Problem z elekrtyką

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
cruc
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 235
Rejestracja: ndz mar 06, 2005 14:55
Lokalizacja: warm-maz.
Kontakt:

Problem z elekrtyką

Post autor: cruc » pn maja 18, 2009 18:55

Witam,wczoraj jadąc na mieście zapaliła się kontrolka ABS i pasów,radio raz grało raz nie tak jakby coś nie łączyło.Zgasiłem go i nie mogłem odpalić nie miał siły kręcić myślałem,że aku padł dopiero przewodami z innego akumulatora zapalił potem go odpalałem wiele razy i palił jak zawsze.Rano jadąc do pracy zaświecił się ABS przygazowałem i zgasła.
Spotkał się ktoś z takim problemem?za wszelkie odpowiedzi z góry dzięki.

Seat Toledo 1.9 TDI 110 Km 2001r



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » pn maja 18, 2009 19:59

masz problem z przewodnością prądową z akumulatora i dlatego zapala się kontrolka ABS, zacznij od czyszczenia klem i zacisków na akumulatorze oraz przewodu masowego w komorze silnika.


Obrazek

Awatar użytkownika
cruc
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 235
Rejestracja: ndz mar 06, 2005 14:55
Lokalizacja: warm-maz.
Kontakt:

Post autor: cruc » pn maja 18, 2009 20:32

klemy są czyste a ten przewód w którym miejscu jest połączony z karoserią?



Awatar użytkownika
mobi65
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 21:02
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Post autor: mobi65 » pn maja 18, 2009 21:01

cruc pisze:klemy są czyste a ten przewód w którym miejscu jest połączony z karoserią?
przy skrzyni biegow a wlasciwie to do niej po przewodzie masy dojdziesz



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » wt maja 19, 2009 00:36

cruc pisze:klemy są czyste
pytanie tylko czy stwierdziłeś ich czystość patrząc na nie z zewnątrz czy odkręcałeś z akumulatora zaciski i sprawdzałeś je wewnątrz - pomaga ich wyskrobanie i przejechanie papierem ściernym zarówno klem jak i zacisków.
Ostatnio zmieniony wt maja 19, 2009 00:37 przez Sztomel, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

Awatar użytkownika
cruc
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 235
Rejestracja: ndz mar 06, 2005 14:55
Lokalizacja: warm-maz.
Kontakt:

Post autor: cruc » śr maja 20, 2009 15:59

Sztomel pisze:
cruc pisze:klemy są czyste
pytanie tylko czy stwierdziłeś ich czystość patrząc na nie z zewnątrz czy odkręcałeś z akumulatora zaciski i sprawdzałeś je wewnątrz - pomaga ich wyskrobanie i przejechanie papierem ściernym zarówno klem jak i zacisków.
Wyczyściłem klemy i zaciski na razie jest ok :pub:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 90 gości