Niechce odpalic po remoncie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

vagin6

Post autor: vagin6 » sob maja 16, 2009 01:17

Gacu16 pisze:Ustawione tak jak wcześniej i pupa tez niepali ale!!!! już zaczoł brać delikatnie tak jakby odpalał xD przy odpowietrzaniu wtrysków tylko pierwszy pieni czyli zawieszony,wieczorem może wkońcu mnie zaszczyci swoją obecnością koles od diesli i orwie wtrysk i może przywlecze zegar do pompy i sie ustawi:)
kolego, tak ak pisałem wcześniej, ustawienia na rozrządzie są najbardzej prawdopodobne, a jeśli nadal obstawiacie wtryskiwacze, to jaki problem je wykręcić i zabrać do jakiego kolwiek warsztatu na srół i przetestować czy pylą czy leją, jakie utrzymują ciśnienie. Jeśli jest tak jak pisze kolega wyżej (a za chiny tak nei jest) to wtryskiwacze nie będą lały, ale szczały... wtedy zwracam honor.



arwam

Post autor: arwam » sob maja 16, 2009 06:25

vagin6 pisze: to wtryskiwacze nie będą lały, ale szczały... wtedy zwracam honor.
właśnie dlatego wtedy nie odpali a jeśli na odpalonym silniku sie zawieszą silnik pracuje bardzo głośno i dymi nawet na jałowym.
silnik nie ciągnie a po puszczeniu pedału gazu nie chce schodzić z obrotów

[ Dodano: 16 Maj 2009 06:27 ]
Gacu16 pisze:przy odpowietrzaniu wtrysków tylko pierwszy pieni czyli zawieszony,
jak widzisz kolega pisał że wtrysk przy odpowietrzaniu pieni czyli nie ma innej możliwości jak tylko ta że jest zawieszony



vagin6

Post autor: vagin6 » sob maja 16, 2009 10:40

arwam pisze:
vagin6 pisze: to wtryskiwacze nie będą lały, ale szczały... wtedy zwracam honor.
właśnie dlatego wtedy nie odpali a jeśli na odpalonym silniku sie zawieszą silnik pracuje bardzo głośno i dymi nawet na jałowym.
silnik nie ciągnie a po puszczeniu pedału gazu nie chce schodzić z obrotów

[ Dodano: 16 Maj 2009 06:27 ]
Gacu16 pisze:przy odpowietrzaniu wtrysków tylko pierwszy pieni czyli zawieszony,
jak widzisz kolega pisał że wtrysk przy odpowietrzaniu pieni czyli nie ma innej możliwości jak tylko ta że jest zawieszony
jak wiesz mam inne zdanie na ten temat poparte doświadczeniem. Poczekajmy na wnioski kolegi po bardzo prostym teście o jaki poprowiłem, bo jeśłi jest jak piszesz to wtryskiwacz nei utrzymie żadnego ciśnienia. Bo jak?



Gacu16
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 219
Rejestracja: sob lut 25, 2006 16:29
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Gacu16 » sob maja 16, 2009 11:00

Koles o diesli mi juz 3 dzien wala puszcza , olewka w poniedzialek jade na lawecie lukswagena zawiesc do ojca znajomego miasto obok i go obluka, a wtrysk sam od ciśnienia podawanego z pompy by sie nieodwiesił? poza tym golf z dnia na dzien wali jakimś innym fochem nie wiem co jest grane:/ jak nie szczotki ktore wymieniłem na nowki to zaś bendix albo tuleja padła:/ no masakra nie wiem golf chyba nie pujdzie do sprzedania bo niechce:/



arwam

Post autor: arwam » sob maja 16, 2009 11:01

a wtrysk sam od ciśnienia podawanego z pompy by sie nieodwiesił?
na dużym ciśnieniu i dużych obrotach ale to musisz go najpierw odpalić

vagin6 pisze:jak wiesz mam inne zdanie na ten temat poparte doświadczeniem.
Doświadczeniem, którego nie masz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ostatnio zmieniony sob maja 16, 2009 11:03 przez arwam, łącznie zmieniany 1 raz.



Gacu16
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 219
Rejestracja: sob lut 25, 2006 16:29
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Gacu16 » sob maja 16, 2009 22:42

Wnioski takie ze rozrząd był źle ustawiony bo madry kolega nie zaywazył ze pasek na kole od wałka rozrządu przeskoczył o 2 ząbki i zawór sie molestował z tłokiem, naszczęscie z uszkoczeń ucierpiały tylko szklanki i dwa ząbki na kole zamachowym, wpon jade na wieś po drugie koło bo mam gdzieś z benzyniaka PN zakładam i do odpalenia, jak odpali to regulacja i do innego zainteresowanego a jak niespodoba sie to na giełde bo kupiec sie rozmyślał.



vagin6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: sob maja 16, 2009 21:18
Lokalizacja: sdfghjk

Post autor: vagin6 » sob maja 16, 2009 22:54

Gacu16 pisze:Wnioski takie ze rozrząd był źle ustawiony bo madry kolega nie zaywazył ze pasek na kole od wałka rozrządu przeskoczył o 2 ząbki i zawór sie molestował z tłokiem, naszczęscie z uszkoczeń ucierpiały tylko szklanki i dwa ząbki na kole zamachowym, wpon jade na wieś po drugie koło bo mam gdzieś z benzyniaka PN zakładam i do odpalenia, jak odpali to regulacja i do innego zainteresowanego a jak niespodoba sie to na giełde bo kupiec sie rozmyślał.
więc tak jak pisałem :):) ustawienia hehehe. A tak btw. koło od benzyny? a nie jest przypadkiem nazbyt lekkie? ja zwyczajnie zbił bym sam wieniec i wstawił nówkę. operacja lekka przyjemna i tania lecz wymaga palnika do rozgrzania wieńca.


do kolegi który mnie tak tutaj negował i wyzywał na chyb mówili byb, a na wruble ptopty... wtryski hehe;]



właścicielu problemowego auta. zdawaj relacje z kolejnych dopracowań po remontowy i nie dawaj już se wmawiać bredni, a jeśli to zawsze je popieraj diagnostyką. życzę powodzenia w dopieszczaniu i dopracowywaniu silnika po kiepskim remoncie.



Gacu16
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 219
Rejestracja: sob lut 25, 2006 16:29
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Gacu16 » sob maja 16, 2009 23:14

Od beny jest letsze niż od diesla? lepiej na obroty będzie wchodził :grin: nieno to musze wtakim razie skrecic od diesla chyba ze wieniec zejdzie etodą zbicia młotka a wejdzie emtoda podrzania wienca ochłodzenia koła bo przeciesz jak bede grzał wieniec to i koło sie ogrzeje xDmiejmy nadzieje ze odtąd pujdzie z górki:D bo jak narazie to sama fala nie szczęć fajnie by było jakbym zdobył kase i niemusial golfa sprzedawac wtedy bylbym najszczesliwszy :D:D moglby se nawet stac z pol miesiaca albo i miesiac prz remoncie nieprzeszkadzaloby mi to :grin:
Ostatnio zmieniony sob maja 16, 2009 23:15 przez Gacu16, łącznie zmieniany 1 raz.



vagin6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: sob maja 16, 2009 21:18
Lokalizacja: sdfghjk

Post autor: vagin6 » sob maja 16, 2009 23:21

diesel potrzebuje cieższego koła, a czemu chyba wiadomo. stary wieniec bez problemów winno iść zbić zwykłym przecinakiem i młotkiem, a do nabicia nowego wystarczy tylko grzać sam wieniec, nie trzeba studzić koła, wieniec wejdzie z lekkim luzem nawet jak go dobrze podhajcujesz. co do golfa, też przeszłem troszke z tymi autami to też teraz już ich nie chcę. Widocznie mialem pecha tak jak ty.



arwam

Post autor: arwam » sob maja 16, 2009 23:49

vagin6 pisze:diesel potrzebuje cieższego koła, a czemu chyba wiadomo. stary wieniec bez problemów winno iść zbić zwykłym przecinakiem i młotkiem, a do nabicia nowego wystarczy tylko grzać sam wieniec,
tutaj się zgadzamy wreszcie coś pożytecznego zaczynasz pisać

[ Dodano: 16 Maj 2009 23:51 ]
Gacu16 pisze:benzyniaka PN zakładam i do odpalenia
jest takie samo i będzie pasować beż żadnych kombinacji
Ostatnio zmieniony ndz maja 17, 2009 23:54 przez arwam, łącznie zmieniany 2 razy.



vagon
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: ndz maja 17, 2009 11:00
Lokalizacja: fdghjk,mnhb

Post autor: vagon » ndz maja 17, 2009 12:00

jest takie samo i będzie pasować beż żadnych kombinacji
waga jest identyczna? coś wierzyć mi się nie chce.
Ostatnio zmieniony ndz maja 17, 2009 23:55 przez vagon, łącznie zmieniany 2 razy.



arwam

Post autor: arwam » ndz maja 17, 2009 13:11

waga jest identyczna? coś wierzyć mi się nie chce.
ale jest identyczna bo mam takie na stanie i mam jeszcze kilka innych od D czy TD
więć nie neguj tego co ktoś wyraźnie pisze.


vagon,

to że zmieniłeś nick nie znaczy że masz czyste konto

NIE PIERZ BRUDOW PUBLICZNIE!! - Adamm

[ Dodano: 18 Maj 2009 00:12 ]
vagin6 pisze: bo jeśłi jest jak piszesz to wtryskiwacz nei utrzymie żadnego ciśnienia. Bo jak?


właśnie o tym pisaliśmy cały czas
Ostatnio zmieniony pn maja 18, 2009 00:13 przez arwam, łącznie zmieniany 3 razy.



Gacu16
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 219
Rejestracja: sob lut 25, 2006 16:29
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Gacu16 » pn maja 18, 2009 23:02

Autko zlożone i Pali:D:D:D odpalił na pierwszego:D odrazu widać róznice w elastyczności silnika :D szkoda tylko że nie moge zobaczyć jak ciśnie na 1,2 bara:D niech sie jeszcze troche dotrze;) i do sprzedania :( kase na zabieg sobie pozyczyłem ale predzej czy później musze fure sprzedać :(



gnyba
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: pn maja 18, 2009 22:38
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: gnyba » pn maja 18, 2009 23:04

Gacu16 pisze:Autko zlożone i Pali:D:D:D odpalił na pierwszego:D odrazu widać róznice w elastyczności silnika :D szkoda tylko że nie moge zobaczyć jak ciśnie na 1,2 bara:D niech sie jeszcze troche dotrze;) i do sprzedania :( kase na zabieg sobie pozyczyłem ale predzej czy później musze fure sprzedać :(

dlaczego?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 16 gości