Czy pozim zadymienia jest odpowiedni ;) 1Z po modzie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mariachi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 452
Rejestracja: pn mar 05, 2007 16:56
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Czy pozim zadymienia jest odpowiedni ;) 1Z po modzie

Post autor: mariachi » pn maja 18, 2009 11:13

Po modzie moje autko było dość bezdymne, wcześniej na polu było zimno. Ale ostatnio jak zrobiło się cieplej i czasami zauważam zawijający się na tylną szybę dymek, przy ostrym depnięciu,

Wiem że modzone auto jest ustawione na granicy dymienia lub lekko tą granicę przekracza ale co sądziecie o tym, czy dym jest w granicach rozsądku, Chciałem przekroczyć na seryjnym turbo 1Z 130ps i udało się, jest 136 z dymkiem,

Zobaczcie 2 filmiki do końca w drugim jakby jest lepiej , widze tam delikatna mgiełkę,. Najwięcej jest przy ostrym ruszaniu (końcówka 1 filmu)



... re=channel


Jak wam kopca modzone diesele,
Wogóle to chyba złoże z powrotem ori wydech tdi , bo dymek w tylnej szybie pojawił się po zamianie na cuprowski z końcówkami na wprost.

Czy założenia FMICA , pomogłoby troszkę,

pozdrawiam Marcin



Awatar użytkownika
raf-gog
RAFI
RAFI
Posty: 388
Rejestracja: śr paź 22, 2008 14:25
Lokalizacja: Kamienna Góra/Wrocław
Kontakt:

Post autor: raf-gog » pn maja 18, 2009 11:21

Panie toż to lekki bączek:)


:dol: :dol: :dol:
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2903078#2903078][img]http://img59.imageshack.us/img59/7623/buzik.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » pn maja 18, 2009 14:03

Pffff... chcesz zobaczyc mojego kopciucha? :grin:
Czekam na cholerna flansze pod nowy kolektor bo jak sadze w tym co mam jest pelno syfu i to tez ma wplyw na dymienie.


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » pn maja 18, 2009 18:09

ja mam tak samo. troche dwururka w dół mi pomaga



Krzysiek W.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1279
Rejestracja: pn mar 05, 2007 11:06
Lokalizacja: Pisz/Białystok

Post autor: Krzysiek W. » pn maja 18, 2009 18:34

Ehhhh, to ma być dymienie? To tylko dymek z papierosa. :bigok:


Nic już nie będzie takie same.

mrozoo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 182
Rejestracja: wt sie 05, 2008 19:00
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: mrozoo » pn maja 18, 2009 18:49

norma dymienie :P Dowal FMIC'a to bedzie mniejsze :bigok:



Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » pn maja 18, 2009 18:52

przy modzie pewno norma, musi podlać żeby jechało.



Awatar użytkownika
HSH
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: pn maja 18, 2009 19:48
Lokalizacja: SŁUPSK
Kontakt:

Post autor: HSH » pn maja 18, 2009 20:29

witam moj golfik rowniez kopci, byla wymienana uszczelka przy katalizatorze bo wyl mi strasznie, a teraz jak dodaje gazu na dwojce to jakby nie mial mocy, zamuli i za chwile odpusci tym samym szarpnie a potem juz jest ok. i wez tu badz madry :goof: czy ktos mial cos podobnego? dzieki z gory za odpowiedz


Żadna godzina nie została zmarnowana, gdy się ją spędziło w... golfie =)

Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Dziku VR6 » pn maja 18, 2009 22:51

tego nawet nie mozna nazwac bąkiem :green_fuck:
U mnie jak wkrece 1 , 2 do pieciu tys obrotow to z tylu zostaje bąk wielkosci drugiego auta heh :helm:


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » wt maja 19, 2009 00:01

mariachi, jest jak najbardziej ok !!
taki malutki bączek i za chwile już czysto :)
moze śmiało dymić bardziej :P



arwam

Post autor: arwam » wt maja 19, 2009 16:50

a mój kopci tak:

[youtube][/youtube]

jak u Ciebie wygląda sprawa z przyspieszaniem do 100km/h ?



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » wt maja 19, 2009 17:43

arwam pisze:a mój kopci tak:
TD :D jak miałem jeszcze swojego 1.8 to było podobnie :D



arwam

Post autor: arwam » wt maja 19, 2009 21:07

TD jak miałem jeszcze swojego 1.8 to było podobnie
chciałeś napisać chyba 1,6.
tylko że ja mam pompę 11mm i u mnie pod obciążeniem dym ginie bo jak ustawię żeby nie ginął to na pół gazu już zdroego sprzęgła nie ma a narazie nie mogę sobie pozwolić na awarię tego bo pracy nie ma i jest Ciężko z pieniążkami



Awatar użytkownika
mariachi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 452
Rejestracja: pn mar 05, 2007 16:56
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: mariachi » wt maja 19, 2009 21:25

arwam pisze:a mój kopci tak:
mój to jednak jest bezdymny
arwam pisze:jak u Ciebie wygląda sprawa z przyspieszaniem do 100km/h ?
dajcie mi g-techa to sprawdze,
bo licznikowe 100 mierzone stoperem nie jest dla mnie miarodajne

ostatnio bawiłem sie vagiem i logowałem autko podczas przyspieszania i wyszło takie coś
Obrazek

Jak widać w grupie 11
ok 6,35 sekundy koła chwyciły trakcję bo silnik zmuliło z 3402 obr na 2919 w 7,41sekundy

A patrząc na grupę 22
koła zaczeły się kręcić w ok 5,64 sekundy
a 98km/h auto osiągnęło w 13,1 sekundy.

Jako że nim auto ruszy niecałą sekundę mieli w miejscu za start można przyjąć coś koło 6 sekundy , bo tuż potem silnik zmuliło jak wynika z gr 11- a 100km/h coś koło 13,5

Czyli odliczając od 6 [(jako od pkt 0) gdzie 7sekunda jest 1 ] do 13,5 wychodzi 7,5
ale myślę że jest to zbyt optymistyczne i tak realnie to na dobrych oponach można wykręcić coś koło 8,5

REASUMUJĄC te odbiegające od tematu wywody:
KTO POŻYCZY MI G-TECHA
:helm:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 141 gości