Problem z mocą , wymieniona turbina.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z mocą , wymieniona turbina.
Witam mam golfa 4 w kombi 1.9TDI 110km
Niedawno wymieniałem turbinę na zregenerowaną ( turbo zregenerowane było w idealnym stanie - jak nowe , nic nie zjechane ).
No i mam taki oto problem.
Wyjeżdżając z warsztatu byłem przekonany iż auto będzie miało kopa.
Oczywiście ma kopa ale to nie jest to co powinno być.
Nie jest za dobrze
Obroty szybko idą w górę a mocy nie ma takiej jaka powinna być.
Ogółem raz auto idzie lepiej a raz gorzej.
Również wydaję mi się , że golf bierze 10l/100km a tak nie powinno być.
Kompresje w silniku mam dobrą , ogółem silnik pracuje cicho i bez wycieków.
Autem wyciągnołem 180km/h więcej nie próbowałem bo warunków nie było.
Martwi mnie ta moc.
A i czy turbinę się jakoś ustawia ?? np. żeby włanczała się nie od 2500obrotów tylko np. od 2000 ?? bo teraz czuję jak się włancza powyżej 2500.
A tak sobie myślę jakby się odpalała na 2000tys obrotów to bym mógł większą moc uzyskać , gdyż przed zmianą biegu dłużej by działała.
Ogółem napiszcie mi co można regulować w golfie - wszystkie możliwe rzeczy.Będę wdzięczny.
I czy mógł mi katalizator zasyfić turbo te nowe ??? bo kata nie miałem wymienianego dawno.
Niedawno wymieniałem turbinę na zregenerowaną ( turbo zregenerowane było w idealnym stanie - jak nowe , nic nie zjechane ).
No i mam taki oto problem.
Wyjeżdżając z warsztatu byłem przekonany iż auto będzie miało kopa.
Oczywiście ma kopa ale to nie jest to co powinno być.
Nie jest za dobrze
Obroty szybko idą w górę a mocy nie ma takiej jaka powinna być.
Ogółem raz auto idzie lepiej a raz gorzej.
Również wydaję mi się , że golf bierze 10l/100km a tak nie powinno być.
Kompresje w silniku mam dobrą , ogółem silnik pracuje cicho i bez wycieków.
Autem wyciągnołem 180km/h więcej nie próbowałem bo warunków nie było.
Martwi mnie ta moc.
A i czy turbinę się jakoś ustawia ?? np. żeby włanczała się nie od 2500obrotów tylko np. od 2000 ?? bo teraz czuję jak się włancza powyżej 2500.
A tak sobie myślę jakby się odpalała na 2000tys obrotów to bym mógł większą moc uzyskać , gdyż przed zmianą biegu dłużej by działała.
Ogółem napiszcie mi co można regulować w golfie - wszystkie możliwe rzeczy.Będę wdzięczny.
I czy mógł mi katalizator zasyfić turbo te nowe ??? bo kata nie miałem wymienianego dawno.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Hmm,może założyli Ci nieco inną turbinę.
Najlepiej by było go wyciąć i zastąpić kawałkiem rury o tej samej średnicy,a czy mógł zasyfić turbo to nie wiem,bo nie napisałeś jak długo na nim jeździsz.tomexor12 pisze:czy mógł mi katalizator zasyfić turbo te nowe ??? bo kata nie miałem wymienianego dawno.
No te auto kupilem i nie wiem ile tamta osoba na nim jezdzi a wiec moge jakos sprawdzic czy katalizator nadaje sie do wymiany albo wyciecia ?? jak pojade do tych co sie tlumikami zajmuja to beda wiedziec czy jest zapchany ?
Ale wydaje mi sie ze jest to dosc stary katalizator.
ogolem boje sie wycinania kata bo slyszalem ze silnik glosniech chodzi , moga wystepowac drgania i auto kopci.
a nie lepiej jakbym wstawil nowy kata ?
Ale wydaje mi sie ze jest to dosc stary katalizator.
ogolem boje sie wycinania kata bo slyszalem ze silnik glosniech chodzi , moga wystepowac drgania i auto kopci.
a nie lepiej jakbym wstawil nowy kata ?
Ostatnio zmieniony wt maja 19, 2009 21:00 przez tomexor12, łącznie zmieniany 2 razy.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Hmm,mi chodziło o to,jak długo jeździsz po wymianie turbiny.tomexor12 pisze:auto kupilem i nie wiem ile tamta osoba na nim jezdzi a wiec moge jakos sprawdzic czy katalizator nadaje sie do wymiany albo wyciecia ?
Nie ma się czego bać.Silnik,a zwłaszcza turbina wtedy odżyje,bo w tej chwili jest "duszona" spalinami,przez co nie nabiera takich obrotów jak trzeba.tomexor12 pisze:ogolem boje sie wycinania kata bo slyszalem ze silnik glosniech chodzi , moga wystepowac drgania i auto kopci.
a nie lepiej jakbym wstawil nowy kata ?
Ta turbina jest jak nowa..miecha temu kupiłem regenerowaną i widziałem jak wygląda.
Nie wiem jak to dokładnie się nazywa ale ten wirnik jak nowy - nie zjechany , tak samo te kierownice "łopatki" a więc turbo napewno jest w dobrym stanie.
Dziś jak jechałem auto nawet lepiej szło.
Wydaję mi się , że to wina tego katalizatora , gdyż bardzo bardzo dawno temu nie był on wymieniany.
No u mnie najbardziej czuję jak turbo załancza się powyżej 2500obr.
Jutro będę się umawiać na zabieg wycięcia katalizatora.
Ten bęben zostanie tylko wspawają do środka rurkę.
Słyszałem , że przez to jedynie auto głośniej chodzić będzie a tak jak wspomniałeś odżyje.
Po wykonaniu tego zabiegu jak będzie lepiej to na vag nie podpinam , a jeśli to samo to podepne i dam logi.
Nie wiem jak to dokładnie się nazywa ale ten wirnik jak nowy - nie zjechany , tak samo te kierownice "łopatki" a więc turbo napewno jest w dobrym stanie.
Dziś jak jechałem auto nawet lepiej szło.
Wydaję mi się , że to wina tego katalizatora , gdyż bardzo bardzo dawno temu nie był on wymieniany.
No u mnie najbardziej czuję jak turbo załancza się powyżej 2500obr.
Jutro będę się umawiać na zabieg wycięcia katalizatora.
Ten bęben zostanie tylko wspawają do środka rurkę.
Słyszałem , że przez to jedynie auto głośniej chodzić będzie a tak jak wspomniałeś odżyje.
Po wykonaniu tego zabiegu jak będzie lepiej to na vag nie podpinam , a jeśli to samo to podepne i dam logi.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 129 gości