popuszczajacy zwor k14.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
popuszczajacy zwor k14.
Witam
Problem tak jak w temacie....od jakiegos czasu nie zaleznie od regulacji turbinka ladujie mi 0.8 bara .....
sytuacja wyglada tak, ze cisnienie rosnie rosnie i nagle spada do wartosci 0.8 i na niej zostaje...
czy to jest wina zaworu upustowego jakiegos ??
jak tak, to jak moge to naprawic ?
Problem tak jak w temacie....od jakiegos czasu nie zaleznie od regulacji turbinka ladujie mi 0.8 bara .....
sytuacja wyglada tak, ze cisnienie rosnie rosnie i nagle spada do wartosci 0.8 i na niej zostaje...
czy to jest wina zaworu upustowego jakiegos ??
jak tak, to jak moge to naprawic ?
Ostatnio zmieniony wt maja 19, 2009 17:20 przez lenczek, łącznie zmieniany 1 raz.
- eldorado84
- Gadatliwa bestia
- Posty: 944
- Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
- Lokalizacja: lubartów
Re: popuszczajacy zwor k14.
poszukać tematów - słowo kluczowe "westage", z drugiej strony dobrze że popuszcza westage ciśnienie - ponieważ nie obciążasz turbinki wysokimi ciśnieniami (jakby był zablokowany)lenczek pisze:Witam
Problem tak jak w temacie....od jakiegos czasu nie zaleznie od regulacji turbinka ladujie mi 0.8 bara .....
sytuacja wyglada tak, ze cisnienie rosnie rosnie i nagle spada do wartosci 0.8 i na niej zostaje...
czy to jest wina zaworu upustowego jakiegos ??
jak tak, to jak moge to naprawic ?
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809
- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809
- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)
merci becaoup ;Dsłowo kluczowe "westage"
no tak ale probuje ustawic na 1.1 i nie cholere nie moge przez to..;/dobrze że popuszcza westage ciśnienie - ponieważ nie obciążasz turbinki wysokimi ciśnieniami (jakby był zablokowany)
Ostatnio zmieniony wt maja 19, 2009 20:49 przez lenczek, łącznie zmieniany 1 raz.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Jak auto nabiera prędkości,to turbo dmucha najmocniej,a później przy wyrównanej prędkości ciśnienie nieco spada.Normalkalenczek pisze:cisnienie rosnie rosnie i nagle spada do wartosci 0.8 i na niej zostaje.
Natomiast jeżeli słychać charakterystyczne syknięcie,to może otwierać się zawór upustowy na kolektorze ssącym,ale to bym raczej wykluczył ponieważ w MK3 nie było tych zaworów,chyba że masz kolektor od MK2.
Zwróć uwagę czy na ssącym jest taka czarna plastikowa puszka od strony prawego amortyzatora.
Ostatnio zmieniony wt maja 19, 2009 20:41 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
to jest TD i jak narazie nie ma ICSprawdź węże ciśnieniowe do IC,może tam gdzieś spada cisnienie
edit..
dobra juz czytalem, ze westage mozna rozruszac sobie wd40 w lape i kompresorem dmuchnac w turbo...
ale teraz kwestia gdzie ?? jak zdejme przewod od filtra powietrza i tam w lopatki ?? czy gdzies indziej ?? bo nie wiem....
turbo k14...
moze jakies foto ?
Ostatnio zmieniony wt maja 19, 2009 21:19 przez lenczek, łącznie zmieniany 1 raz.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
He,he,to chyba nawet mój temat czytałeś,ale ja rozruszałem ręcznie,a kompresorem tylko sprawdzałem.lenczek pisze:dobra juz czytalem, ze westage mozna rozruszac sobie wd40 w lape i kompresorem dmuchnac w turbo...
lenczek, obawiam się,że bez zdjęcia całej turbiny nie wykręcisz WG,ponieważ śruby imbusowe,którymi jest przykręcony do turbo lubią się wyrobić w środku,a do jednej z nich jest koszmarny dostęp.lenczek pisze:ale teraz kwestia gdzie ?? jak zdejme przewod od filtra powietrza i tam w lopatki ?? czy gdzies indziej ?? bo nie wiem....
turbo k14...
Proponuję abyś dla sprawdzenia WG odkręcił przy nim przewód ciśnieniowy (cienka,metalowa rurka) i dmuchnij powietrzem z kompresora w tą gruchę czyt.WasteGate).Jak będziesz słyszał stukanie,to znaczy,że otwiera i zamyka,więc wszystko w porządku.
okej... no i tak zrobie jak bede slyszal stukanie tzn ze all is good a przyczyna lezy gdzie indziejlenczek, obawiam się,że bez zdjęcia całej turbiny nie wykręcisz WG,ponieważ śruby imbusowe,którymi jest przykręcony do turbo lubią się wyrobić w środku,a do jednej z nich jest koszmarny dostęp.
Proponuję abyś dla sprawdzenia WG odkręcił przy nim przewód ciśnieniowy (cienka,metalowa rurka) i dmuchnij powietrzem z kompresora w tą gruchę czyt.WasteGate).Jak będziesz słyszał stukanie,to znaczy,że otwiera i zamyka,więc wszystko w porządku.
wielkie dzieki....
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 71 gości