Problem z obrotomierzem i prędkościomierzem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

GRIZLI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: wt sie 22, 2006 19:31
Lokalizacja: MALBORK Hamburg
Kontakt:

Post autor: GRIZLI » śr kwie 01, 2009 21:29

Dzięki, jutro podpowiem koledze, gdzie ma szukać problemu.
Pozdrawiam Wszystkich


Octavia III -1.4 DSG ---[/i]

michal1111L
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: czw kwie 02, 2009 13:47
Lokalizacja: warszawa

wskaźnik paliwa

Post autor: michal1111L » czw kwie 02, 2009 14:34

witam
właśnie kupiłem golfa III 1,9 gtd i zauważylem ze nie działa wskażnik paliwa przy wyłaczonym silniku jest na samym dole (rezerwa) a jak wlanczam to podskakuje do polowy i staje a przejechałem juz ok 150 km i niemozliwe zeby nic nie ubyło:)
co moze byc tego przyczyną???



Awatar użytkownika
sosna232
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: pt wrz 12, 2008 21:57
Lokalizacja: kostrzyn / słońsk
Kontakt:

Re: wskaźnik paliwa

Post autor: sosna232 » czw kwie 02, 2009 20:51

michal1111L pisze:witam
właśnie kupiłem golfa III 1,9 gtd i zauważylem ze nie działa wskażnik paliwa przy wyłaczonym silniku jest na samym dole (rezerwa) a jak wlanczam to podskakuje do polowy i staje a przejechałem juz ok 150 km i niemozliwe zeby nic nie ubyło:)
co moze byc tego przyczyną???
Mogł ale nie musiał sie pływak zawieśić... w bagazniku znajdziesz dojscie odkrec sprawc...
Ostatnio zmieniony czw kwie 02, 2009 21:02 przez sosna232, łącznie zmieniany 1 raz.


“Gdyby Bóg lubił przedni napęd chodzilibyśmy na rękach”

“Żaden mężczyzna nie przyzna się, że jest kiepskim kochankiem lub kierowcą”

michal1111L
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: czw kwie 02, 2009 13:47
Lokalizacja: warszawa

Re: wskaźnik paliwa

Post autor: michal1111L » pt kwie 03, 2009 09:45

sosna232 pisze:
michal1111L pisze:witam
właśnie kupiłem golfa III 1,9 gtd i zauważylem ze nie działa wskażnik paliwa przy wyłaczonym silniku jest na samym dole (rezerwa) a jak wlanczam to podskakuje do polowy i staje a przejechałem juz ok 150 km i niemozliwe zeby nic nie ubyło:)
co moze byc tego przyczyną???
Mogł ale nie musiał sie pływak zawieśić... w bagazniku znajdziesz dojscie odkrec sprawc...
oki sprubuje tak zrobic jak tylko wruce z pracy



chemin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz kwie 15, 2007 20:38
Lokalizacja: Hrubieszów / Lublin
Kontakt:

Prośba o wyjaśnienie - obrotomierz

Post autor: chemin » ndz maja 17, 2009 19:55

Mam golfika II 1.8 benzyna z ‘91 roku.
Mój problem wydaje się być identyczny. Nie działa obrotomierz. Od jakiegoś czasu skakał, a teraz nie działa wcale. Dodatkowo nie działają mi dwie kontrolki na prawo od ładowania. Kontrolka temperatury cieczy chłodzącej czasami miga podczas jazdy, a kontrolka ciśnienia oleju wcale sie nie zaświeca po przekręceniu stacyjki. Przestał działać (tak jakby się zawiesił) również komputerek pokładowy, który pokazuje ilość przejechanych kilometrów, czas jazdy, spalanie itp…
Proszę o wyjaśnienie :
Co to jest styk"W" alternatora? (na obudowie w miejscu gdzie podpisano W nie wchodzi żaden kabelek)
Xyzzyx napisał:
Od styku tego idzie połączenie w postaci cienkiej płaskiej ścieżki miedzianej
ale gdzie?? pod obudową alternatora??
Możesz najpierw sprawdzić czy przewód idący od złącza"W" nie jest przerwany

Ja tam nie widzę żadnego kabelka.
Proszę o wyjaśnienia dla bardzo początkujących.

W poście tutututu są zdjęcia alternatora. Czy może ktoś opisać to dokładniej posługując się tymi zdjęciami??


--- gofer II 1.8 GT --- śliczne autko ---

xyzzyx
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: śr kwie 01, 2009 20:26
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Kontakt:

Post autor: xyzzyx » ndz maja 17, 2009 22:39

Nie jestem pewien czy ci pomogę. Ze złącza W jest sterowany obrotomierz w dieslach i tego tyczył się mój post. Dopiero teraz zwróciłem uwagę że pisałeś o benzyniaku a tu nie jestem pewien czy w tym przypadku obrotomierz jest sterowany tak samo. Było kiedyś stosowane sterowanie obrotomierzem impulsami zapłonu właśnie w benzyniakach. Bardzo przepraszam że nie doczytałem od razu że piszesz o benzynce. Co do tego pytania:"Cytat:
Od styku tego idzie połączenie w postaci cienkiej płaskiej ścieżki miedzianej
ale gdzie?? pod obudową alternatora??
Cytat"-dokładnie tak, jest to połączenie pod osłoną i w moim n.p. przypadku ono było uszkodzone co powodowało wariowanie obrotomierza i kontrolki ciśnienia oleju.Mój alternator jednak jest troszkę inny niż ten na wskazanym poście. Pozdrawiam.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 93 gości