a jeśli masz przeźroczyste to obserwuj czy nie pokazuje się w nich za dużo baniek powietrza.



vwlubek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: ndz lip 23, 2006 21:05
Lokalizacja: wlkp

Post autor: vwlubek » czw maja 21, 2009 09:56

pytanie z serii banalnych, ale czy filterek paliwa kolega kiedyś wymieniał?



vicher-86
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt maja 05, 2009 12:43
Lokalizacja: Piekary Śląskie

Post autor: vicher-86 » czw maja 21, 2009 10:45

filtr paliwa wymienialem nie dalej jak 2 miesiace temu ;)


vicher-86

Awatar użytkownika
wojtek0231
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: pt sty 23, 2009 12:49
Lokalizacja: lubuskie

Post autor: wojtek0231 » czw maja 21, 2009 22:11

Miałem podobny problem i okazało się że to pompa zasysała gdzieś powietrze, wymieniona została któraś tam uszczelka i jest o.k.



vicher-86
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt maja 05, 2009 12:43
Lokalizacja: Piekary Śląskie

Post autor: vicher-86 » czw maja 21, 2009 22:59

wyobrazcie sobie ze dzisiaj kolejna osoba powiedziala mi ze to na 85% ten caly silniczek krokowy. czy napewno w golfie mk2 1.6 TD nie ma tego silniczka ?? nie zebym nie wierzyl 89Bartezz'owi, ale czy ktos moze to potwierdzic ??


vicher-86

arwam

Post autor: arwam » czw maja 21, 2009 23:16

jeśli masz TD lub D to nie ma tam żadnego silniczka krokowego.
one są ale tylko w benach



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14218
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » czw maja 21, 2009 23:27

vicher-86 pisze:wyobrazcie sobie ze dzisiaj kolejna osoba powiedziala mi ze to na 85% ten caly silniczek krokowy. czy napewno w golfie mk2 1.6 TD nie ma tego silniczka ??
:panna:



Awatar użytkownika
wojtek0231
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: pt sty 23, 2009 12:49
Lokalizacja: lubuskie

Post autor: wojtek0231 » czw maja 21, 2009 23:56

vicher-86 pisze:wyobrazcie sobie ze dzisiaj kolejna osoba powiedziala mi ze to na 85% ten caly silniczek krokowy.
Jak spotkasz tą osobe to powiedz że to nie silniczek krokowy tylko parownik :grin:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 73 gości