krótkie pytanko...

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

dziober
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: ndz maja 17, 2009 14:16
Lokalizacja: Krakow

krótkie pytanko...

Post autor: dziober » pn maja 18, 2009 00:17

Jak wyczyscic przepływonierz? i czy ewentualnie moge w nim cos spieprzyc czyszczeniem? oczywiscie bede delikatny jak z dziewica:) i wysusze go ,pytam czy jakis płyn moze mu zaszkodzic tj. WD40 albo cos w tym stylu... i czy mozliwe to jest ze wpada mi w awaryjny na wyzszych biegach 4 i 5 bo jest przepływka zasywiona? bo tak wyczytałem w starych postach od Hermesa bo jemu to pomogło:) pozdro:)



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pn maja 18, 2009 00:22

dziober, TEMAT SPRECYZUJ !

tu masz na podstawie 2.5TDi
nie wiem czy w mk4 jest podobny ale moze sie na coś przyda opis więc poczytaj pooglądaj i działaj:
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=85084

[ Dodano: Pon Maj 18, 2009 00:24 ]
dziober pisze:Jak wyczyscic przepływonierz?
tak jeszcze zapytam po co go chcesz czyścić ?
Ostatnio zmieniony pn maja 18, 2009 00:25 przez To_mas, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
stanislawski
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 170
Rejestracja: wt wrz 12, 2006 22:57

Post autor: stanislawski » pn maja 18, 2009 08:42

dziober pisze:jakis płyn moze mu zaszkodzic tj. WD40
Zdecydowanie NIE WD-40 - to jest preparat do śrub - a nie elektroniki!
Izopropanol tak, nawiasem mówiąc zastanawiam się nad stosowaniem rozpuszczalników nitro, opisywanych w linku podanym Ci przez Kolegę To-Mas'a.
Czy innych acetonów, co one mogą z plastikiem zrobić?
Sam przepływomierz ma podgrzewany drut platynowy i układ mostkowy pomiaru ilość przepływających gazów (pośrednio przez zmiany prądów w mostku), więc z pewnością jest bardzo czuły na zabrudzenia. Wszyscy zmieniają filtry, a faktycznie też warto spojrzeć na syf osadzający się na elementach przepływomierza.
Ostatnio zmieniony pn maja 18, 2009 08:42 przez stanislawski, łącznie zmieniany 1 raz.


Tato, a dlaczego ten samochód jest zepsuty?
Synku, on nie jest zepsuty. To diesel.

dziober
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: ndz maja 17, 2009 14:16
Lokalizacja: Krakow

Post autor: dziober » pn maja 18, 2009 10:46

chce czyscic bo przy 130 km/h wlacza mi sie awaryjny tryb i odcina turbo, Hermes tak zrobil i zlikfidowal problem... dodam ze N75 mam nowke, wszystkie wezyki i przepływke tez... tylko chce wyczyscic srodek a nie sama wtyczke...

[ Dodano: 18 Maj 2009 10:49 ]
dzieki bardzo za info, WD40 odpada!!! ale bym głupote strzelił!!! dzieki obywatelu,pozrdo



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pn maja 18, 2009 13:14

stanislawski pisze:co one mogą z plastikiem zrobić?
moze być nie ciekawie :// ja tej porady nie czytałem :P ale nie używał bym nitro gdzie jest plastik bo w większości wypadków plastik sie rozpuszcza :/
dziober pisze:chce czyscic bo przy 130 km/h wlacza mi sie awaryjny tryb i odcina turbo, Hermes tak zrobil i zlikfidowal problem... dodam ze N75 mam nowke, wszystkie wezyki i przepływke tez... tylko chce wyczyscic srodek a nie sama wtyczke...
przyczyn tego może być kilka
i zakładam sie o piwo ze to nie przepływka :P

podłącz vaga kolego



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » pn maja 18, 2009 13:20

A ja tak samo jak To_mas, watpie czy to przepływomierz , raczej cos z doładowaniem. Gdyby była słaba przepływaka to komp obcina dawke i auto muli a nie przy 120 łapie bład .


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

dziober
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: ndz maja 17, 2009 14:16
Lokalizacja: Krakow

Post autor: dziober » pn maja 18, 2009 14:07

vag pokazuje 00575 - "Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej" i co dalej? wszystko wymienilem, N75 i przepływka nówki PIERBURGA, gruszka na turbo tez nowa, weżyki wymienione.........................:(



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » pn maja 18, 2009 14:11

Ostatnio zmieniony pn maja 18, 2009 14:13 przez Sztomel, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

Awatar użytkownika
Adrian1980
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 560
Rejestracja: śr kwie 06, 2005 17:43
Lokalizacja: Kiełczów/Oleśnica
Kontakt:

Post autor: Adrian1980 » pn maja 18, 2009 14:14

dziober pisze:vag pokazuje 00575 - "Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej" i co dalej? wszystko wymienilem, N75 i przepływka nówki PIERBURGA, gruszka na turbo tez nowa, weżyki wymienione.........................:(
N75 zalozyles nowy czy jakas uzywke ??


Czarny turboklekocik

dziober
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: ndz maja 17, 2009 14:16
Lokalizacja: Krakow

Post autor: dziober » pn maja 18, 2009 14:22

N75 nowka pierburg, przepływka tez, nie uzywane... jakies pomysły?



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pn maja 18, 2009 14:31

dziober pisze:jakies pomysły?
eheee
ale zeby mieć pewnośc podpina sie vaga :)



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » pn maja 18, 2009 14:32

do sprawdzenia szczelność węży i rury plastikowej idących od turbiny do intercoolera jak i sam intercooler oraz sprawdzenie ruchu sztangi na turbinie sterującej kątem nachylenia łopatek zmiennej geometrii i sprawdzenie szczelności gruchy podciśnienia sterującej ruchem sztangi.


Obrazek

dziober
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: ndz maja 17, 2009 14:16
Lokalizacja: Krakow

Post autor: dziober » wt maja 19, 2009 07:30

dzieki chlopaki, zrobie jak mowicie i sie odezwe, aha, a pewnosc mam bo Vaga podpinalem. Gruszka na turbo nowa i wezyki rowniez, sprawdze rure i sztange, dzieki wielkie.

[ Dodano: 21 Maj 2009 08:46 ]
chlopaki, mialem tak zasyfiona rure od intercoolera ze szok!!! juz wszystko ok, mozna zamykac! Sztomel, Tobie tez dziekuje , Ty wpadłes na rure od int:) trzymcie sie, pozdro!



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 228 gości