Problem z mocą , wymieniona turbina.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

tomexor12
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: pt sty 09, 2009 17:35
Lokalizacja: Gdańsk

Problem z mocą , wymieniona turbina.

Post autor: tomexor12 » wt maja 19, 2009 20:36

Witam mam golfa 4 w kombi 1.9TDI 110km
Niedawno wymieniałem turbinę na zregenerowaną ( turbo zregenerowane było w idealnym stanie - jak nowe , nic nie zjechane ).
No i mam taki oto problem.
Wyjeżdżając z warsztatu byłem przekonany iż auto będzie miało kopa.
Oczywiście ma kopa ale to nie jest to co powinno być.
Nie jest za dobrze :(
Obroty szybko idą w górę a mocy nie ma takiej jaka powinna być.
Ogółem raz auto idzie lepiej a raz gorzej.
Również wydaję mi się , że golf bierze 10l/100km a tak nie powinno być.
Kompresje w silniku mam dobrą , ogółem silnik pracuje cicho i bez wycieków.
Autem wyciągnołem 180km/h więcej nie próbowałem bo warunków nie było.
Martwi mnie ta moc.

A i czy turbinę się jakoś ustawia ?? np. żeby włanczała się nie od 2500obrotów tylko np. od 2000 ?? bo teraz czuję jak się włancza powyżej 2500.
A tak sobie myślę jakby się odpalała na 2000tys obrotów to bym mógł większą moc uzyskać , gdyż przed zmianą biegu dłużej by działała.
Ogółem napiszcie mi co można regulować w golfie - wszystkie możliwe rzeczy.Będę wdzięczny.

I czy mógł mi katalizator zasyfić turbo te nowe ??? bo kata nie miałem wymienianego dawno.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt maja 19, 2009 20:51

Hmm,może założyli Ci nieco inną turbinę.
tomexor12 pisze:czy mógł mi katalizator zasyfić turbo te nowe ??? bo kata nie miałem wymienianego dawno.
Najlepiej by było go wyciąć i zastąpić kawałkiem rury o tej samej średnicy,a czy mógł zasyfić turbo to nie wiem,bo nie napisałeś jak długo na nim jeździsz.



tomexor12
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: pt sty 09, 2009 17:35
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: tomexor12 » wt maja 19, 2009 20:59

No te auto kupilem i nie wiem ile tamta osoba na nim jezdzi a wiec moge jakos sprawdzic czy katalizator nadaje sie do wymiany albo wyciecia ?? jak pojade do tych co sie tlumikami zajmuja to beda wiedziec czy jest zapchany ?

Ale wydaje mi sie ze jest to dosc stary katalizator.
ogolem boje sie wycinania kata bo slyszalem ze silnik glosniech chodzi , moga wystepowac drgania i auto kopci.

a nie lepiej jakbym wstawil nowy kata ?
Ostatnio zmieniony wt maja 19, 2009 21:00 przez tomexor12, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt maja 19, 2009 22:41

tomexor12 pisze:auto kupilem i nie wiem ile tamta osoba na nim jezdzi a wiec moge jakos sprawdzic czy katalizator nadaje sie do wymiany albo wyciecia ?
Hmm,mi chodziło o to,jak długo jeździsz po wymianie turbiny.
tomexor12 pisze:ogolem boje sie wycinania kata bo slyszalem ze silnik glosniech chodzi , moga wystepowac drgania i auto kopci.

a nie lepiej jakbym wstawil nowy kata ?
Nie ma się czego bać.Silnik,a zwłaszcza turbina wtedy odżyje,bo w tej chwili jest "duszona" spalinami,przez co nie nabiera takich obrotów jak trzeba.



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » wt maja 19, 2009 22:47

Zloguj auto i wrzuc wyniki i sie obluka- czy sztanga do regulacji czy wina innych rzeczy.



smigluss
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: wt lut 24, 2009 00:12
Lokalizacja: Gorzów Wlkp

Post autor: smigluss » wt maja 19, 2009 23:10

może łopatki w turbinie?

i nie ma takiego czegoś, że turbina się załącza przy 2500 obrotów, turbina działa od początku pracy silnika, ale czujemy ją przykładowo dopiero przy 2500 tys.obr.



tomexor12
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: pt sty 09, 2009 17:35
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: tomexor12 » śr maja 20, 2009 15:52

Ta turbina jest jak nowa..miecha temu kupiłem regenerowaną i widziałem jak wygląda.
Nie wiem jak to dokładnie się nazywa ale ten wirnik jak nowy - nie zjechany , tak samo te kierownice "łopatki" a więc turbo napewno jest w dobrym stanie.
Dziś jak jechałem auto nawet lepiej szło.
Wydaję mi się , że to wina tego katalizatora , gdyż bardzo bardzo dawno temu nie był on wymieniany.
No u mnie najbardziej czuję jak turbo załancza się powyżej 2500obr.

Jutro będę się umawiać na zabieg wycięcia katalizatora.
Ten bęben zostanie tylko wspawają do środka rurkę.
Słyszałem , że przez to jedynie auto głośniej chodzić będzie a tak jak wspomniałeś odżyje.

Po wykonaniu tego zabiegu jak będzie lepiej to na vag nie podpinam , a jeśli to samo to podepne i dam logi.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 129 gości