turbo vnt20 jaki otwor ma krócieć olejowy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

turbo vnt20 jaki otwor ma krócieć olejowy

Post autor: JABcok20 » ndz maja 17, 2009 17:03

witam. zamierzam w najbliższym czasie( czyt. jak wpadnie kasa) zregenerować turbinke .
ale króciec ktory znajduje sie pomiedzy górnym przewodem olejowym a turbina mam bodajze od gt1749. kupiłem vnt20 bez tego króćca. i tu pytanko czy ktoś się orientuje jaki otwór ma ten króciec( bo na pewno ma to wpływ na żywotność turbinki) bo moze mój ma niewłaściwy np. z mały (przegrzewać sie bedzie- raczej jest mały) albo za duży( raczej odpada).


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

arwam

Post autor: arwam » ndz maja 17, 2009 23:56

JABcok20,

zakładaj ten co masz i nic sięna zapas nie martw bo ważne jest ciśnienie oleju bo pobór oleju przez turbo jest nie wielki o ile nie masz dużych luzów



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » pn maja 18, 2009 11:52

hm. no mi sie zdaje ze lekko puszcza. lekki luz ma ale bez rewelacji. mysle ze to dlatego bo mialem ja pod lekkim katem.
teraz po remoncie jesli silniczek sie bedzie spisywal jak trza zamierzam o niego dbac:)
a pozniej pomysle na blokiem i glowica od tdi i pompa mechanicznaod td...

czy pompa 1.6td przerobiona np. na 11mm podejdzie do silnika tdi
pewnie fale i inne *#cenzura#* bede musial zmienic...


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » pn maja 18, 2009 19:04

JABcok20 pisze:...czy pompa 1.6td przerobiona np. na 11mm podejdzie do silnika tdi
pewnie fale i inne ************ bede musial zmienic...
tak



arwam

Post autor: arwam » wt maja 19, 2009 14:08

JABcok20 pisze:czy pompa 1.6td przerobiona np. na 11mm podejdzie do silnika tdi
tak tylko wtedy zakładasz z kołem pasowym od 1.6



Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » wt maja 19, 2009 16:51

arwam pisze:tak tylko wtedy zakładasz z kołem pasowym od 1.6
bo 17 i 20



arwam

Post autor: arwam » wt maja 19, 2009 16:52

vision pisze:bo 17 i 20

????????????????????????



Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » wt maja 19, 2009 16:59

arwam pisze:tak tylko wtedy zakładasz z kołem pasowym od 1.6
różnica to 17 i 20 :wink:

[ Dodano: 19 Maj 2009 17:01 ]
arwam pisze:
napisałeś z kołem a ja podałem dlaczego TD /TDI



arwam

Post autor: arwam » wt maja 19, 2009 20:56

napisałeś z kołem a ja podałem dlaczego TD /TDI

ale nadal nie rozumiem o co Ci chodzi.
Ostatnio zmieniony wt maja 19, 2009 20:56 przez arwam, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 117 gości