Czy pozim zadymienia jest odpowiedni ;) 1Z po modzie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- mariachi
- Użytkownik
- Posty: 452
- Rejestracja: pn mar 05, 2007 16:56
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Czy pozim zadymienia jest odpowiedni ;) 1Z po modzie
Po modzie moje autko było dość bezdymne, wcześniej na polu było zimno. Ale ostatnio jak zrobiło się cieplej i czasami zauważam zawijający się na tylną szybę dymek, przy ostrym depnięciu,
Wiem że modzone auto jest ustawione na granicy dymienia lub lekko tą granicę przekracza ale co sądziecie o tym, czy dym jest w granicach rozsądku, Chciałem przekroczyć na seryjnym turbo 1Z 130ps i udało się, jest 136 z dymkiem,
Zobaczcie 2 filmiki do końca w drugim jakby jest lepiej , widze tam delikatna mgiełkę,. Najwięcej jest przy ostrym ruszaniu (końcówka 1 filmu)
... re=channel
Jak wam kopca modzone diesele,
Wogóle to chyba złoże z powrotem ori wydech tdi , bo dymek w tylnej szybie pojawił się po zamianie na cuprowski z końcówkami na wprost.
Czy założenia FMICA , pomogłoby troszkę,
pozdrawiam Marcin
Wiem że modzone auto jest ustawione na granicy dymienia lub lekko tą granicę przekracza ale co sądziecie o tym, czy dym jest w granicach rozsądku, Chciałem przekroczyć na seryjnym turbo 1Z 130ps i udało się, jest 136 z dymkiem,
Zobaczcie 2 filmiki do końca w drugim jakby jest lepiej , widze tam delikatna mgiełkę,. Najwięcej jest przy ostrym ruszaniu (końcówka 1 filmu)
... re=channel
Jak wam kopca modzone diesele,
Wogóle to chyba złoże z powrotem ori wydech tdi , bo dymek w tylnej szybie pojawił się po zamianie na cuprowski z końcówkami na wprost.
Czy założenia FMICA , pomogłoby troszkę,
pozdrawiam Marcin
- bradley
- Forum Master
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
Pffff... chcesz zobaczyc mojego kopciucha?
Czekam na cholerna flansze pod nowy kolektor bo jak sadze w tym co mam jest pelno syfu i to tez ma wplyw na dymienie.
Czekam na cholerna flansze pod nowy kolektor bo jak sadze w tym co mam jest pelno syfu i to tez ma wplyw na dymienie.
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
- morfeusz86r
- Forum Master
- Posty: 1234
- Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58
-
- Forum Master
- Posty: 1279
- Rejestracja: pn mar 05, 2007 11:06
- Lokalizacja: Pisz/Białystok
witam moj golfik rowniez kopci, byla wymienana uszczelka przy katalizatorze bo wyl mi strasznie, a teraz jak dodaje gazu na dwojce to jakby nie mial mocy, zamuli i za chwile odpusci tym samym szarpnie a potem juz jest ok. i wez tu badz madry czy ktos mial cos podobnego? dzieki z gory za odpowiedz
Żadna godzina nie została zmarnowana, gdy się ją spędziło w... golfie =)
tego nawet nie mozna nazwac bąkiem :green_fuck:
U mnie jak wkrece 1 , 2 do pieciu tys obrotow to z tylu zostaje bąk wielkosci drugiego auta heh
U mnie jak wkrece 1 , 2 do pieciu tys obrotow to z tylu zostaje bąk wielkosci drugiego auta heh
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
chciałeś napisać chyba 1,6.TD jak miałem jeszcze swojego 1.8 to było podobnie
tylko że ja mam pompę 11mm i u mnie pod obciążeniem dym ginie bo jak ustawię żeby nie ginął to na pół gazu już zdroego sprzęgła nie ma a narazie nie mogę sobie pozwolić na awarię tego bo pracy nie ma i jest Ciężko z pieniążkami
- mariachi
- Użytkownik
- Posty: 452
- Rejestracja: pn mar 05, 2007 16:56
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
mój to jednak jest bezdymnyarwam pisze:a mój kopci tak:
dajcie mi g-techa to sprawdze,arwam pisze:jak u Ciebie wygląda sprawa z przyspieszaniem do 100km/h ?
bo licznikowe 100 mierzone stoperem nie jest dla mnie miarodajne
ostatnio bawiłem sie vagiem i logowałem autko podczas przyspieszania i wyszło takie coś
Jak widać w grupie 11
ok 6,35 sekundy koła chwyciły trakcję bo silnik zmuliło z 3402 obr na 2919 w 7,41sekundy
A patrząc na grupę 22
koła zaczeły się kręcić w ok 5,64 sekundy
a 98km/h auto osiągnęło w 13,1 sekundy.
Jako że nim auto ruszy niecałą sekundę mieli w miejscu za start można przyjąć coś koło 6 sekundy , bo tuż potem silnik zmuliło jak wynika z gr 11- a 100km/h coś koło 13,5
Czyli odliczając od 6 [(jako od pkt 0) gdzie 7sekunda jest 1 ] do 13,5 wychodzi 7,5
ale myślę że jest to zbyt optymistyczne i tak realnie to na dobrych oponach można wykręcić coś koło 8,5
REASUMUJĄC te odbiegające od tematu wywody:
KTO POŻYCZY MI G-TECHA
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 99 gości