Problem z hamulcami golf 4 TDI (AHF) pomocy!!

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

XV2
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2363
Rejestracja: śr mar 28, 2007 12:10
Lokalizacja: B-wo
Kontakt:

Problem z hamulcami golf 4 TDI (AHF) pomocy!!

Post autor: XV2 » pn maja 18, 2009 20:21

Mam taki problem mianowicie nie wiem co się dzieje z hamulcami. Jak jeżdżę sobie normalnie to dobrze hamuje a czasami jak musze gwałtownie nacisnąć to tak jak by były bardzo słabe, pedał u góry i twardy. I przy normalnej jeździe też czasami tak się dzieje. Płyn hamulcowy ok.
Klocki i tarcze dobre to nie wiem co się dzieje. Na przeglądzie byłem to hamują jak brzytew
A czasami dzieją się takie jaja jak jeżdżę. Trzeba w fotel się zaprzeć żeby cos wyhamować.
Jeszcze trochę to sobie problemów narobię pomórzcie mi !!



Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » pn maja 18, 2009 21:13

Po prawej stronie silnika jest Vacu pompa - robi podciśnienie sterujące silnikiem i servem - sprawdź ten czarny wężyk co idzie od vacu do serva. Zobacz czy końcówka metalowa przy vacu nie jest luźna - jeżeli jest obklej do okoła jakimś klejem - np poksipol. Najwyraźniej tracisz podciśnienie.



woj-tek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: ndz gru 21, 2008 00:13
Lokalizacja: Wyszogród
Kontakt:

Post autor: woj-tek » pn maja 18, 2009 21:15

Problem leży we wspomaganiu sprawdz szczelnosć ukladu podciśnienia po prostu po zgaszeniu wyciągnij przewod podciśnieniowy z serwa powinien wyraźnie zasyczeć i zaciagnąc powietrza . jesli tego nie ma . sprawdz pompe vac. oraz servo.



Awatar użytkownika
Adrian1980
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 560
Rejestracja: śr kwie 06, 2005 17:43
Lokalizacja: Kiełczów/Oleśnica
Kontakt:

Post autor: Adrian1980 » pn maja 18, 2009 21:26

bylo o tym dużo na forum z nowu szukajka prawde Ci powie to nic nie boli :chytry:
Ostatnio zmieniony pn maja 18, 2009 21:26 przez Adrian1980, łącznie zmieniany 1 raz.


Czarny turboklekocik

XV2
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2363
Rejestracja: śr mar 28, 2007 12:10
Lokalizacja: B-wo
Kontakt:

Post autor: XV2 » wt maja 19, 2009 16:01

Tylko nie mam pojęcia gdzie to jest. Jakaś fotka z pokazanym miejscem by się przydała bym prośił. i co mmam wtedy zrobić



Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » wt maja 19, 2009 16:10

http://www.allegro.pl/item636248202_pom ... i_luk.html

Sprawdziś ten wężyk co od tego odchodzi i ten króciec na który się wężyk nakłada. Można jeszcze odpiąć ten cienki gumowy wężyk podpięty do tego co będziesz sprawdzał - powinien zasysać powietrze. Vacu jest pod osłoną silnika - u góry po prawej stronie jak stoisz przodem do silnika.
Ostatnio zmieniony wt maja 19, 2009 16:12 przez fleshu, łącznie zmieniany 1 raz.



XV2
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2363
Rejestracja: śr mar 28, 2007 12:10
Lokalizacja: B-wo
Kontakt:

Post autor: XV2 » wt maja 19, 2009 16:12

Dzieki kolego sprawdze i dam znać



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » wt maja 19, 2009 17:06

zacznij od przeniesienia tematu na forum techniczne i czytania regulaminu


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

XV2
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2363
Rejestracja: śr mar 28, 2007 12:10
Lokalizacja: B-wo
Kontakt:

Post autor: XV2 » wt maja 19, 2009 18:15

Sprawdzałem i zauważyłem że ten gruby przewód co wchodzi do vacu może nie jest luźny ale jak nim ruszam to widać jak by coś ruszało tam w tym vacu ( to na co się nakłada przewód ) można przewodem kręcić w kółko i lekko na boki nie wiem czy to jest normalne



Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » wt maja 19, 2009 18:38

To jest normalne, ale musisz sprawdzić czy vacu zasysa.



XV2
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2363
Rejestracja: śr mar 28, 2007 12:10
Lokalizacja: B-wo
Kontakt:

Post autor: XV2 » wt maja 19, 2009 18:50

zaraz sprawdze podćiśnienie i napisze acos wspominales ze trzeba zaklejic końcówke jak jest luźna

[ Dodano: 19 Maj 2009 19:34 ]
Sprawdzałem zasysa powietrze vacu tylko mnie zastanawia to że ruszam tym grubym przewodem co wchodzi do vacu ( na połączeniu vacu z tym grubym przewodem ) i słychać jak zasysa powietrze z zewnątrz


MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131

MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133

Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » wt maja 19, 2009 20:05

XV2 pisze: Sprawdzałem zasysa powietrze vacu tylko mnie zastanawia to że ruszam tym grubym przewodem co wchodzi do vacu ( na połączeniu vacu z tym grubym przewodem ) i słychać jak zasysa powietrze z zewnątrz
I znalazłeś rozwiązanie- ia miałem to samo- poczytaj tu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=204985&start=0



XV2
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2363
Rejestracja: śr mar 28, 2007 12:10
Lokalizacja: B-wo
Kontakt:

Post autor: XV2 » wt maja 19, 2009 20:29

Jak nowy skleiłem dzięki za pomoc uważam temat za zamknięty



woj-tek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: ndz gru 21, 2008 00:13
Lokalizacja: Wyszogród
Kontakt:

Post autor: woj-tek » wt maja 19, 2009 20:53

czy ja nie miałem racji ?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 231 gości