Dzięki, jutro podpowiem koledze, gdzie ma szukać problemu.
Pozdrawiam Wszystkich
Problem z obrotomierzem i prędkościomierzem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 31
- Rejestracja: czw kwie 02, 2009 13:47
- Lokalizacja: warszawa
wskaźnik paliwa
witam
właśnie kupiłem golfa III 1,9 gtd i zauważylem ze nie działa wskażnik paliwa przy wyłaczonym silniku jest na samym dole (rezerwa) a jak wlanczam to podskakuje do polowy i staje a przejechałem juz ok 150 km i niemozliwe zeby nic nie ubyło:)
co moze byc tego przyczyną???
właśnie kupiłem golfa III 1,9 gtd i zauważylem ze nie działa wskażnik paliwa przy wyłaczonym silniku jest na samym dole (rezerwa) a jak wlanczam to podskakuje do polowy i staje a przejechałem juz ok 150 km i niemozliwe zeby nic nie ubyło:)
co moze byc tego przyczyną???
- sosna232
- Mały gagatek
- Posty: 84
- Rejestracja: pt wrz 12, 2008 21:57
- Lokalizacja: kostrzyn / słońsk
- Kontakt:
Re: wskaźnik paliwa
Mogł ale nie musiał sie pływak zawieśić... w bagazniku znajdziesz dojscie odkrec sprawc...michal1111L pisze:witam
właśnie kupiłem golfa III 1,9 gtd i zauważylem ze nie działa wskażnik paliwa przy wyłaczonym silniku jest na samym dole (rezerwa) a jak wlanczam to podskakuje do polowy i staje a przejechałem juz ok 150 km i niemozliwe zeby nic nie ubyło:)
co moze byc tego przyczyną???
Ostatnio zmieniony czw kwie 02, 2009 21:02 przez sosna232, łącznie zmieniany 1 raz.
“Gdyby Bóg lubił przedni napęd chodzilibyśmy na rękach”
“Żaden mężczyzna nie przyzna się, że jest kiepskim kochankiem lub kierowcą”
“Żaden mężczyzna nie przyzna się, że jest kiepskim kochankiem lub kierowcą”
-
- Nowicjusz
- Posty: 31
- Rejestracja: czw kwie 02, 2009 13:47
- Lokalizacja: warszawa
Re: wskaźnik paliwa
oki sprubuje tak zrobic jak tylko wruce z pracysosna232 pisze:Mogł ale nie musiał sie pływak zawieśić... w bagazniku znajdziesz dojscie odkrec sprawc...michal1111L pisze:witam
właśnie kupiłem golfa III 1,9 gtd i zauważylem ze nie działa wskażnik paliwa przy wyłaczonym silniku jest na samym dole (rezerwa) a jak wlanczam to podskakuje do polowy i staje a przejechałem juz ok 150 km i niemozliwe zeby nic nie ubyło:)
co moze byc tego przyczyną???
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: ndz kwie 15, 2007 20:38
- Lokalizacja: Hrubieszów / Lublin
- Kontakt:
Prośba o wyjaśnienie - obrotomierz
Mam golfika II 1.8 benzyna z ‘91 roku.
Mój problem wydaje się być identyczny. Nie działa obrotomierz. Od jakiegoś czasu skakał, a teraz nie działa wcale. Dodatkowo nie działają mi dwie kontrolki na prawo od ładowania. Kontrolka temperatury cieczy chłodzącej czasami miga podczas jazdy, a kontrolka ciśnienia oleju wcale sie nie zaświeca po przekręceniu stacyjki. Przestał działać (tak jakby się zawiesił) również komputerek pokładowy, który pokazuje ilość przejechanych kilometrów, czas jazdy, spalanie itp…
Proszę o wyjaśnienie :
Co to jest styk"W" alternatora? (na obudowie w miejscu gdzie podpisano W nie wchodzi żaden kabelek)
Xyzzyx napisał:
Ja tam nie widzę żadnego kabelka.
Proszę o wyjaśnienia dla bardzo początkujących.
W poście tutututu są zdjęcia alternatora. Czy może ktoś opisać to dokładniej posługując się tymi zdjęciami??
Mój problem wydaje się być identyczny. Nie działa obrotomierz. Od jakiegoś czasu skakał, a teraz nie działa wcale. Dodatkowo nie działają mi dwie kontrolki na prawo od ładowania. Kontrolka temperatury cieczy chłodzącej czasami miga podczas jazdy, a kontrolka ciśnienia oleju wcale sie nie zaświeca po przekręceniu stacyjki. Przestał działać (tak jakby się zawiesił) również komputerek pokładowy, który pokazuje ilość przejechanych kilometrów, czas jazdy, spalanie itp…
Proszę o wyjaśnienie :
Co to jest styk"W" alternatora? (na obudowie w miejscu gdzie podpisano W nie wchodzi żaden kabelek)
Xyzzyx napisał:
ale gdzie?? pod obudową alternatora??Od styku tego idzie połączenie w postaci cienkiej płaskiej ścieżki miedzianej
Możesz najpierw sprawdzić czy przewód idący od złącza"W" nie jest przerwany
Ja tam nie widzę żadnego kabelka.
Proszę o wyjaśnienia dla bardzo początkujących.
W poście tutututu są zdjęcia alternatora. Czy może ktoś opisać to dokładniej posługując się tymi zdjęciami??
--- gofer II 1.8 GT --- śliczne autko ---
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: śr kwie 01, 2009 20:26
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
- Kontakt:
Nie jestem pewien czy ci pomogę. Ze złącza W jest sterowany obrotomierz w dieslach i tego tyczył się mój post. Dopiero teraz zwróciłem uwagę że pisałeś o benzyniaku a tu nie jestem pewien czy w tym przypadku obrotomierz jest sterowany tak samo. Było kiedyś stosowane sterowanie obrotomierzem impulsami zapłonu właśnie w benzyniakach. Bardzo przepraszam że nie doczytałem od razu że piszesz o benzynce. Co do tego pytania:"Cytat:
Od styku tego idzie połączenie w postaci cienkiej płaskiej ścieżki miedzianej
ale gdzie?? pod obudową alternatora??
Cytat"-dokładnie tak, jest to połączenie pod osłoną i w moim n.p. przypadku ono było uszkodzone co powodowało wariowanie obrotomierza i kontrolki ciśnienia oleju.Mój alternator jednak jest troszkę inny niż ten na wskazanym poście. Pozdrawiam.
Od styku tego idzie połączenie w postaci cienkiej płaskiej ścieżki miedzianej
ale gdzie?? pod obudową alternatora??
Cytat"-dokładnie tak, jest to połączenie pod osłoną i w moim n.p. przypadku ono było uszkodzone co powodowało wariowanie obrotomierza i kontrolki ciśnienia oleju.Mój alternator jednak jest troszkę inny niż ten na wskazanym poście. Pozdrawiam.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 93 gości